witam
po tym jak padła mi pompa hamulcowa
u mojego mechanika wymieniłem od razu cały rozrząd ,termostat, pompe wody elektryczną 
oraz kilka uszczelek,żeby zrobić to za jednym razem
i teraz po robocie wywala mi błędy
gdzie do awarii hamulców zablokowania -padła p[ompa hamulcowa nie pokazywało mio ządnych błędów
a błędy to
po skasowaniu wracają
czy może za to być odpowiedzialny węzyk między silnikiem a podszybiem mniejwięcej na srodku
taki trójnik podcisnieniowy, najprawdopodobniej z 8mki przechodzi na dwie 6tki(tak na oko)
wyglada na lekko sparciały17963	Ciśnienie doładowania - przekroczona górna granica regulacji
	brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
16487	Przepływomierz - wysokie napięcie
	brak osprzętu / nie związany ze sprzętem  -  BŁĄD SPORADYCZNY
17695	Zawór regulacji ciśnienia turbiny - przerwa
	brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
co moze być przyczyna tych błedów???Za co sie zabrać
a jak ten weżyk to ma jakiś nr katalogowy
dodam ze jak ide na 3 lub 4 biegu do odcinki to zapala mioa sie na raz po kilku sekundach
kontrolka trakcji i absu na raz
jak lekko odpuszcze gaz to za chwilę gasną
i drugi po zrobieniu hamulców mam cały czas błąd
18265	Sygnał obciążenia
	brak osprzętu / nie związany ze sprzętem  -  BŁĄD SPORADYCZNYczasem jak zapalam silnik to wyskakuje mi na wyswietlaczy czerwony wykrzyknik w kółku 3 razy piknie i sie gasi
co może być??cały uklad działa ok
pacjent to audi a6 2.7bit manual,czyli prawie to samo co eska
za pomoc będe wdzięczny
			
			
									
						
										
						analiza błędow
Zrob logi 2 , 3 , 115 
Czyli twoj mechanik chyba narobil ci wiecej szkody niz pozytku .
W pierwszej kolejnosci sprawdz szczelnosc przewodow do actuatorow . Jezeli masz przeladowanie to mozliwe ze masz nieszczelnosc . Sprawdz takze czy masz podpiete n75
Ogolnie pisania mialbym na 15 min a i tak samemu tego nie zrobisz pewnie wiec udaj sie do kogos kto ogarnia grupe vaga . W olsztynie jakis czas temu ktos ogarnial Nika rs6 wiec moze zalatwie ci kontakt.
			
			
									
						
										
						Czyli twoj mechanik chyba narobil ci wiecej szkody niz pozytku .
W pierwszej kolejnosci sprawdz szczelnosc przewodow do actuatorow . Jezeli masz przeladowanie to mozliwe ze masz nieszczelnosc . Sprawdz takze czy masz podpiete n75
Ogolnie pisania mialbym na 15 min a i tak samemu tego nie zrobisz pewnie wiec udaj sie do kogos kto ogarnia grupe vaga . W olsztynie jakis czas temu ktos ogarnial Nika rs6 wiec moze zalatwie ci kontakt.
To widze ze ladnie naprawil :) Sory wielkie ale kurde to gdzie ty to wstawiles? tyle baboli najebac to trzeba miec talent ( tzn jego brak :P ) . Rozumiem jakies niedpoatrzenie , poprawka i po sprawie ale to tutaj to przesada   Głupie pytanie : koles naprawial kiedykolwiek wczesniej jakiekolwiek 2,7T ?
   Głupie pytanie : koles naprawial kiedykolwiek wczesniej jakiekolwiek 2,7T ? 
Tez proponuje podjechac do kogos kto zna te silniki bo takto nic sensownego pewnie z tego nie wyniknie
			
			
									
						
							 Głupie pytanie : koles naprawial kiedykolwiek wczesniej jakiekolwiek 2,7T ?
   Głupie pytanie : koles naprawial kiedykolwiek wczesniej jakiekolwiek 2,7T ? Tez proponuje podjechac do kogos kto zna te silniki bo takto nic sensownego pewnie z tego nie wyniknie




