Audi s4 5.0 tfsi
montaz chlodnic oleju skrzyni oraz druga osobna do dyferencjalu i dolot do nich
p.s
postaram sie ja ok tydzien zwazyc tak dla zobaczenia na czym stoimy. Target to 1500 kg w calosci.
Adam tu nawet nie chodzi czy bedzie to robilo 9,10 czy 11 . Dla mnie liczy sie to ze nikt na swiecie tego nie zrobil i ze pokazalem juz prawie nie zapeszajac ze Polska to nie kraj w ktorym niedzwiedzie zapierdalaja po ulicach. Zapewne beda szybsi , lzejsi i ladniejsi ale nikt nie bedzie mial rs4 sedan 5.0 tfsi
			
			
													p.s
postaram sie ja ok tydzien zwazyc tak dla zobaczenia na czym stoimy. Target to 1500 kg w calosci.
Adam tu nawet nie chodzi czy bedzie to robilo 9,10 czy 11 . Dla mnie liczy sie to ze nikt na swiecie tego nie zrobil i ze pokazalem juz prawie nie zapeszajac ze Polska to nie kraj w ktorym niedzwiedzie zapierdalaja po ulicach. Zapewne beda szybsi , lzejsi i ladniejsi ale nikt nie bedzie mial rs4 sedan 5.0 tfsi
					Ostatnio zmieniony 2011-12-07, 23:07 przez sportmile, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
						
										
						Zostal mi tydzien pracy do zaplanowanego targetu  w postaci odpalenia auta . Dzisiaj skonczylismy uklad wodny , uklad wspomagania kierownicy oraz po czesci uklad chlodzenia skrzyni biegow . Foty
takie skromne chlodniczki beda odpowiedzialne za odpowiednia temp w skrzyni biegow . Oczywiscie temperatura poszczegolnych olei bedzie monitorowana przez dasza. Dzisiaj podjalem decyzje ze nie bedzie oryginalnych zegarow.
 
 
kierownica i pedaly na gotowo
 
 
5 chlodnic na gotowo
 
 

tu bedzie bak i cos jeszcze

			
			
									
						
										
						takie skromne chlodniczki beda odpowiedzialne za odpowiednia temp w skrzyni biegow . Oczywiscie temperatura poszczegolnych olei bedzie monitorowana przez dasza. Dzisiaj podjalem decyzje ze nie bedzie oryginalnych zegarow.
 
 kierownica i pedaly na gotowo
 
 5 chlodnic na gotowo
 
 
tu bedzie bak i cos jeszcze



 
 








 
  
  
  
 

