
Audi s4 5.0 tfsi
-
- Posty: 110
- Rejestracja: 2010-02-02, 15:28
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Kontakt:
Za 500zl oddam swoje 19'' i tez z usa, trzeba je tylko troche wyprostowac i jazda
http://img64.imageshack.us/img64/5156/15088701.jpg
http://img220.imageshack.us/img220/2254/29431269.jpg
http://img64.imageshack.us/img64/5156/15088701.jpg
http://img220.imageshack.us/img220/2254/29431269.jpg
Ja kolego tylko pytam
nie znam się na TFSI
i wogóle coraz mniej mnie interesują nowe auta/silniki bo tam za dużo elektroniki i ciężko moc robić.
Po prostu pytam czy ciężko czy nie w takim projekcie jak V10 pewnie nic nie jest proste
ale może jakieś SA z najwyższej póły typu Motec, Pectel itp by poradziło sobie z TFSI


Po prostu pytam czy ciężko czy nie w takim projekcie jak V10 pewnie nic nie jest proste

...Każda godzina nocy to godzina szczytu...
No niestety, gazniki poszły do lamusa, a w nowszych autach będzie coraz wiecej elektroniki i wcale to nie ogranicza możliwości dłubania, a poprostu potrzeba na to wiecej czasu.
Ja tez sie nie znam, ale słyszałem ze kazdy choć trochę ogarniety w dłubaniu wie ze do bezpośredniego wtrysku jeszcze SA nie wymyślili. Może to sie zmieniło, ale nic na ten temat nie wiem, a wiercić 10 otworów żeby zapodać SA raczej nikt nie chce, szczególnie jak mamy ori kompa na miejscu.
Ja tez sie nie znam, ale słyszałem ze kazdy choć trochę ogarniety w dłubaniu wie ze do bezpośredniego wtrysku jeszcze SA nie wymyślili. Może to sie zmieniło, ale nic na ten temat nie wiem, a wiercić 10 otworów żeby zapodać SA raczej nikt nie chce, szczególnie jak mamy ori kompa na miejscu.