aw69 pisze:daje to np. że jest np. krótszy dolot, mniej nagrzewających się rur, niema pękającego trójnika.....Łącznik na wejściu nie będzie spadał, koniec rury jest odpowiednio napawany, do tego na przepustnicy tez fabrycznie jest fazka na której trzyma się trójnik zaciśnięty opaską.
no powiem że w praktyce jest inaczej, ja mam fazki na rurze i sporą fazkę na przepustnicy i czasem lubiło to spaść
myślę u siebie dać mocowanie do rury i do przepustnicy i potem czymś to skręcić
silnik pracuje i naprężenia są spore.
Dobre rozwiązanie ma RS bo trójnik jest przykręcany do przepustnicy i też warto by wytoczyć u tokarza coś co potem przykręcimy
kosiniak pisze:A Sid u Ciebie to wogole kiedykolwiek cos trzymalo sie kupy? przeciez tam, odkad pamietam to najprostsze rozwiazania byly zbyt skomplikowane :)
ta i dlatego teraz skopiowałeś to co ja mam
przestań bo nie da się Ciebie czytać w żadnym poście,
tam gdzie ja coś napiszę to Ty się pienisz jak pitbull i "gryziesz" odpisywaniem,
przestań bo to się nudne już dawno zrobiło
SID pisze:ta i dlatego teraz skopiowałeś to co ja mam
a co tu jest skopiowane od Ciebie? a ty od kogo kopiowales? miales pionierski projket na swiecie? buahaha! przestan ! nic u mnie nie jest jak u ciebie bo nie dales nigdy przykladu, twoje auto nigdy nie jezdzilo i nadal nie jezdzi! wiecej stalo w warsztacie niz zrobilo km! Ty wlasnie wiecznie porownujesz do siebie jakbys byl jakims wyznacznikiem, niestety Andrzej, narazie to ty mozesz sie uczyc! Zainwestowales morze hajsu w auto, ktore jezdzi tylko wykresem z power pointa! Przestan wszystko porownywac i pisac ze ty tak miales/masz albo ze chciales miec! nie obchodzi mnie to! naprawde Wiec nie mow mi ze cos jest nudne, nudne sie zrobilo to, o czym juz pisalem, ze na wszystko masz odpowiedz i wszystko masz lepsze, tansze a nawet jak drozsze to tez tansze bo lepsze itd.!
Ostatnio zmieniony 2011-12-07, 21:50 przez kosiniak, łącznie zmieniany 1 raz.
Po pierwsze doloty wcale nie sa krotsze fakt napewno nie bedzie problemu pekajacego trojnika a po drugie krotszy dolot nie ma nic do laga tak samo jak dluzszy juz ten mit dawno obalilem. Robota git powodzenia. Osobiscie do pelni szczescia dalbym czujnik temp w dolot tak jak u nika
SID pisze:ta i dlatego teraz skopiowałeś to co ja mam
a co tu jest skopiowane od Ciebie? a ty od kogo kopiowales? miales pionierski projket na swiecie? buahaha! przestan ! nic u mnie nie jest jak u ciebie bo nie dales nigdy przykladu, twoje auto nigdy nie jezdzilo i nadal nie jezdzi! wiecej stalo w warsztacie niz zrobilo km! Ty wlasnie wiecznie porownujesz do siebie jakbys byl jakims wyznacznikiem, niestety Andrzej, narazie to ty mozesz sie uczyc! Zainwestowales morze hajsu w auto, ktore jezdzi tylko wykresem z power pointa! Przestan wszystko porownywac i pisac ze ty tak miales/masz albo ze chciales miec! nie obchodzi mnie to! naprawde Wiec nie mow mi ze cos jest nudne, nudne sie zrobilo to, o czym juz pisalem, ze na wszystko masz odpowiedz i wszystko masz lepsze, tansze a nawet jak drozsze to tez tansze bo lepsze itd.!
u Ciebie żadne obce auto nie jezdziło,
dziś cieszę się że nie dostałeś funkcji administratora bo to forum pod twoją pieczą skończyło by szybko.
Masz wakacje
nie zgodze się Adaś ! Robiłem z pół roku temu Audi TT 1,8 T na GT2871R, właściciel auta chciał zachowac jak najbardziej stokowość pod maską dolot poszedł tak jak fabrycznie z tym że wjechał fmic i dolot deko zawracał na dole auta i był dłuższy....owszem był lag ale optymalny - nie mielismy żadnego porównania...Ppóźniej wjechał inny kolektor ssący i orurowanie o mniejszej średnicy i zdecycowanie krótsze i co ciekawsze jeszcze większa sprężarka GT3071R i wyobraź sobie lag zmalał mimo że weszło jeszcze większe turbo....Pojemnośc układu ma znaczenie i to bardzo duże ! Co do długości układu u Krzyśka co prawda nie mierzyłem ani nie liczyłem jaką ma pojemność ale organoleptycznie z tego co widze pojemnośc jest mniejsza i krótsza niż w przypadku fmic'a chinczyka który miał poprzedni o średnicy 60mm, być może nie znacznie....ale wydaje mi się że jest krócej.
aż z ciekawości jutro postaram się to mniej więcej policzyć
Ostatnio zmieniony 2011-12-07, 22:04 przez aw69, łącznie zmieniany 1 raz.
ja testowalem to w 2jz i w subaru . Wiesz jak jest zrobione w subaru zero orurowania a po zalozeniu fmic nic wzgledem wstawania sprezarki sie nie zmienilo