RS4 Blacked
-
- Posty: 341
- Rejestracja: 2018-01-30, 16:48
- Lokalizacja: Olsztyn
- Płeć:
- Kontakt:
Przekonało mnie to porównanie:
Test głowic
Sam widzisz, że głowica po takiej obróbce jest bardziej aerodynamiczna.
a koszty to jakies 72h pracy własnej
Test głowic
Sam widzisz, że głowica po takiej obróbce jest bardziej aerodynamiczna.
a koszty to jakies 72h pracy własnej
Po wyciągnięciu turbin okazało się łopatki koła kompresji rozbiegły się jak koniki w silniku lecz turba nie lały olejem...

Jako, że poprzednie turbiny sprzedałem, wykonaliśmy nowe hybrydy K04 RS6 kuty wirnik 7+7 CNC, plus wirnik wydechowy nowego typu Borgwarnera,
full poler na dolocie i wydechu oraz delikatne powiekszenie kanału wastegate.
Gruszki z nową membraną i sztywniejszą sprężyną -> otwarcie Wasta ustawione na 0,71bar(orginalnie na 0,5bar)

Wpadł pomysł, żeby założyć osłone termiczną na turbo. szukałem ale chyba to piersze k04-028 z osłoną termiczna.




Trykal dzieki za pożyczenie sprzętu!

Jako, że poprzednie turbiny sprzedałem, wykonaliśmy nowe hybrydy K04 RS6 kuty wirnik 7+7 CNC, plus wirnik wydechowy nowego typu Borgwarnera,
full poler na dolocie i wydechu oraz delikatne powiekszenie kanału wastegate.
Gruszki z nową membraną i sztywniejszą sprężyną -> otwarcie Wasta ustawione na 0,71bar(orginalnie na 0,5bar)

Wpadł pomysł, żeby założyć osłone termiczną na turbo. szukałem ale chyba to piersze k04-028 z osłoną termiczna.




Trykal dzieki za pożyczenie sprzętu!
Ostatnio zmieniony 2020-03-16, 11:29 przez GBT, łącznie zmieniany 1 raz.
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
autko używane bedzie na codzień więc nie przesadzałem z wielkością wirników(szczególnie ze dolot pozostaje seryjny), większa moc ale też z tyłu głowy zawsze siedzi elastycność silnika
lekkie koło kompresji frezowane na 5cio osiówce z łopatkami 7+7 42mm/56do59mm
koło kompresji
pełne koło wirnika wydechowego RS6 czyli Bornwarnerowe a nie wałek otwarty dołem jak w starszych KKK 44,5mm/50mm
wirnik wydechowy
Łożyska wyczynowe z większą ilością kanałów olejowych wykonane w technologi 360 GARRETT
Łożyska po lewej orginalne
Część wydechowa z RS6 nowa z większą pojemnością w stosunku do RS4 z kanałami wypolerowanymi w celu osiągnięcia lepszego przepływu
Osłony to stal nierdzewna zgrzana do obudowy która przykrywa izolacje termiczną z matą termiczną
lekkie koło kompresji frezowane na 5cio osiówce z łopatkami 7+7 42mm/56do59mm
koło kompresji
pełne koło wirnika wydechowego RS6 czyli Bornwarnerowe a nie wałek otwarty dołem jak w starszych KKK 44,5mm/50mm
wirnik wydechowy
Łożyska wyczynowe z większą ilością kanałów olejowych wykonane w technologi 360 GARRETT
Łożyska po lewej orginalne
Część wydechowa z RS6 nowa z większą pojemnością w stosunku do RS4 z kanałami wypolerowanymi w celu osiągnięcia lepszego przepływu
Osłony to stal nierdzewna zgrzana do obudowy która przykrywa izolacje termiczną z matą termiczną
Tak mam takie koła kompresji,
Koła 46/56mm to kółka seryjne z S3, te które ja zastosowałem mają trochę inny zarys, są lżejsze i mają 7 łopatek.
zawsze można założyć jakąś loche na twin scrollu jak Garrett T04E

T04E vs K04 RS4

a tu coś wleciało do pieca [coming soon]
[ Dodano: 2020-09-27, 20:55 ]
Update
piec się składa, tutaj parę zdjęć:


autko wyjechało z garażu po pół roku na odkurzanie:

tutaj prezętuje timelaps z osłony termicznej turbosprężarek[Trykal Thx jeszcze raz za zgrzewarke]:
https://www.youtube.com/watch?v=68MxJ8e_2y4
Koła 46/56mm to kółka seryjne z S3, te które ja zastosowałem mają trochę inny zarys, są lżejsze i mają 7 łopatek.
zawsze można założyć jakąś loche na twin scrollu jak Garrett T04E

T04E vs K04 RS4

a tu coś wleciało do pieca [coming soon]

[ Dodano: 2020-09-27, 20:55 ]
Update
piec się składa, tutaj parę zdjęć:


autko wyjechało z garażu po pół roku na odkurzanie:

tutaj prezętuje timelaps z osłony termicznej turbosprężarek[Trykal Thx jeszcze raz za zgrzewarke]:
https://www.youtube.com/watch?v=68MxJ8e_2y4