S4 R32Turbo GT3788R by zabba88
S4 R32Turbo GT3788R by zabba88
A wiec po kilku projektach mk3 czas przyszedl na 4 buta. I o to stalem sie posiadaczem Audi s4 2,7TT 265PS AGB
Kilka fotek po zakupie oraz obecnego stanu wizualnego.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d61 ... 21fa5.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ba5 ... 0a661.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9ae ... 0fd36.html
I zaczely sie 1 mody. Kola zimowe na czarny polysk+gril na czarno+znaczek s4 ktorego nie bylo+pomalowanie lamp na czarno.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/034 ... 940cb.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/db4 ... 38899.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/31c ... 922b5.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f95 ... 1ee9c.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/113 ... 8985a.html
Mialo byc 2,7TT+ lecz zapadala decyzja o swapie na 2,8 24vT
-zakup jednostki 2,8 24V 2002r. na cekach
-przepustnica r32(na fotce widac doskonale roznice wielkosciowa 2,8 vs. r32)
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/52e ... 61eeb.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e64 ... c3ab6.htmi
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/242 ... c7b82.html
to by bylo na tyle narazie.
Trzeba kpl kolejne graty i zobaczymy co z tego wyjdzie
Narazie trzeba sprzedac 2.7TT o przebiegu 92tys. i rozsadnie polaczyc skrzynie s4 z silnikiem.
Kilka fotek po zakupie oraz obecnego stanu wizualnego.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d61 ... 21fa5.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ba5 ... 0a661.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9ae ... 0fd36.html
I zaczely sie 1 mody. Kola zimowe na czarny polysk+gril na czarno+znaczek s4 ktorego nie bylo+pomalowanie lamp na czarno.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/034 ... 940cb.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/db4 ... 38899.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/31c ... 922b5.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f95 ... 1ee9c.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/113 ... 8985a.html
Mialo byc 2,7TT+ lecz zapadala decyzja o swapie na 2,8 24vT
-zakup jednostki 2,8 24V 2002r. na cekach
-przepustnica r32(na fotce widac doskonale roznice wielkosciowa 2,8 vs. r32)
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/52e ... 61eeb.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e64 ... c3ab6.htmi
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/242 ... c7b82.html
to by bylo na tyle narazie.
Trzeba kpl kolejne graty i zobaczymy co z tego wyjdzie
Narazie trzeba sprzedac 2.7TT o przebiegu 92tys. i rozsadnie polaczyc skrzynie s4 z silnikiem.
Ostatnio zmieniony 2012-10-01, 22:48 przez zabba88, łącznie zmieniany 5 razy.
Frog Racing
-
- Posty: 187
- Rejestracja: 2011-06-29, 23:59
- Lokalizacja: de
- Kontakt:
Jezeli chcesz to zrobic na seryjnym ECU i bedziesz to stroil tam gdzie mysle to sie beda musieli sporo napocic zeby sie cokolwiek udalo ,dlatego zdecydowanie latwiej by bylo zostac przy 2,7bit ,ale kazdy robi tak jak lubi.powodzeniakosiniak pisze:moim zdaniem bezsens, trzeba bylo zakladac jakies gt30 i stroker robic na 3,0 ale tak czy tak, powodzenia.zabba88 pisze:Mialo byc 2,7TT+ lecz zapadala decyzja o swapie na 2,8 24vT
Fiko,
1. nie posiadam tam konta.
2. nawet jakbym posiadal to juz moja osobista sprawa gdzie wrzucam zdjecia i je upubliczniam
3. Na czarno poniewaz nie podobaja mi sie ori xenony za zadne skarby. I powiem lepiej Caly chrom pakiet wylatuje i wszystko bedzie robione w stylu BLACK
kosiniak, vr6 moim zdaniem ma duzo lepszy dzwiek niz v6. Poza tym aby zrobic mocne 2.7TT trzeba wiecej $ niz na ten projekt.
2 zaleta vr6 to diagnozowanie usterek. Co przy 2.7tt jest dosc trudne i uciazliwe.
Rafalek114, dobrze myslisz gdzie bedzie strojone. Bo teraz zarowno to moja firma. A mianowicie u mnie jest druga filia. A trzeba sie rozwijac i isc do przodu:) Jak beda problemy ze strojeniem na ori ECU to wjedzie VEMS lub MS2 ale to ostatecznosc:)
Panowie wiec narazie daleka droga przedema.
Gracjan, narazie kompletowanie gratow+ duzo przemyslen na temat rozwiazan technicznych. A wiecej bedzie sie dzialo gdy sprzedam ori silnik ktory chodzi pieknie i jest w zajebistym stanie
1. nie posiadam tam konta.
2. nawet jakbym posiadal to juz moja osobista sprawa gdzie wrzucam zdjecia i je upubliczniam
3. Na czarno poniewaz nie podobaja mi sie ori xenony za zadne skarby. I powiem lepiej Caly chrom pakiet wylatuje i wszystko bedzie robione w stylu BLACK
kosiniak, vr6 moim zdaniem ma duzo lepszy dzwiek niz v6. Poza tym aby zrobic mocne 2.7TT trzeba wiecej $ niz na ten projekt.
2 zaleta vr6 to diagnozowanie usterek. Co przy 2.7tt jest dosc trudne i uciazliwe.
Rafalek114, dobrze myslisz gdzie bedzie strojone. Bo teraz zarowno to moja firma. A mianowicie u mnie jest druga filia. A trzeba sie rozwijac i isc do przodu:) Jak beda problemy ze strojeniem na ori ECU to wjedzie VEMS lub MS2 ale to ostatecznosc:)
Panowie wiec narazie daleka droga przedema.
Gracjan, narazie kompletowanie gratow+ duzo przemyslen na temat rozwiazan technicznych. A wiecej bedzie sie dzialo gdy sprzedam ori silnik ktory chodzi pieknie i jest w zajebistym stanie
Frog Racing
zmiana planów
Zmieniasz plany???wisiał jakiś czas na sprzedaż w dobrej cenie. brak chętnych??
zbychu504, wisial chetnych wielu. Ale w ostatniej chwili zostal skombinowany $ na wykup mieszkania. Wiec powiedzmy iz auto moich marzen dalej zostaje u mnie.
sokol22, tak to ta sama. I bardzo dobrze.
Byl plan dokupienia wnetrza od SID-a ale niestety brak boczkow i listew do fotelow RS4 zapoczatkowal pomysl iz jednak bedzie swap+ wydumka z 2 kublami jak moje poprzednie mk3 1.8T 340PS.
Auto do jazdy na codzien mam wiec weekendowka morze byc glosna itd. A projekt bedzie sie rozwijal w miare czasu. Do poltora roku chcialbym wyjechac VRT 500+ jak bedzie wszystko ok i urzeknie mnie ten projekt to zostaje i bedzie dalej rozwijany.
Ale tak jak mowie panowie.
Teraz priorytetem jest sprzedaz 2.7tt+poskladanie vr ze skrzynia i docelowym sprzeglem.
[ Dodano: 2011-11-28, 00:35 ]
sokol22, sie okaze. Ale z wyspawaniem lap nie ma problemu. Juz nie raz spawalem do innych projektow czy to lapy skrzyni czy silnika i wieszalem na podloznicach wiec nie widze problemu:) Ale i tak kupie lapy co leza u cowboy-a zobaczymy jak beda pasowac.
sokol22, tak to ta sama. I bardzo dobrze.
Byl plan dokupienia wnetrza od SID-a ale niestety brak boczkow i listew do fotelow RS4 zapoczatkowal pomysl iz jednak bedzie swap+ wydumka z 2 kublami jak moje poprzednie mk3 1.8T 340PS.
Auto do jazdy na codzien mam wiec weekendowka morze byc glosna itd. A projekt bedzie sie rozwijal w miare czasu. Do poltora roku chcialbym wyjechac VRT 500+ jak bedzie wszystko ok i urzeknie mnie ten projekt to zostaje i bedzie dalej rozwijany.
Ale tak jak mowie panowie.
Teraz priorytetem jest sprzedaz 2.7tt+poskladanie vr ze skrzynia i docelowym sprzeglem.
[ Dodano: 2011-11-28, 00:35 ]
sokol22, sie okaze. Ale z wyspawaniem lap nie ma problemu. Juz nie raz spawalem do innych projektow czy to lapy skrzyni czy silnika i wieszalem na podloznicach wiec nie widze problemu:) Ale i tak kupie lapy co leza u cowboy-a zobaczymy jak beda pasowac.
Frog Racing