Moja S4 B7

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Wizard
Posty: 38
Rejestracja: 2019-10-18, 19:39
Lokalizacja: Zach-pom
Płeć:
Kontakt:

Moja S4 B7

Post autor: Wizard »

Witam Panowie, a może też Panie,

Przesyłam kilka zdjęć z naprawy 4.2 V8 BHF. Auto kupiłem niecały rok temu, jak dotąd zrobiłem w niej cewki, świece, kompletny remont silnika, wymienione sprzęgło z dwumasą, olej w skrzyni. Zacząłem trochę od dupy strony i zrobiłem w niej customowy wydech na 2.5 cala na wzór marki Fast Intentions, downpipy bez katów. Później przyszedł czas na 19 felgi z Audi RS4 B7 i opony Pirelli P Zero. Podczas naprawy założona została carbonowa klapka w kolektorze oraz podkładki termoizolacyjne od SID'a.

Co do sedna remontu to zostały zregenerowane głowice, blok, oczywiście nowe pierścienie, panewki główne oraz korbowe, cały rozrząd z regeneracją fazatorów (ehh Mehenker), odma, zaworki zwrotne ciśnienia oleju i jeszcze wiele różnych duperelek, których nie sposób spamiętać. Przesyłam dziś część fotek, w tygodniu podeślę więcej gdyż mam je na różnych nośnikach.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Niestety nie mam tylu szczegółowych zdjęć ile bym chciał, ponieważ mam pracę wyjazdową i bardzo często mnie nie ma mnie na miejscu, a mechanik nie zawsze pamiętał by zrobić zdjęcie każdego detalu.
Jak już wspominałem w innym temacie Mehenker zawalił temat regeneracji jednego nastawnika i w efekcie motor będzie musiał być wyjmowany ponownie, a rozrząd ustawiany raz jeszcze. :-/
Mocno zastanawiam się na zrobieniem baranów i lekkiego koła pasowego i zamachowego z JHM.
harm
Posty: 39
Rejestracja: 2017-04-25, 08:19
Lokalizacja: łódź
Płeć:
Kontakt:

Post autor: harm »

kolektory barany możesz zaadoptowac z b7 rs4 - przespawac flansze i zmodyfikowac jedna rurke,
u mnie wygladało to tak:

Obrazek
Obrazek
Wizard
Posty: 38
Rejestracja: 2019-10-18, 19:39
Lokalizacja: Zach-pom
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Wizard »

Dzięki kolego za podpowiedź, jak rozumiem flansze z ori kolektorów od S4 do RS4? I którą rurkę zmodyfikować? Masz może jakieś zdjęcia? I czy taki mod prasuje P&P czy wymaga dodatkowych modyfikacji by dobrze siadło?
harm
Posty: 39
Rejestracja: 2017-04-25, 08:19
Lokalizacja: łódź
Płeć:
Kontakt:

Post autor: harm »

rurka przy chlodzeniu alternatora, do przerobienia jescze wiazka od sond lambda - trzeba przedluzyc, przerobid donpipe-y zeby polaczyc z reszta wydechu.
customover
Posty: 37
Rejestracja: 2018-08-21, 09:51
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: customover »

Pewnego czasu dobrze się zaprzyjaźniłem z s4 b7 :)
Jakaś odczuwalna różnica z kolektorami RS4 B7 ?
harm
Posty: 39
Rejestracja: 2017-04-25, 08:19
Lokalizacja: łódź
Płeć:
Kontakt:

Post autor: harm »

customover pisze:Pewnego czasu dobrze się zaprzyjaźniłem z s4 b7 :)
Jakaś odczuwalna różnica z kolektorami RS4 B7 ?
w połączeniu z całym wydechem jest duża róznica - w reakcji na gaz, brzmieniu i przedewszystkim w mocy na wyzszych obrotach
Awatar użytkownika
true jiGsaw
Posty: 75
Rejestracja: 2016-01-31, 15:47
Lokalizacja: Gdynia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: true jiGsaw »

Ogólnie fajnie, ale w tej kasie remontu to już chyba byś tam miał wsadzone 2.7++?
Piszę jak jest.
Wizard
Posty: 38
Rejestracja: 2019-10-18, 19:39
Lokalizacja: Zach-pom
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Wizard »

true jiGsaw pisze:Ogólnie fajnie, ale w tej kasie remontu to już chyba byś tam miał wsadzone 2.7++?
Na pewno tak, ale nie wyobrażam sobie jeździć samochodem bez V8 pod maską, tak samo nierealne by miało mniej niż 4 litry nawet gdyby miało pierdylion koni pod maską i wielki moment.
Awatar użytkownika
atom1
Posty: 351
Rejestracja: 2015-04-19, 10:25
Lokalizacja: podlasie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: atom1 »

z europejskiego v8 na prawde bez zadnych skrupułów mozna zrezygnować :-)))
rs4wagon
Posty: 254
Rejestracja: 2013-09-05, 10:03
Lokalizacja: tbu
Płeć:
Kontakt:

Post autor: rs4wagon »

ta regeneracja to lipa tych nastawników,u mnie w rs6 tez robilem u nich,koniec koncem zakupilem nowe,szkoda ze takie drogie
prnit
Posty: 195
Rejestracja: 2013-11-08, 16:24
Lokalizacja: Wawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: prnit »

to zapraszam na testy jak jezdzi europejskie V8 w moim audi S8 ;) przy 2 tonach wagi autem robie 7,5 100-200 na 98 benzynie...pewnie da sie zejsc jeszcze nizej. Mówiimy o dupowozie którym mozna pojechać na luzie 1000km bez spiny.
S8 D4
Awatar użytkownika
pawelosinski83
Posty: 642
Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pawelosinski83 »

prnit pisze:to zapraszam na testy jak jezdzi europejskie V8 w moim audi S8 ;) przy 2 tonach wagi autem robie 7,5 100-200 na 98 benzynie...pewnie da sie zejsc jeszcze nizej. Mówiimy o dupowozie którym mozna pojechać na luzie 1000km bez spiny.
ale to nadmuchane jest to inna bajka :-P
prnit
Posty: 195
Rejestracja: 2013-11-08, 16:24
Lokalizacja: Wawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: prnit »

no ale przeciez porownujecie do dmuchanego 2,7 to jak najbardziej v8 dmuchane na miejscu :lol: :lol: :lol:
S8 D4
2f2f
Posty: 53
Rejestracja: 2014-12-10, 21:19
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: 2f2f »

Wizard pisze:
true jiGsaw pisze:Ogólnie fajnie, ale w tej kasie remontu to już chyba byś tam miał wsadzone 2.7++?
Na pewno tak, ale nie wyobrażam sobie jeździć samochodem bez V8 pod maską, tak samo nierealne by miało mniej niż 4 litry nawet gdyby miało pierdylion koni pod maską i wielki moment.
Calkowicie Cie rozumiem 8-)
AdrianBit
Posty: 205
Rejestracja: 2017-04-24, 22:27
Lokalizacja: Koszalin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: AdrianBit »

2f2f pisze:
Wizard pisze:
true jiGsaw pisze:Ogólnie fajnie, ale w tej kasie remontu to już chyba byś tam miał wsadzone 2.7++?
Na pewno tak, ale nie wyobrażam sobie jeździć samochodem bez V8 pod maską, tak samo nierealne by miało mniej niż 4 litry nawet gdyby miało pierdylion koni pod maską i wielki moment.
Calkowicie Cie rozumiem 8-)
Najlepiej mieć i jedno i drugie czytaj pakuj abz biturbo i tyle, pozdr
s4 b5 avant
ODPOWIEDZ