
Stare poczciwe A4 1.8TQ AEB z 1995r.
STAGE 1 - Modyfikacje:
- kute tłoki WOSSNER
- kute korbowody PEC
- zawory ssące/wydechowe +1mm SUPERTECH
- wałki od wolnossaka ADR
- pompa paliwa WALBRO 255
- wtryski SIEMENS 630cc
- świece DENSO IK24 ( 2 stopnie zimniejsze)
- sprzęgło organiczne z wzmocnionym dociskiem by p.RADZIKOWSKI
- turbo FP WHITE z EVO IX (zmieniony wirnik kompr w stosunku do seryjnej)
- kolektor wydechowy TWINSCROLL by "PRZEMO-CAR" notworthy
- wydech 3" na dwóch tłumikach by "PRZEMO-CAR"
- FMIC (chińczyk) + orurowanie by "PRZEMO-CAR"
- MAF 3" od VR6 z wkładem AEB
- Filtr powietrza grzybek CUSTOM :P
- DV FORGE 007
- EBC GREDDY PROFEC B II
- heble przód, tarcze TEXTAR PRO 312mm + klocki OMP R&S
- heble tył, tarcze BREMBO + klocki OMP R&S
- przewody w stalowym oplocie HEL (przód/tył)
- płyn hamulcowy MOTUL RBF 660
- zegarki BOOST, EGT, Ciśnienie oleju AUTOGAUGE SM PEAK
STAGE 2
Zmiany w stosunku do STAGE 1:
- mocniejsze sprezynki zaworowe
- nowe sprzeglo 240mm + jednomas
- ECU ME7
- przeplywka S3
- cewki od TFSI

Turbo fajnie sie sprawuje, przy 2400rpm jest 0,5ar przy 3000rpm 1bar.
Na starym setupie auto jechalo tak: http://www.youtube.com/watch?v=PRGQyHXk ... r_embedded
Jakies tam fotki: http://picasaweb.google.com/11349951356 ... directlink#
To chyba nie bedzie ostatnie slowo tego setupu ale to juz wyjdzie w praniu

Pomiar bedzie tez na innej hamowni...
Maly update po naprawie przeze mnie nieszczelnosci


W tym pomiarze peak 1,68bar
Zmiany od poprzedniego pomiaru:
- FMIC 600x300x76
- przepustnica 3"
- przekladka izolujaca kolektor dolotowy
Z tego co widzialem wczesniej po logach, przepustnica 3" pogorszyla warunki i musielismy zejsc z zaplonu troche.