analiza błędow

Moderatorzy: buba, Mod-Team

1kowal1
Posty: 164
Rejestracja: 2010-08-02, 13:08
Lokalizacja: OLSZTYN
Płeć:
Kontakt:

analiza błędow

Post autor: 1kowal1 »

witam
po tym jak padła mi pompa hamulcowa
u mojego mechanika wymieniłem od razu cały rozrząd ,termostat, pompe wody elektryczną
oraz kilka uszczelek,żeby zrobić to za jednym razem
i teraz po robocie wywala mi błędy
gdzie do awarii hamulców zablokowania -padła p[ompa hamulcowa nie pokazywało mio ządnych błędów

a błędy to
po skasowaniu wracają
czy może za to być odpowiedzialny węzyk między silnikiem a podszybiem mniejwięcej na srodku
taki trójnik podcisnieniowy, najprawdopodobniej z 8mki przechodzi na dwie 6tki(tak na oko)
wyglada na lekko sparciały17963 Ciśnienie doładowania - przekroczona górna granica regulacji
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
16487 Przepływomierz - wysokie napięcie
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17695 Zawór regulacji ciśnienia turbiny - przerwa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

co moze być przyczyna tych błedów???Za co sie zabrać
a jak ten weżyk to ma jakiś nr katalogowy
dodam ze jak ide na 3 lub 4 biegu do odcinki to zapala mioa sie na raz po kilku sekundach
kontrolka trakcji i absu na raz
jak lekko odpuszcze gaz to za chwilę gasną

i drugi po zrobieniu hamulców mam cały czas błąd
18265 Sygnał obciążenia
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
czasem jak zapalam silnik to wyskakuje mi na wyswietlaczy czerwony wykrzyknik w kółku 3 razy piknie i sie gasi
co może być??cały uklad działa ok

pacjent to audi a6 2.7bit manual,czyli prawie to samo co eska

za pomoc będe wdzięczny
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

czujniki ABS do sprawdzenia
sportmile
Posty: 1026
Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sportmile »

Zrob logi 2 , 3 , 115
Czyli twoj mechanik chyba narobil ci wiecej szkody niz pozytku .
W pierwszej kolejnosci sprawdz szczelnosc przewodow do actuatorow . Jezeli masz przeladowanie to mozliwe ze masz nieszczelnosc . Sprawdz takze czy masz podpiete n75

Ogolnie pisania mialbym na 15 min a i tak samemu tego nie zrobisz pewnie wiec udaj sie do kogos kto ogarnia grupe vaga . W olsztynie jakis czas temu ktos ogarnial Nika rs6 wiec moze zalatwie ci kontakt.
Najgorszy Tuning w Mieście
www.sportmile.pl
http://www.facebook.com/sportmile
tel. 792 22 44 84
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

To widze ze ladnie naprawil :) Sory wielkie ale kurde to gdzie ty to wstawiles? tyle baboli najebac to trzeba miec talent ( tzn jego brak :P ) . Rozumiem jakies niedpoatrzenie , poprawka i po sprawie ale to tutaj to przesada :-? Głupie pytanie : koles naprawial kiedykolwiek wczesniej jakiekolwiek 2,7T ?

Tez proponuje podjechac do kogos kto zna te silniki bo takto nic sensownego pewnie z tego nie wyniknie :roll:
Obrazek
1kowal1
Posty: 164
Rejestracja: 2010-08-02, 13:08
Lokalizacja: OLSZTYN
Płeć:
Kontakt:

Post autor: 1kowal1 »

powiem tak w Olsztynie ciężko o kogoś kto mógł by ogarnąć 2.7bit
wcześniej robił przy mojej esce i błędów nie wywalało ;-)
adaś to jak będziesz maił kontak to daj znać

a może to być wina tego trójnika co pisałem??
ma on w razie czegoś jakieś nr katalogowy aby go kupić??
ODPOWIEDZ