Waga klamotów w kg: (znalazlem gdzieś na dysku po obcemu napisane)
passenger seat - 28.1
Rear Seat backs/cushion/side bolsters/buckles/belts - 27.7
Remove cat back & high flow cats - 25
Stock wheels - 12.7 (1 felga)
Full Size Spare - 22.6 (całe koło zapasowe)
Tools/Floormats/Misc crap - 17.6
Door panels - 14.5
Vortrag Carbon fiber hood - 13.6
Swap driver seat with Recaro Pole Position - 13.6
A/C - 12.7
Dry cell Battery - 12.7
Trunk toolbox/bracket/covers/XM ****/amp/etc - 9
Lighter than stock Front Brakes - 7.7
Aluminum Flywheel - 6.8
Fiberglass trunklid - 6.8
Lighter than stock Exhaust - 6.3
Switch to bfgs in 225/45/17 - 5.5
Lighter than stock DPs - 5.5
Power Window Motors (3) - 3.6
Side airbags - 2.7
Center console - 2.7
Head unit - 2.7
Glovebox - 2.7
Rear speakers - 2.2
Rear Panel - 1.8
asp pulley - 1.4
exhaust brackets - 0.9
sun visors - 0.9
Alarm Horn - 0.5
sunroof - 13.6
Bilsteins/Eibachs - 9
Sound deadening/padding junk under carpet - 6.8
Rear bumper support - 4.5
A4 hollow front sway bar - 3.6
Passenger Airbag - 3.6
Braille Battery - 0.9
CF fenders - 2.7
RS4 steering wheel - 1.4
Koseis (vs ssr comps) - 0.9
Wniosek:
wywalenie zapasu: -22.6
zmiana seryjnych felg na np. OZ Superleggera 17x8:
12.7-7.2=5.5x4 = 22 kg masy nieresorowanej (*8=ok. 176 !!! kg masy resorowanej !!! czyli jakby z wozu wysiadło 2 przeciętnych typów!)
fotel paxa: -28.1
zamiana fotela drivera na superlekki: -20 kg
Te 4 ruchy i mamy ok. -93 kg żywej wagi !!!
Rożnica będzie odczuwalna szczególne w seryjnym wozie, a szczególnie masy nieresorowane zmaleją drastycznie, co się przekłada na znaczną poprawę prowadzenia szczególnie np. w zakrętach.
PS. zapomniałem jeszcze o "driver weight"... tutaj pole do popisu większe, ja ostatnio schudłem z 10 kg, ale jeszcze dychę by się przydało
