Cześć,
może nie eska, ale dłubnięte turbo to pewnie mądre głowy się znajdą co coś podpowiedzą...
A4 B8 2.0tfsi 3gen 224KM CNCD s-tronic DL501 gen2 + hybryda IS20 z wirnikami IS38 + DP 3" z katem 100cpsi na dole + catback S4B8 2x2,25"+ duży FMIC + dolot 3" K&N
Wystrojone na 376KM/445NM, doładowanie 1,3-1,4 bara jakoś tak...
TCU też trochę ruszone - wyższe ciśnienia i szybsza zmiana biegów, ostrzejszy LC, wyższe punkty przełączania biegów
Na pierwszych 2 biegach czasem też na 3 ale mniej pojawia się dziwne piszczenie w zakresie 6000-7000 obrotów (odcinka przesunięta). Na wyższych biegach i prędkościach autostradowych tego nie ma.
Ktoś może podpowiedzieć co to może być?
Auto jeździ OK, płynnie i poza opisaną sytuacją nie wydaje żadnych innych niepokojących dźwięków. Przejechałem już tak ponad tysiąc KM i wszystko działa.
Sugestie są, że jest nieszczelność, bo mogło coś wydmuchać, uszczelkę podwinać itd albo odma jebła...
Testowo dmuchnęli na 1,7 bara i wypluła 390 i 405, ale tylko na rolkach. Na drodze brakowało podobno zapłonu i falowanie obrotów się pojawiało na wyższych biegach powyżej 1.4 bara. Była przez to wymieniona DV-ka i niby pomogło, ale finalnie i tak zostało na niższym ciśnieniu i 376, bo nie chciało to dobrze działać na drodze ja kbyło więcej.
https://www.youtube.com/watch?v=b1zHqLbyfm4
https://www.youtube.com/watch?v=z-NkchbhMrg
2.0 tfsi dziwne piszczenie
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt: