baza do budowy rs4 b5 sedan - jaką budę kupić?
baza do budowy rs4 b5 sedan - jaką budę kupić?
Witam
Powoli się przymierzam do kupna nowego Audi. Póki co mam a4 z 2000r z silnikiem AFB, tiptronic i FWD czyli mało rozwojowa baza i w związku z tym idzie na sprzedaż. W planach mam kolejne b5 w sedanie, do którego mam zamiar wsadzić silnik 2,7 i zrobić body z RS4. Jaką b5 najlepiej kupić jako bazę? Oczywiście musi być quattro ale czy ma znaczenie dla dalszych modyfikacji jaką wersję silnikową wybiorę? Lepiej zaoszczędzić i kupić przedlifta czy może polifta? Karoseria i tak idzie do wymiany, podobnie jak hamulce, zawieszenie i silnik ze skrzynią i całym osprzętem. Napewno przy polifcie uniknąłbym późniejszych kosztów związanych z wymianą lamp, maski, podszybia, całego wnętrza itd. Co byście wybrali?
Powoli się przymierzam do kupna nowego Audi. Póki co mam a4 z 2000r z silnikiem AFB, tiptronic i FWD czyli mało rozwojowa baza i w związku z tym idzie na sprzedaż. W planach mam kolejne b5 w sedanie, do którego mam zamiar wsadzić silnik 2,7 i zrobić body z RS4. Jaką b5 najlepiej kupić jako bazę? Oczywiście musi być quattro ale czy ma znaczenie dla dalszych modyfikacji jaką wersję silnikową wybiorę? Lepiej zaoszczędzić i kupić przedlifta czy może polifta? Karoseria i tak idzie do wymiany, podobnie jak hamulce, zawieszenie i silnik ze skrzynią i całym osprzętem. Napewno przy polifcie uniknąłbym późniejszych kosztów związanych z wymianą lamp, maski, podszybia, całego wnętrza itd. Co byście wybrali?
Może dlatego, że nie chcę kombiaka. Kupno S4 przy założeniu, że wymieniam większość karoserii i tne tylne nadkola też chyba nie jest najlepszym pomysłem, bo z takiego S4 wykorzystałbym co najwyżej zderzak tył i hamulce. Poza tym kupno poobijanej zwykłej A4 najlepiej z zarżniętym silnikiem i dołożenie do niej body i silnika z RSa wyjdzie mnie trochę taniej niż oryginał, w którego pewnie też bym musiał trochę włożyć, a na dodatek będzie w kombi, które mi nie podchodzi :)kosiniak pisze:na cenzura ta rzezba w gownie? kup rs4 od Cantony i po temacie.
Lubię grzebać przy aucie, poza malowaniem, przespawaniem tylnych nadkoli i przeróbką tylnego zderzaka resztę zrobię sobie sam przy karoserii. Pozostanie jeszcze swap silnika, z którym też sam sobie nie poradzę. Wymianą hamulców czy zawieszenia sam się zajmę i koniec końców będę miał auto w całości takie jakie chcę, w którym będę wiedział, że wszystko jest porządnie zrobione i nie ma żadnych ukrytych niespodzianek, co przy kupnie auta w całości wcale takie pewne nie jest.
za 10tys to se mozna zrobic ale chyba pol body samo malowanie 4-5tys nadkola ponad 2 a ty piszesz o 10tys.SID pisze:na zrobienie body RS odłóż sobie 10 tyś jesli sam przy tym będziesz robił i malował u malarza,
na heble i silnik odłóż kolejne 6-8 tyś
[ Dodano: 2012-01-07, 19:56 ]
i najlepiej kupic jakies 2.4 albo 2.8 zawsze zostana glowice i troche mniej roboty przy swapie.
Fakt, do bazy V6 quattro latwiej bedzie wstawic 2.7 BiT, tylko wiazka zostanie do przelozenia.
Piszac o przerobce nadkoli, macie wszyscy na mysli blotniki? Nie jest latwo je dostac i nawet jezeli uda sie zakupic w dobrej cenie to ciezko bedzie z malowaniem zmiescic w 10k. 14-15 brzmi rozsadnie i realnie, 20 to juz wersja z cwiara z ASO :)
Dla wszystkich, ktorzy twierdza, ze nie ma sensu i nie oplaca sie budowanie RS4 Sedan - ja tez tak uwazam, napisalem nawet oficjalne zazalenie do firmy VAG, z zadaniem wyplaty odszkodowania za brak seryjnego RS4 B5 sedana. Wysmiali mnie! Dlatego popieram kazdego, kto takowy zbuduje i sam bede probowal bez konca ;) Bo w kombi nigdy nie wsiade....
Piszac o przerobce nadkoli, macie wszyscy na mysli blotniki? Nie jest latwo je dostac i nawet jezeli uda sie zakupic w dobrej cenie to ciezko bedzie z malowaniem zmiescic w 10k. 14-15 brzmi rozsadnie i realnie, 20 to juz wersja z cwiara z ASO :)
Dla wszystkich, ktorzy twierdza, ze nie ma sensu i nie oplaca sie budowanie RS4 Sedan - ja tez tak uwazam, napisalem nawet oficjalne zazalenie do firmy VAG, z zadaniem wyplaty odszkodowania za brak seryjnego RS4 B5 sedana. Wysmiali mnie! Dlatego popieram kazdego, kto takowy zbuduje i sam bede probowal bez konca ;) Bo w kombi nigdy nie wsiade....
Nie chce sie czepiać i tez nie jestem fanatykiem kombi, ale jeżeli czymś się wtedy kierowali to raczej RS2 a nie nieistniejacymi wtedy modelami RS6 C5 ani nie RS4 B7Nikolas pisze:Jeżeli naprawdę do nich napisałeś, to odpisując jak uzasadnili brak sedana w ofercie RS4 bo to jest ciekawe czym się kierowali rezygnując w b5, jak był RS6 Sedan i nowsze b7 itd...
A dlaczego kombi to bym się doszukiwał właśnie w latach gdy powstało RS2. S2 tak jak S4 tez było w sednie i kombi a RS2 tak jak RS4 tylko w kombi (chyba ze coś pokrecilem :) )
