Moderatorzy: buba , Mod-Team
esss
Posty: 18 Rejestracja: 2011-03-17, 19:24
Lokalizacja: BI
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: esss » 2011-10-27, 23:16
Witam
Mam takie krótkie pytanko, czy do po lifta pasuje chłodnica wody z automata do manuala, są jakieś różnice?
Pozdrawiam
SID
Posty: 4747 Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: SID » 2011-10-28, 06:28
chłodnica wody S4 ma w sobie chłodniczke do skrzyni biegów, w automacie tego mogło nie być,
zobacz
esss
Posty: 18 Rejestracja: 2011-03-17, 19:24
Lokalizacja: BI
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: esss » 2011-10-28, 10:17
jest też to w automacie, chłodnice mają inne symbole, ale nie wiem czym się różnią?
SID
Posty: 4747 Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: SID » 2011-10-28, 12:00
od zwykłej A4 chłodnica S4 różni się wysokościa,
chłodnica S4 jest niższa o 4 cm no i ma chlodniczke na skrzynie.
Więc od zwykłej A4 można chodnice założyc ale będzie mniej wydajna o jakieś 6-7% licząc powierzchnie.
Ale taka nowa powinna w praktyce być wydajniejsza od 10-12 letnich używanych
buba
Posty: 4155 Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: buba » 2011-10-28, 12:06
szukaj z A6 2.7. Do S4 nie znalazłem niestety na allegro. no chyba że się coś zmieniło ostatnimi czasy...
jakby ktoś miał namiary to też bym przytulił
esss
Posty: 18 Rejestracja: 2011-03-17, 19:24
Lokalizacja: BI
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: esss » 2011-10-28, 13:21
właśnie przejeb. jest znaleść do po lifta, ale moge mieć od automata, też po lifta i nie wiem czy pasuje
aw69
Posty: 1494 Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: aw69 » 2011-10-28, 21:35
SID z a4 nie podejdzie do S4
SID
Posty: 4747 Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: SID » 2011-10-31, 07:44
aw69 pisze: SID z a4 nie podejdzie do S4
podejdzie ale bedzie krótsza na dole o 4cm tak jak wyżej pisałem
aw69
Posty: 1494 Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: aw69 » 2011-10-31, 10:16
tak myśląc mozna by włożyć dowolnie każdą chłodnice która ma rozmieszczone wyjścia podobnie jak ori.....do tego chłodnica z A4 nie bedzie miała wyjście na dogrzewacz oleju skrzyni biegów.
SID
Posty: 4747 Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: SID » 2011-10-31, 21:02
a tu sie mylisz bo niektore A4 mają wejście na skrzynie,
tutaj foto A4 nowej za 480 zł jakie niedawno kupiłem
Gracjan
Posty: 433 Rejestracja: 2010-07-26, 15:38
Lokalizacja: Śląsk
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Gracjan » 2011-10-31, 21:11
2.5TDI miały z tego co się orientuje miały wejście na skrzynie biegów.
esss
Posty: 18 Rejestracja: 2011-03-17, 19:24
Lokalizacja: BI
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: esss » 2011-11-02, 10:28
Sid a powiedz od jakiego modelu jest ta chłodnica?
Flyer
Moderator
Posty: 1651 Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Flyer » 2011-11-03, 15:02
Gracjan pisze: 2.5TDI miały z tego co się orientuje miały wejście na skrzynie biegów.
u mnie w B6 tak wlasnie jest, wiec pewnie i w B5.
SID
Posty: 4747 Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: SID » 2011-11-03, 20:59
przegladalem dzis allegro i widze że występują w każdych A4 B5 autmatach i V6 łącznie z Dieslem,
ceny nowych wachają się w okolicy 160-230 zł podróbek
Nissena i lepszych cen to +400 zł