S4 MaQ Powered by MR Motors

Moderatorzy: buba, Mod-Team

MaQ
Posty: 30
Rejestracja: 2010-02-02, 23:08
Tytuł użytkownika: MaQ_Grchw
Lokalizacja: WWA
Płeć:
Kontakt:

S4 MaQ Powered by MR Motors

Post autor: MaQ »

Przyszedł czas abym i ja ujawnił się i pochwalił się swoja Audica
Trzy lata temu po skończeniu A4 2.8Q postanowiłem wybrać się do niemiaszków po eSke. Po obejrzeniu kilku parchów straciłem nadzieje na dobry egzemplarz i przez przypadek trafiłem do wsi pod Monachium gdzie stała moja przyszła eSka
Obrazek Obrazek Obrazek
Zaczęło się niewinnie od wydechu el-teca i chęci zrobienia programu u Witka, ku mojemu zdumieniu program już był:
Obrazek
W związku z tym kupiłem sprężarki RS6 od Sida i z pomocą AW69 najpierw założyliśmy FMIC
Obrazek
a następnie głowice 2.8, dolot BMC, Boscha 044, wtryski 630cc, sprzęgło RS4(teraz wiem Adam, że to był głupi pomysł :mrgreen: już zbieram na Clutch Mastersa) i oczywiście sprężąrki RS6. W zeszłym tygodniu doszły jeszcze nowe DV i powiększony kolektor dolotowy od Adama który jednak nie poprawił wyniku 430KM i 530Nm
Obrazek
Mimo wszystko dla mnie to i tak szatan :-D
Obrazek Obrazek Obrazek
Wielkie podziękowania przede wszystkim dla Adama AW69 za mechanikę, dla Witka za strojenie i wgranie launch controla i antilaga, dla Pawła za bieżący serwis i otwarty kredyt w MR Motors :-P i dla Sida za support w dziedzinie części i zaszczepienie pomysłu na mody ;-)

A tu taki filmik na szybko telefonem zrobiony http://www.youtube.com/watch?v=-ULRK4Xedio
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

kufa też tak chce, ten dźwięk w tunelu urywa suty :!:
moment
Posty: 60
Rejestracja: 2010-09-18, 14:39
Lokalizacja: GDZ
Płeć:
Kontakt:

Post autor: moment »

nieźle :mrgreen: też jestem na etapie zbierania gratów na taki setup, bezawaryjnosci życze
1kowal1
Posty: 164
Rejestracja: 2010-08-02, 13:08
Lokalizacja: OLSZTYN
Płeć:
Kontakt:

Post autor: 1kowal1 »

widzę że obraliśmy tą samą drogę co do osób robiących tuning mechaniczny i elektoniczny
to twój stał w czwartek 07.07 w mr motors??
zastanawia mnie jedno masz dodatkowo głowice od 2.8 i dolot a wynik ciutkę gorszy,ciekawe czym jest to spowodowane??
czy launch control tak zabiło od razu sprzęgło od rs4??
gratulacje projektu
DOGI
Posty: 107
Rejestracja: 2010-02-03, 22:48
Lokalizacja: Knurów
Płeć:

Post autor: DOGI »

ładnie ładnie ciekaw jestem kiedy ujrze swoją niunie i w niej pobrykam :-)
I live my life a quarter mile at a time.For those ten seconds or less I'm free nothing else matter
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

he he a niech Cie !
z tego co pamiętam mineło 2 lata i teraz dopiero auto pokazujesz :-D

no gratki

czy mnie słuch nie myli - pod końcem obrotów słyszałem wypadanie zapłonów (padniete cewki ? )
nie mylić z wydechem
Obrazek
sportmile
Posty: 1026
Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sportmile »

to Andrzej wlasnie jest potrzymanie turbo .
Najgorszy Tuning w Mieście
www.sportmile.pl
http://www.facebook.com/sportmile
tel. 792 22 44 84
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

Fajnie nakurwia :) W moje tez minimalnie strzela przy zmianie biegow ale to nie to samo co antilag :) Tez chce :mrgreen:
Obrazek
BKMM
Posty: 270
Rejestracja: 2010-03-14, 18:33
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Post autor: BKMM »

Przybliży ktoś temat tego LC i podtrzymania turbo? Nie wiem czy dobrze rozumiem - Rogal to poprostu wgrywa do sterownika? Czy potrzebna jest do tego jakaś dodatkowa elektronika czy może jeszcze coś wiecej? Jak działa ta procedura startu?
Wybaczcie jeśli pytania są kretyńskie ;)
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

sportmile pisze:to Andrzej wlasnie jest potrzymanie turbo .
no faktycznie - zmęczony jestem widze i nie przyczaiłem że to auto też ma :-/
Obrazek
sportmile
Posty: 1026
Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sportmile »

....
Ostatnio zmieniony 2011-07-12, 16:41 przez sportmile, łącznie zmieniany 1 raz.
Najgorszy Tuning w Mieście
www.sportmile.pl
http://www.facebook.com/sportmile
tel. 792 22 44 84
MaQ
Posty: 30
Rejestracja: 2010-02-02, 23:08
Tytuł użytkownika: MaQ_Grchw
Lokalizacja: WWA
Płeć:
Kontakt:

Post autor: MaQ »

1kowal1 pisze:widzę że obraliśmy tą samą drogę co do osób robiących tuning mechaniczny i elektoniczny
to twój stał w czwartek 07.07 w mr motors??
zastanawia mnie jedno masz dodatkowo głowice od 2.8 i dolot a wynik ciutkę gorszy,ciekawe czym jest to spowodowane??
czy launch control tak zabiło od razu sprzęgło od rs4??
gratulacje projektu
jak na WT to moja. Wynik gorszy z niewiadomej przyczyny po zwiększaniu doładowania z 1,3 do 1,5 moc wcale nie rosła :-/ LC jest narazie wyłączony do czasu wymiany sprzęgła bo RSowe się nie nadaje
BKMM pisze:Jak działa ta procedura startu?
Z tego co mi Witek tłumaczył to po prostu opóźnia zapłon i paliwo spalając się przed turbiną napędza ją ale może niech ktoś mądrzejszy się wypowie
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

nic nie trzeba lutować....
sportmile
Posty: 1026
Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sportmile »

mniej wiecej dobrze Ci wytlumaczyl.
Ostatnio zmieniony 2011-07-12, 16:41 przez sportmile, łącznie zmieniany 1 raz.
Najgorszy Tuning w Mieście
www.sportmile.pl
http://www.facebook.com/sportmile
tel. 792 22 44 84
Rafalek114
Posty: 187
Rejestracja: 2011-06-29, 23:59
Lokalizacja: de
Kontakt:

Post autor: Rafalek114 »

Do antilaga nie trzeba nic lutowac,ewentualnie do LC mozna dorobic wlacznik i wylacznik tak jak juz kiedys wspomnial o tym Witek na sr ,ale my w naszych autach mamy LC ustawione z kompa bez lutowania (poprostu na stale ) bez mozliwosci wlaczania i wylaczania .... Jezeli chodzi o antilaga to tak jak juz wspominalem gt2871r A/R 0,82 przetrwalo juz ponad 20tys km i nic jej nie dolega , wiec az takie szkodliwe to nie jest
ODPOWIEDZ