racja, dobrze myslalem, a zle napisalem - powietrze i tak wymiesza sie w trojniku>kolektorze - a ta gorna niby przyslonieta czesc coolera tez dostaje powietrze wbrew pozorom.sebastian855 pisze:Flyer, to chyba mam ten sam cooler co AW69.
Ale ten cooler jest dwu komorowy, dolna i górna, i górna była całkowicie zasłonięta, a powietrze mieszało się dopiero w kolektorze.
A6 2.7T Quattro by Seba
-
- Posty: 172
- Rejestracja: 2011-02-28, 10:02
- Lokalizacja: Dąbrowa G.
- Płeć:
- Kontakt:
Bardziej chodziło mi o sportowy wygląd, niz o osiągi, bo wiadomo że z osiagami można wiele zdziałać. Ale jak sie Tobie podoba to mi to lata. To Twoje autosebastian855 pisze:macyy, masz rację sportówki z A6 nie zrobisz, ale szybki rodzinny dupowóz jak najbardziej

Pieprzyć wygląd. Auto ma zapierdalać...
-
- Posty: 172
- Rejestracja: 2011-02-28, 10:02
- Lokalizacja: Dąbrowa G.
- Płeć:
- Kontakt:
sebastian855 pisze:pietro5, Wszystko juz jest poskładane i wystrojone,
na hamowni jeszcze nie byłem,więc dokładnych danych nie mam,
ale powinno być w okolicach 400km.![]()
Rury dolotowe do turbin też musisz mieć o większej średnicy, oryginalnych nie idzie przerobić.
czyli te od przepustnicy??
[ Dodano: 2011-09-18, 14:08 ]
aha juz wiem te od Y czyli musi byc od rs czy jak?
-
- Posty: 172
- Rejestracja: 2011-02-28, 10:02
- Lokalizacja: Dąbrowa G.
- Płeć:
- Kontakt:
sebastian855 pisze:pietro5, Te od IC do turbin pasują, chodzi o te rury co idą od Y do turbin.
Te rury musisz mieć z rs-a. Cała reszta węży i rur pasuje.
tak myslalem ze o te ci chodzi bede musial sie usmiechnac do SIDa

[ Dodano: 2011-09-28, 20:54 ]
a no znalazlem juz te rurki na ebayu 1000zl z wysylka
[ Dodano: 2011-10-10, 19:39 ]
hejka rury juz mam turbiny po regeneracji w trakcie zakladania a jak u Ciebie wyszedl wynik po strojeniu??
-
- Posty: 172
- Rejestracja: 2011-02-28, 10:02
- Lokalizacja: Dąbrowa G.
- Płeć:
- Kontakt: