Audi s4 5.0 tfsi
no własnie... jak gadałem z BRT to mówił ze łapacz z podłogi znacznie poprawił chlodzenie w jego driftowozieNikolas pisze:Niezły przeciąg będzie w bagażniku
równie ważny jest wylot powietrza, żeby był odpowiedni przepływ ale to pewnie wszystko wiecie ;)
kurde jak nie było nic robione, to nie było....
jak prace ruszyły to chyba 16h na dobe ;)
powodzenia !
pragne zauwazyc ze tych trytytrek tam nie bedzie one trzymaja tylko podczas spawania rure na miejscu. Poza tym to faktycznie genialny wynalazek. Sam kupuje oryginalne trytytki z audi ktore sa stosowane przy pierwszym montazu.
Cowboy wloty beda z dolu tak jak pisalem o wurcach tam beda dwie duze chlodnice transferu i oleju skrzyni oraz dwa po bokach o takie do chlodzenia chlodnicy. Calosc bedzie miala szczela obudowe oraz tunel dolotowy z carbonu
Dajcie mi kase a taki projekt jestem w stanie zrobic w dwa miesiace
Mam jeszcze jedna niewiadoma jesli chodzi o wiazke i poruszanie autem ale to pewnie za 2 tygodnie sie wyjasni.
Cowboy wloty beda z dolu tak jak pisalem o wurcach tam beda dwie duze chlodnice transferu i oleju skrzyni oraz dwa po bokach o takie do chlodzenia chlodnicy. Calosc bedzie miala szczela obudowe oraz tunel dolotowy z carbonu
Dajcie mi kase a taki projekt jestem w stanie zrobic w dwa miesiace
Mam jeszcze jedna niewiadoma jesli chodzi o wiazke i poruszanie autem ale to pewnie za 2 tygodnie sie wyjasni.
pierdzielisz glupoty dwa miesiace i jezdzi . Zaklad ? ......juz dwa przegrales i nie dosc ze bedzie rozowy to w kwiatki 
przy tej ekipie ktora teraz jest przy aucie jest to wykonalne . 8 osob i jezdzi
- Marcin , Rafal i ja buda , wlozenie silnika , zawias , hamulec ,silnik
- Robert , Michal , Marcin spawanie
- Krzysiek , Brt , Marek kabelki
- Robert, Marcin malowanie
60 dni - po 10 godz dziennie i co tam zaszalejmy 400 tys zl ( a co jak zaklad to na grubo zeby zarobic) i robimy...... ktos chetny ?
Cowboy znalazlem fajny sposob na "daromwy tunel aerodynamiczny" oraz wyedukowalem ze istotna sprawa jest chlodnica pod katem gdyz powietrze uderzajace w radiator lepiej ja chlodzi niz przelatujace i tak zalecane jest ok 20-30st kat
przy tej ekipie ktora teraz jest przy aucie jest to wykonalne . 8 osob i jezdzi
- Marcin , Rafal i ja buda , wlozenie silnika , zawias , hamulec ,silnik
- Robert , Michal , Marcin spawanie
- Krzysiek , Brt , Marek kabelki
- Robert, Marcin malowanie
60 dni - po 10 godz dziennie i co tam zaszalejmy 400 tys zl ( a co jak zaklad to na grubo zeby zarobic) i robimy...... ktos chetny ?
Cowboy znalazlem fajny sposob na "daromwy tunel aerodynamiczny" oraz wyedukowalem ze istotna sprawa jest chlodnica pod katem gdyz powietrze uderzajace w radiator lepiej ja chlodzi niz przelatujace i tak zalecane jest ok 20-30st kat
-
Rafalek114
- Posty: 187
- Rejestracja: 2011-06-29, 23:59
- Lokalizacja: de
- Kontakt:
-
Rafalek114
- Posty: 187
- Rejestracja: 2011-06-29, 23:59
- Lokalizacja: de
- Kontakt:
Nikolas pisze:Na RF są opinie ze jestem baranem, ze do starej budy wkładam nowoczesny silnik żeby podpisać się przed małolatami z forum ...To jest taka lajcikowa forma, bo na priwa dostaje rożne wiadomości od życzeń powodzenia do takich ze jestem chory na głowę...
Ty to chociaz quattro dlubiesz , ja znam takich pierdolnietych co w oskach robia 630km
