Witam.
Po awarii silnika i obu turbosprężarek przez druciarstwo jednego z bardziej znanych speców od 2.7T zakupiłem używany identycznie oznaczony (APB) motor z Anglii. Stan świetny. Różnił się tym, że posiadał EGR, który kazałem zaślepić. Turbo odbudowane na nowych rdzeniach (mam suszarki od RS6 K04). Program robiony ponoć przez Digitun wiele lat temu.
Po złożeniu wszystkiego do kupy przez mechanika okazało się, że zostało może 50% mocy. Adaptacja przepustnicy wykonana przy pomocy VAG COM zgodnie z instrukcją. W sterowniku silnika zero błędów.
Widzę w logach, że turbosprężarki nie ładują tyle ile komputer im każe ale nie wiem dlaczego tak się dzieje - proszę o pomoc w ustaleniu przyczyny.
Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_hIOh6.html
Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_g2OMjEF.html
Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_8BwSv.html
Grupy 002, 115: http://vaglogi.pl/log-002_115_dv3vQ.html
Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_dP7z85.html
Grupy 003, 021: http://vaglogi.pl/log-003_021_4pC8c2U.html
Grupy 003, 031: http://vaglogi.pl/log-003_031_kHA29.html
Grupy 015, 016: http://vaglogi.pl/log-015_016_7gY9H.html
Grupy 032, 033: http://vaglogi.pl/log-032_033_Dn4oC8N.html
Grupy 033, 115: http://vaglogi.pl/log-033_115_u2m16kQ.html
Grupy 033, 118: http://vaglogi.pl/log-033_118_B7Qpq2C.html
Grupy 090, 093: http://vaglogi.pl/log-090_093_JFOO3t6.html
Grupy 091, 092: http://vaglogi.pl/log-091_092_FJ0cG3.html
Grupy 112, 115: http://vaglogi.pl/log-112_115_lt64p9.html
Grupy 114, 118: http://vaglogi.pl/log-114_118_q8il9Sc.html
Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_4C56tlA.html
2.7T (430KM) zostało 50% mocy po wymianie silnika - LOGI
Każę zwrócić uwagę mechanikowi na DVki. W takim razie jak mam jechać by korby nie złamać? Delikatnie? Z tym, że jak będę jechał delikatnie to nie sprawdzę czy mocniej dmuchają suszarki.imhotet pisze:DVki dobrze zalożone ? odepnij wężyk od N75 co idzie do gruszek i przejedz sie tylko korby nie złam, bo nie bedzie sterowania
Ostatnio doszło jeszcze coś takiego: https://youtu.be/8v_fyCdNZ7Q
Może zbieg okoliczności, ale zaczęło się tak dziać dzień po zatankowaniu 98oct na BP.
Wcześniej było wlane 100oct shell i na takiej jeździłem przeważnie.
wciśnij gaz na obrotach koło 4tys na 3 biegu na 75% i zobacz co sie dzieje czy turbiny zbudują boosta czy nie, jak nic strasznego sie nie wydarzy to zrob jeszcze raz to samo z gazem w podłodze i zbierz logaudsifu pisze:Każę zwrócić uwagę mechanikowi na DVki. W takim razie jak mam jechać by korby nie złamać? Delikatnie? Z tym, że jak będę jechał delikatnie to nie sprawdzę czy mocniej dmuchają suszarki.imhotet pisze:DVki dobrze zalożone ? odepnij wężyk od N75 co idzie do gruszek i przejedz sie tylko korby nie złam, bo nie bedzie sterowania
Ostatnio doszło jeszcze coś takiego: https://youtu.be/8v_fyCdNZ7Q
Może zbieg okoliczności, ale zaczęło się tak dziać dzień po zatankowaniu 98oct na BP.
Wcześniej było wlane 100oct shell i na takiej jeździłem przeważnie.