S4b5 Mod - hamulce przod

Moderatorzy: buba, Mod-Team

stefannurek
Posty: 110
Rejestracja: 2010-02-02, 15:28
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Kontakt:

S4b5 Mod - hamulce przod

Post autor: stefannurek »

Start godzina 17.30, finisz okolo 22.30, miejsce Zaklad Tuningowo/naprawczy w kolbuszowej u forumowicza Witka :)

Inzynier techniczno-organizacyjny; Sid
Inzynier organizacyjno-mechaniczny; Witek
Inzynier wizualno-papieroscierniczy :); StefanNurek

Bylo - seria 2 tloczki i 320mm tarczy Zimmermann wierconej + przewody w stalowym opl.
Jest - brembo 6 tloczkow i 345mm tarczy

Otwory mocujace zacisk sa podobne rozmieszczone trzeba tylko dorobic mniejsze tulejki do zaciskow.
Zaciski nie byly pilowane poniewaz nie bylo ciesnienia zeby pasowaly pod 17 cali felge.
Tak samo jak w projekcie hamulcow u forumowicza aw69 trzeba bylo podrzezbic kontowka aby tarcza pasowala.

Nie bylem zadowolony z seryjnych hamulcow, dosc czesto i mocno uzywam srodkowego pedala. Przy malych predkosciach bylo jeszcze wzglednie ale juz dohamowywania z wiekszych sprawialy mniejszy komfort. Zestaw jaki zaproponowali inzynierowie audi w tym modelu jest glosny i szybko przegrzewajac sie traci swoje wlasciwosci . Zestaw ktory opisuje to juz inna bajka.

Po wymianie efekt jaki zostal osiagniety w pelni mnie zadawala.
Wymiana na wieksze heble pozwala dalej pojsc z moca bez utraty wlasciwosci hamowania.

Zestaw seria
Obrazek
Ciezka praca :)
Obrazek
Efekt szlifowania
Obrazek
Przymiarka tarczy od wew.
Obrazek
Stol operacyjny i dwaj chirurdzy :)
Obrazek
Skrecony zacisk z tarcza.
Obrazek
Ostatnie poprawki
Obrazek
Efekt koncowy
Obrazek

Obrazek


Podziekowania dla chlopakow pracujacych przy projekcie za checi i cierpliwosc.
ktokolwiek
Posty: 64
Rejestracja: 2010-02-04, 09:44
Lokalizacja: Łódź
Płeć:

Post autor: ktokolwiek »

Zacnie teraz wygląda :) Jak mnie odwiedzisz musze się koniecznie przejechać jak to hamuje :)
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

he he
dodaj iż decyzja nowych hebli byla podczas powrotu do Radomia kiedy sie okazało iż
masz skończone klocki hamulcowe :-P
Dobrze że na felgach 19" jezdzisz to zmieścisz wszystko.

No u kolegi Wiciu78 już nie jedne heble zakładaliśmy :-D
Obrazek
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

A jak rozwiazane zasilanie ? :) Moje heble na razie leza ale na dniach beda montowane juz :)
Obrazek
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

Zasilanie podobnie jak u Adama aw69 czyli przewód sztywny i giętki.
Adam (ten od srebrnych zacisków) chciał oszczędzić i zostawić swoje.
Ale nie polecam takiego rozwiązania ponieważ więcej roboty, większe ryzyko awarii i koszta większe.

najlepsze rozwiązanie to przewód oczkowy na śrube o długości około 45-48cm
Obrazek
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

No wlasnie sie zastanawiam jak to zalatwic u mnie i chyba bedzie podobnie jak u chlopakow :-|
Obrazek
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

Zamienił stryjek siekierke na kijek :mrgreen:
tak to jest jak S4 odmawia posłuszeństwa

Obrazek
Obrazek
stefannurek
Posty: 110
Rejestracja: 2010-02-02, 15:28
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: stefannurek »

Paaaaanie zdjecie na logo forum sie nadaje:)
ODPOWIEDZ