mozesz mi wytlumaczyc jaka jest roznica przy hamowaniu z 200+ autem ktore ma 500ps a 100ps i wazy tyle samo?Niki jeśli cel i moce a sedanie zostaną osiągnięte to tylko ceramika Cie ratuje,
wszystko inne możesz wrzucić do przodu tylko na pokaz ale przy kilku ham z +200 km/h
Audi s4 5.0 tfsi
- 
				kosiniak
tylko nie róbcie napinki jak w temacie Danielakosiniak pisze:mozesz mi wytlumaczyc jaka jest roznica przy hamowaniu z 200+ autem ktore ma 500ps a 100ps i wazy tyle samo?Niki jeśli cel i moce a sedanie zostaną osiągnięte to tylko ceramika Cie ratuje,
wszystko inne możesz wrzucić do przodu tylko na pokaz ale przy kilku ham z +200 km/h

Ja nie SID ale coś dorzucić mogękosiniak pisze:mozesz mi wytlumaczyc jaka jest roznica przy hamowaniu z 200+ autem ktore ma 500ps a 100ps i wazy tyle samo?Niki jeśli cel i moce a sedanie zostaną osiągnięte to tylko ceramika Cie ratuje,
wszystko inne możesz wrzucić do przodu tylko na pokaz ale przy kilku ham z +200 km/h
 W 500konnym takie hamowania występują często i w małych odstępach czasowych(jak się postarasz), w tym generalnie upatrywałbym przyczynę, takim stukonnym wykonasz takie hamowanie raz w życiu i heblom to raczej nie zaszkodzi.
  W 500konnym takie hamowania występują często i w małych odstępach czasowych(jak się postarasz), w tym generalnie upatrywałbym przyczynę, takim stukonnym wykonasz takie hamowanie raz w życiu i heblom to raczej nie zaszkodzi.- SID
- Posty: 4747
- Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
- Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
ta zanim 100ps autem rozpędzisz się do +200 km/h to każde heble już się ostudząkosiniak pisze:mozesz mi wytlumaczyc jaka jest roznica przy hamowaniu z 200+ autem ktore ma 500ps a 100ps i wazy tyle samo?Niki jeśli cel i moce a sedanie zostaną osiągnięte to tylko ceramika Cie ratuje,
wszystko inne możesz wrzucić do przodu tylko na pokaz ale przy kilku ham z +200 km/h
 
 w 500ps rozpędzenie do tych prędkości to kilkanaście sekund, kilka takich hamowań pod rząd i brak hamulca murowany.
Ceramika tego nie odczuwa problemu.
- 
				kosiniak
ok panowie, przesadzilem ze 100ps, ale  300ps? taka s4 po sofcie, to sie rozpedza do 200 bez zadnego problemu, i co, tez ceramika niezbedna? pierdolenie! do auta na ulice, nie potrzebne sa cenzura wie jakie heble, no chyba ze ktos traktuje ulice jak tor, ale jak ktos nie ma czasu nawet zmierzyc auta i nie wie jak ono jezdzi, choc ma je kilka lat, to nie wmowicie mi ze mu potrzebny duzy hebel! oczywiscie nie zasdzkodzi, moze tylko pomoc, raczej chodzi mi to to ze nie jest to nic niezbednego.
			
			
													
					Ostatnio zmieniony 2011-11-30, 20:04 przez kosiniak, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
						
										
						Ostatnio widzialem doslownie zabite heble ceramiczne NA RS6 C6. Kolejna sprawa to odpowiednia tarcza i jej chlodzenie, Dalej zacisk i jego kanaly, przeplyw, przewody i plyn. Trzeba tylko z glow a dobrac wszystko i bedzie napewno hamowal. NA torze to auto bedzie tylko raz. No i dobry klocek o ktorym zapomnialem 
			
			
									
						
										
						








