Remont generalny BBK
NA swapy które robiłem - jestem gotowy. Również teraz jestem w trakcie powolnego dłubania doładowanie KOMPRESOREM w V8 u siebie. Bedzie mozna to zaadaptować do wszystkich silników vaga V8 jak i innych.
Jeśli chodzi o BBK i chlanie oleju zacznij od uszczelniaczy w głowicach. Silnik ma potencjał do grzania się więc uszczelniacze mogą być stwardniałe i puszczają nadmiernie olej. Nic to nie kosztuje a nie zaszkodzi przed remontem którego może nie być....jeśli to jest ewidentną usterką...
Jeśli chodzi o BBK i chlanie oleju zacznij od uszczelniaczy w głowicach. Silnik ma potencjał do grzania się więc uszczelniacze mogą być stwardniałe i puszczają nadmiernie olej. Nic to nie kosztuje a nie zaszkodzi przed remontem którego może nie być....jeśli to jest ewidentną usterką...
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
Dowiadywałem się jeszcze przed rezaniem BBK i mówili, że w B8 już komunikacja jest mocno zaawansowana, jakieś gateway'e, wynalazki i że silnik nie będzie gadać z ABS/ESP skrzynią i kokpitem... Może już to w jakiś sposób ogarniająschockvvave pisze:pawel, jak to nie ożenisz elektronicznie z nadwoziem.? Rozumiem to tak, że wiązka do przerobienia, albo kupienia z wiązką od silnika któy ma być + ECU i kolejne rezanie wiązki żeby grało z resztą ;p czyli z kokpitem itd?
...


A ogólnie w temacie - przy dzisiejszych cenach i mając możliwość (jak widać potwierdzoną) wsadzenia motoru CFSA z RS4B8 to bym sam już zaczął wyciągać to gówno BBK-podobne spod maski i 1 grosza bym w to już nie włożył



- schockvvave
- Posty: 108
- Rejestracja: 2017-03-27, 11:17
- Lokalizacja: Tbg/Mielec
- Płeć:
- Kontakt:
jeżeli po próbie olejowej się poprawia to znaczy że puszcza dół co nie?
Właśnie patrze na BCY xD jakby wyjebał bbk, ale jak to pisze to od razu mnie serce boli ile wydałem na to ;p no ale jakby sprzedal tego bbk xd nie bede mówił za ile bo chyba marzenia ścietej głowy xD
to można by wsadzic BCY,
da się to zestroic z manualem?
Właśnie patrze na BCY xD jakby wyjebał bbk, ale jak to pisze to od razu mnie serce boli ile wydałem na to ;p no ale jakby sprzedal tego bbk xd nie bede mówił za ile bo chyba marzenia ścietej głowy xD
to można by wsadzic BCY,
da się to zestroic z manualem?
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
Pożyjemy, zobaczymy. Nie po to kupowałem auto, by zrobić motor za kupę siana i sprzedać. Dla mnie ten model ma wartość sentymentalną, to nie wóz kupiony na pałę bo się trafił. Nie każdy się szybko poddaje kiedy coś nie wychodzi.emay pisze:czytałem widziałem i zawsze kończyło sie sprzedażą auta. Tutaj nie będzie inaczej nie łódź się
Kiedy zacznie się robota wstawię tu kilka zdjęć i opis postępu prac, kto będzie chciał poczyta i zobaczy, nikt tu nikogo nie zmusza.
Żeby była jasność - zdaję sobie sprawę z bezsensu ekonomicznego naprawy BBK i nie trzeba mi tego wyjaśniać.
To ile będzie Cię to kosztowało,jesli to nie tajemnica?Wizard pisze:Pożyjemy, zobaczymy. Nie po to kupowałem auto, by zrobić motor za kupę siana i sprzedać. Dla mnie ten model ma wartość sentymentalną, to nie wóz kupiony na pałę bo się trafił. Nie każdy się szybko poddaje kiedy coś nie wychodzi.emay pisze:czytałem widziałem i zawsze kończyło sie sprzedażą auta. Tutaj nie będzie inaczej nie łódź się
Kiedy zacznie się robota wstawię tu kilka zdjęć i opis postępu prac, kto będzie chciał poczyta i zobaczy, nikt tu nikogo nie zmusza.
Żeby była jasność - zdaję sobie sprawę z bezsensu ekonomicznego naprawy BBK i nie trzeba mi tego wyjaśniać.
Audi A6 C7 Competition
416/806
416/806
Żadna tajemnica, około 27 tysięcy na częściach z ASO.HAIDI78 pisze:To ile będzie Cię to kosztowało,jesli to nie tajemnica?
-----
Co do tematu silnika z RS4 B7 to nie zdecydowałem się na BNSa, bo cała operacja wyniosłaby 35-40k pln (zakładając dodatkowy budżet na nieprzewidziane rzeczy). Można kupić taki silnik za około 20k jednak to loteria, jeszcze gdyby był z jakiegoś rozbitka którego mniej więcej historię znam to inna sprawa. W razie kupna przypudrowanego trupa robi się spory koszt, który byłby strzałem w stopę. Nie kupiłem S4 by się ścigać, ładować turbiny czy kompresor - chcę po prostu cieszyć się wolnossącym V8 i jego dźwiękiem. Nie ścigam się, nie mam też jazdy na punkcie czasu 0-100, 100-200. Zawsze uważałem ten model za przyjemny dupowóz z przeciętnymi jak na tę pojemność osiągami i wysokim spalaniem i w ogóle mi to nie przeszkadza. Cel jaki sobie postawiłem to wydobycie z niego pięknego dźwięku i już.
