nie bede sie sprzeczal ale nie ma takiej opcji . GTX35 na zeliwie 0,82 lub 1,06 na 100procent jest wydajniejsza od 37 ,ale nie istotne - zycze powodzeniazabba88 pisze: Jest wydajniejsza od gtx35 wiec na te 700 Powinna styknac
S4 R32Turbo GT3788R by zabba88
-
Rafalek114
- Posty: 187
- Rejestracja: 2011-06-29, 23:59
- Lokalizacja: de
- Kontakt:
-
Rafalek114
- Posty: 187
- Rejestracja: 2011-06-29, 23:59
- Lokalizacja: de
- Kontakt:
Sluchaj jak dla mnie to mozesz i gt45 zalozyc , zycze Ci z calego serac zebys mial 1000km !!! Skoro masz grosz to dzialaj ,chetnie bym zobaczyl r32 ktore ma 700+ . Sprawa jest tylko taka ze na takie moce trzeba zainwestowac juz troche grosza w modernizacje mechaniczen .zabba88 pisze:Pozyjemy zobaczymy:) Moze plany sie zmienia, ta pujdzie do 2.7 a ja zakupie gt42rs
ps Zrobienie 20vt na 350+ to smieszne koszta w porownaniu do zrobienia r32 na 700, 800+ ,ale z tego pewnie zdajesz sobie sprawe.... ah i nie zapominaj o tym ze to trzeba jeszcze wystroic ,ale to pewnie juz tez wiesz . Pozdro dla calej ekipy
Rafalek114, zdaje sobie z tego sprawe:) Dlatego nie mowie iz wyjedzie na ten sezon. Daje sobie na to co najmniej 1,5r. Sluchaj od razu rzymu nie zbudowano. Tez troche zajelo wam poskladanie twojego auta.
Tak jak mowie najwazniejsze dla mnie to do wakacji zlozyc motor:
kpl. remont
kute korby eagle
tloki JE Pistons 8.5:1
Remont glowicy+porting+zawory 1mm
Zamach+FX400
Wtedy bede lecial dalej z tematem powoli. Milionerem nie jestem, bogato tez sie nie urodzilem wiec dlatego musi to trwac dluzej.
A zeby nie bylo iz nic sie znowu nie dzieje. Wreszcie przyszedl maly gadget ktory bedzie cieszyl moje oko pod maska.
Pokrywa w hydrogafice
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6ca ... 9d221.html
PS jak zrobic aby sie wyswietlaly obrazki odrazu?
Bo proboje to zrobic przez IMG i nic sie wtedy nie wyswietla. Chyba ze trzeba troche poczekac
a tak sie robi - na górze klika sie na Img i prosze

Tak jak mowie najwazniejsze dla mnie to do wakacji zlozyc motor:
kpl. remont
kute korby eagle
tloki JE Pistons 8.5:1
Remont glowicy+porting+zawory 1mm
Zamach+FX400
Wtedy bede lecial dalej z tematem powoli. Milionerem nie jestem, bogato tez sie nie urodzilem wiec dlatego musi to trwac dluzej.
A zeby nie bylo iz nic sie znowu nie dzieje. Wreszcie przyszedl maly gadget ktory bedzie cieszyl moje oko pod maska.
Pokrywa w hydrogafice
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6ca ... 9d221.html
PS jak zrobic aby sie wyswietlaly obrazki odrazu?
Bo proboje to zrobic przez IMG i nic sie wtedy nie wyswietla. Chyba ze trzeba troche poczekac
a tak sie robi - na górze klika sie na Img i prosze

Ostatnio zmieniony 2012-01-25, 23:04 przez zabba88, łącznie zmieniany 1 raz.
Frog Racing
-
kosiniak
Zobaczymy co na to napedy:)
Tak jak mowie daleko droga jeszcze. Ale zawsze chcialem miec vrt turbo bo dzwiek miazdzy suty. A auto ma dostarczac frajde z jazdy. Jakbym celowal tylko w czasy na 1/4 to napewno szedlbym w inna bude. Chocby wydmuszke mk2 na haldexie.
Ale nie o to tu chodzi YES?
Szybko? to sie okaze. Chcialbym poprostu gonic reszte zalogi. Jezeli u naszego klienta bedzie w mk1 450+ to ciezko bedzie. Waga 850kg. Obecnie 336PS lecz wjezdza stroker na 2.0+GT30 itd. Zobaczymy co sie urodzi z tego. Ja narazie mam dylemat odnosnie tlokow.
Albo JE PISTONS albo WOSSNER. Lecz doszly mnie sluchy iz ostatnio kilka osob mialo problemy z wossnerem
[ Dodano: 2012-01-26, 23:46 ]
sokol22, hydrografika ma odpornosc lakieru:) Juz w kilku autach mialem pokrywy malowane akrylem, metalikiem i nic sie nie dzialo. Nawet w 1.8T w mk3 gdzie bylo bardzo goraco pod maska. Wiec i z tym nie powinno byc problemu.
Tak jak mowie daleko droga jeszcze. Ale zawsze chcialem miec vrt turbo bo dzwiek miazdzy suty. A auto ma dostarczac frajde z jazdy. Jakbym celowal tylko w czasy na 1/4 to napewno szedlbym w inna bude. Chocby wydmuszke mk2 na haldexie.
Ale nie o to tu chodzi YES?
Szybko? to sie okaze. Chcialbym poprostu gonic reszte zalogi. Jezeli u naszego klienta bedzie w mk1 450+ to ciezko bedzie. Waga 850kg. Obecnie 336PS lecz wjezdza stroker na 2.0+GT30 itd. Zobaczymy co sie urodzi z tego. Ja narazie mam dylemat odnosnie tlokow.
Albo JE PISTONS albo WOSSNER. Lecz doszly mnie sluchy iz ostatnio kilka osob mialo problemy z wossnerem
[ Dodano: 2012-01-26, 23:46 ]
sokol22, hydrografika ma odpornosc lakieru:) Juz w kilku autach mialem pokrywy malowane akrylem, metalikiem i nic sie nie dzialo. Nawet w 1.8T w mk3 gdzie bylo bardzo goraco pod maska. Wiec i z tym nie powinno byc problemu.
Frog Racing
SID, wlasnie cos z tym materialem:) Ponoc bylo ostatnio kilka przypadkow iz przy pasowaniu podanym przez nich tlok sie zatarl. Czyli cos bylo nie halo z materialem iz tak sie rozszerzyl;/
Od nas klient dzwonil do tomsona w sprawie korb i tlokow i tomson tez mowilem ze mieli ostatnio kilka przypadkow iz byly problemy z wossnerem dlatego zaproponowal JE PISTONS
Od nas klient dzwonil do tomsona w sprawie korb i tlokow i tomson tez mowilem ze mieli ostatnio kilka przypadkow iz byly problemy z wossnerem dlatego zaproponowal JE PISTONS
Frog Racing



