Problem z odpalaniem, koncza sie pomysly!
-
Sql
- Posty: 85
- Rejestracja: 2010-02-02, 16:29
- Tytuł użytkownika: RS-maniak
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Kontakt:
Problem z odpalaniem, koncza sie pomysly!
Od ok. dwoch tygodni mam w RS4 problem z odpalaniem. Wszystko jest OK przez dzien czy dwa a potem BUM, nie pali, jakby komp odcinal pompe paliwa. Trzeba odczekac, czasem 5, czasem 20 minut i zapala jak nowy! Sam z siebie. Pierwszym pomyslem byla zmiana pompy, myslalem ze moje Walbro sie konczy. Po wlozeniu Boscha 040 problem nie zostal rozwiazany! Wtedy pomyslalem, ze to moze miec zwiazek z immobiliserem. Immo zostalo wylaczone, znowu dwa dni ok i BUM. Na forum z UK poczytalem, ze u innych czesto byl to objaw uszkodzonego czujnika temp plynu chlodzacego, w poniedzialek wymienilismy ten czujnik, caly wtorek bez problemu, myslalem ze juz z glowy, a przed chwila znowu nie chcial palic.
Nigdy nie gasnie w czasie jazdy, po prostu raz na kilkanascie odpalen nie daje sie odpalic ale po ok 5-20 minutach wszystko wraca do normy.
VAG nie pokazuje zadnych bledow.
Jakies pomysly koledzy? Bo ja juz nie mam pojecia co to moze byc.
Nigdy nie gasnie w czasie jazdy, po prostu raz na kilkanascie odpalen nie daje sie odpalic ale po ok 5-20 minutach wszystko wraca do normy.
VAG nie pokazuje zadnych bledow.
Jakies pomysly koledzy? Bo ja juz nie mam pojecia co to moze byc.
Nie będę zakładał nowego tematu bo problem deko podobny, od czasu do czasu nie zapala mi za pierwszym razem, tak jakby paliwo odpływało. Zawsze za drugim podejściem bez problemu.
Czy w benzynach jest zawór zwrotny jak w dieslu? Kiedy odpalam kilka razy podczas jednego dnia zawsze od pierwszego, postoi noc i jest od drugiego.
Dodam,że mam błąd sond lambda i za bogatą mieszankę, może to jest odpowiedź?
Czy w benzynach jest zawór zwrotny jak w dieslu? Kiedy odpalam kilka razy podczas jednego dnia zawsze od pierwszego, postoi noc i jest od drugiego.
Dodam,że mam błąd sond lambda i za bogatą mieszankę, może to jest odpowiedź?
WITAM PANOWIE NIE CHCĘ NIC SUGEROWAĆ ALE PROBLEM MOŻE LEŻEĆ PO STRONIE ALARMU
Nie pisz duzymi literami!
Nie pisz duzymi literami!
Ostatnio zmieniony 2011-03-18, 01:41 przez arek, łącznie zmieniany 1 raz.
cztery kółka
Ecu nie czyta obrotow to nie daje paliwa ( bo w momencie gdzy widzi obroty zalacza przekaznik pompy paliwa ) ... Proste... Przypieprzysz w slup , silnik staje , paliwo nie plynie...
Te czujniki czesto padaja ludziom ( w np golfie mk4 1,6 teraz bratu padl i auto lapalo zamula a jest IDENTYCZNY jak z naszych 2,7 ).
Te czujniki czesto padaja ludziom ( w np golfie mk4 1,6 teraz bratu padl i auto lapalo zamula a jest IDENTYCZNY jak z naszych 2,7 ).


