Inzynier techniczno-organizacyjny; Sid
Inzynier organizacyjno-mechaniczny; Witek
Inzynier wizualno-papieroscierniczy :); StefanNurek
Bylo - seria 2 tloczki i 320mm tarczy Zimmermann wierconej + przewody w stalowym opl.
Jest - brembo 6 tloczkow i 345mm tarczy
Otwory mocujace zacisk sa podobne rozmieszczone trzeba tylko dorobic mniejsze tulejki do zaciskow.
Zaciski nie byly pilowane poniewaz nie bylo ciesnienia zeby pasowaly pod 17 cali felge.
Tak samo jak w projekcie hamulcow u forumowicza aw69 trzeba bylo podrzezbic kontowka aby tarcza pasowala.
Nie bylem zadowolony z seryjnych hamulcow, dosc czesto i mocno uzywam srodkowego pedala. Przy malych predkosciach bylo jeszcze wzglednie ale juz dohamowywania z wiekszych sprawialy mniejszy komfort. Zestaw jaki zaproponowali inzynierowie audi w tym modelu jest glosny i szybko przegrzewajac sie traci swoje wlasciwosci . Zestaw ktory opisuje to juz inna bajka.
Po wymianie efekt jaki zostal osiagniety w pelni mnie zadawala.
Wymiana na wieksze heble pozwala dalej pojsc z moca bez utraty wlasciwosci hamowania.
Zestaw seria

Ciezka praca :)

Efekt szlifowania

Przymiarka tarczy od wew.

Stol operacyjny i dwaj chirurdzy :)

Skrecony zacisk z tarcza.

Ostatnie poprawki

Efekt koncowy


Podziekowania dla chlopakow pracujacych przy projekcie za checi i cierpliwosc.



