potrzebuję zlokalizować czujnik ciśnienia oleju i go wymienić zanim wezmę się za pompę czego nie chcę. Może ktoś łopatologicznie napisać mi gdzie on jest i czy dam radę sam go wymienić bez kanału/podnośnika? Na coś mam specjalnie zwracać uwagę?
Jakby jeszcze był nr z ETKI to już by był szczyt szczęścia
aw69 pisze:a co masz za objawy...moze od tego zacznijmy
Jak ruszam na zimnym silniku zapala mi się ta czerowna kontrolka z symbolem oliwy ( zdjęcie poglądowe )
Muszę się zatrzymać, zgasić silnik, odpalić raz jeszcze, poczekać na jałowym aż złapie trochę temperatury > 75 st i jadę bez problemu dalej. Problem nie występuje na ciepłym silniku. Objawy są zawsze rano po nocy i jak długo stoję pod robotą ( ok 6-7h ) czyli jak silnik zupełnie stygnie.
dlatego ja kupiłem wskażnik ciśnienia oleju,
w jednym silniku rs4 w ktorym poszła korba opiłki dostały się do pompy i porysowały ścianki przez co
pompa stała śię nie szczelna/nie wydajna.
Jeszcze nie podłaczałem kompa - VAG powie mi czy to czujnik czy pompa? Jak to sprawdzić? Tylko kontrola ciśnienia oleju? Jakie powinno być właściwe? Robi się to na zimnym czy na ciepłym silniku?