Audi s4 5.0 tfsi

Moderatorzy: buba, Mod-Team

kosiniak

Post autor: kosiniak »

Niki jeśli cel i moce a sedanie zostaną osiągnięte to tylko ceramika Cie ratuje,
wszystko inne możesz wrzucić do przodu tylko na pokaz ale przy kilku ham z +200 km/h
mozesz mi wytlumaczyc jaka jest roznica przy hamowaniu z 200+ autem ktore ma 500ps a 100ps i wazy tyle samo?
Norbi
Posty: 1037
Rejestracja: 2010-02-02, 22:18
Lokalizacja: Wuwua
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Norbi »

Dwie dyszki tylko ?coś SID z cenami zszedł :mrgreen:
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

kosiniak pisze:
Niki jeśli cel i moce a sedanie zostaną osiągnięte to tylko ceramika Cie ratuje,
wszystko inne możesz wrzucić do przodu tylko na pokaz ale przy kilku ham z +200 km/h
mozesz mi wytlumaczyc jaka jest roznica przy hamowaniu z 200+ autem ktore ma 500ps a 100ps i wazy tyle samo?
tylko nie róbcie napinki jak w temacie Daniela :mrgreen:
Norbi
Posty: 1037
Rejestracja: 2010-02-02, 22:18
Lokalizacja: Wuwua
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Norbi »

kosiniak pisze:
Niki jeśli cel i moce a sedanie zostaną osiągnięte to tylko ceramika Cie ratuje,
wszystko inne możesz wrzucić do przodu tylko na pokaz ale przy kilku ham z +200 km/h
mozesz mi wytlumaczyc jaka jest roznica przy hamowaniu z 200+ autem ktore ma 500ps a 100ps i wazy tyle samo?
Ja nie SID ale coś dorzucić mogę :-P W 500konnym takie hamowania występują często i w małych odstępach czasowych(jak się postarasz), w tym generalnie upatrywałbym przyczynę, takim stukonnym wykonasz takie hamowanie raz w życiu i heblom to raczej nie zaszkodzi.
Awatar użytkownika
sokol22
Posty: 177
Rejestracja: 2011-03-21, 14:17
Lokalizacja: Norway
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sokol22 »

a mnie ciekawi jak tam maska bedzie wygladac skoro to wszystko tak wystaje :)
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

a mad maxa oglądałeś ? wszystko się da... ;-)
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
Awatar użytkownika
Nikolas
Posty: 1224
Rejestracja: 2010-02-02, 23:19
Lokalizacja: W0
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Nikolas »

Maska będzie miała garb, ale będzie ładnie :)
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

kosiniak pisze:
Niki jeśli cel i moce a sedanie zostaną osiągnięte to tylko ceramika Cie ratuje,
wszystko inne możesz wrzucić do przodu tylko na pokaz ale przy kilku ham z +200 km/h
mozesz mi wytlumaczyc jaka jest roznica przy hamowaniu z 200+ autem ktore ma 500ps a 100ps i wazy tyle samo?
ta zanim 100ps autem rozpędzisz się do +200 km/h to każde heble już się ostudzą :-D
w 500ps rozpędzenie do tych prędkości to kilkanaście sekund, kilka takich hamowań pod rząd i brak hamulca murowany.
Ceramika tego nie odczuwa problemu.
Obrazek
kosiniak

Post autor: kosiniak »

ok panowie, przesadzilem ze 100ps, ale 300ps? taka s4 po sofcie, to sie rozpedza do 200 bez zadnego problemu, i co, tez ceramika niezbedna? pierdolenie! do auta na ulice, nie potrzebne sa cenzura wie jakie heble, no chyba ze ktos traktuje ulice jak tor, ale jak ktos nie ma czasu nawet zmierzyc auta i nie wie jak ono jezdzi, choc ma je kilka lat, to nie wmowicie mi ze mu potrzebny duzy hebel! oczywiscie nie zasdzkodzi, moze tylko pomoc, raczej chodzi mi to to ze nie jest to nic niezbednego.
Ostatnio zmieniony 2011-11-30, 20:04 przez kosiniak, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

no to jak nie ceramika to 365x34mm na przód z zaciskiem 8-mio tłok
dziś trochę wyczyściłem zacisków i jest z czego wybrać :-D
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

W sumie auto Nika bedzie stosunkowo lekkie, nie bedzie wazyc 2 ton jak RS6 C6.
to moze jakas dobra tarcza z dobrym klockiem i z 8-tloczkami wydoli...

Inna opcja jest tez opracowanie "chlodzenia" tarcz, jak to robi BMW :) - dziala naprawde zajebiscie.
mario q.
Posty: 15
Rejestracja: 2010-04-28, 14:50
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mario q. »

SID pisze:Ceramika tego nie odczuwa problemu.
W audi przy ceramice też tak jest?
Bo na przykład w porsche wyrzucają to gówno zastępując je zestawem brembo
który i tu uwaga znacznie lepiej się sprawuje na torze niż ceramika.
Nie pamiętam tylko co to za zestaw dedykowany...
Awatar użytkownika
Nikolas
Posty: 1224
Rejestracja: 2010-02-02, 23:19
Lokalizacja: W0
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Nikolas »

Ostatnio widzialem doslownie zabite heble ceramiczne NA RS6 C6. Kolejna sprawa to odpowiednia tarcza i jej chlodzenie, Dalej zacisk i jego kanaly, przeplyw, przewody i plyn. Trzeba tylko z glow a dobrac wszystko i bedzie napewno hamowal. NA torze to auto bedzie tylko raz. No i dobry klocek o ktorym zapomnialem :-)
mario q.
Posty: 15
Rejestracja: 2010-04-28, 14:50
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mario q. »

No ja widziałem umarłe i to co ciekawe na tyle... Więc już wogóle dziwne... :roll:
A kiedyś się słyszało, że takie "wieczne" miały być.
Awatar użytkownika
Nikolas
Posty: 1224
Rejestracja: 2010-02-02, 23:19
Lokalizacja: W0
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Nikolas »

Miały być, bo ceramika się nie grzeje, jednak zaciski już były dead!
ODPOWIEDZ