Audi S4 B6 4.2 BBK [BRAK MOCY]
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 2020-02-29, 17:22
- Lokalizacja: Opole
- Płeć:
- Kontakt:
Cześć wszystkim ,jestem nowy na tym forum. Piszę do was z prośbą :)
posiadam s4b6 4.2v8 z brakiem mocy, posiadam vcds ale nie zabardzo wiem jakich mam użyć grup do logów jest ktoś w stanie mi pomóc ? z chęcią się odwdzięczę wiedzą :(
Według mnie auto ma max 200km, w grupie 93 mam -9kw i -12kw może problem z podciśnieniem ?
mam wrażenie jakby dostawał za mało powietrza no i świece po lewej stronie głowicy mokre w paliwie
posiadam s4b6 4.2v8 z brakiem mocy, posiadam vcds ale nie zabardzo wiem jakich mam użyć grup do logów jest ktoś w stanie mi pomóc ? z chęcią się odwdzięczę wiedzą :(
Według mnie auto ma max 200km, w grupie 93 mam -9kw i -12kw może problem z podciśnieniem ?
mam wrażenie jakby dostawał za mało powietrza no i świece po lewej stronie głowicy mokre w paliwie
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 2020-02-29, 17:22
- Lokalizacja: Opole
- Płeć:
- Kontakt:
Groups 090 - 098 Camshaft & Intake Manifold Control
myślałem że kanał 93 odpowiada za zmianę egr-ów, ale już sam nie wiem
gdy odłączam sterowanie podciśnienia od egrów parametry znikają
pawelosinski83 jakie jeszcze zrobić badanie dla potwierdzenia teorii? kompresja 11 na każdym cyl
brak błędów
[ Dodano: 2020-03-01, 18:37 ]
Koledzy żeby nie próżnować zrobiłem logi dynamiczne, wrzucam linki jak to interpretować ?
http://vaglogi.pl/log-095_091_099_0wl8o.html najbardziej ciekawi mnie to, Intake Manifold powyzej 4500 samochod dostaje kopa a na wykresie widac ze wtedy dolot sie otwiera , czy sie myle? jaka moze byc przyczyna
http://vaglogi.pl/log-092_041_042_lnTp3FG.html
http://vaglogi.pl/log-030_032_033_09x0X.html
http://vaglogi.pl/log-025_023_018_jwd56I.html
http://vaglogi.pl/log-010_023_024_09NN48.html
http://vaglogi.pl/log-007_008_009_8W0000.html
http://vaglogi.pl/log-004_005_006_39q6ieV.html
http://vaglogi.pl/log-001_002_003_CBy6jkF.html
myślałem że kanał 93 odpowiada za zmianę egr-ów, ale już sam nie wiem
gdy odłączam sterowanie podciśnienia od egrów parametry znikają
pawelosinski83 jakie jeszcze zrobić badanie dla potwierdzenia teorii? kompresja 11 na każdym cyl
brak błędów

[ Dodano: 2020-03-01, 18:37 ]
Koledzy żeby nie próżnować zrobiłem logi dynamiczne, wrzucam linki jak to interpretować ?

http://vaglogi.pl/log-095_091_099_0wl8o.html najbardziej ciekawi mnie to, Intake Manifold powyzej 4500 samochod dostaje kopa a na wykresie widac ze wtedy dolot sie otwiera , czy sie myle? jaka moze byc przyczyna
http://vaglogi.pl/log-092_041_042_lnTp3FG.html
http://vaglogi.pl/log-030_032_033_09x0X.html
http://vaglogi.pl/log-025_023_018_jwd56I.html
http://vaglogi.pl/log-010_023_024_09NN48.html
http://vaglogi.pl/log-007_008_009_8W0000.html
http://vaglogi.pl/log-004_005_006_39q6ieV.html
http://vaglogi.pl/log-001_002_003_CBy6jkF.html
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
to nie teoria, to fakt..MichałKawęski pisze:Groups 090 - 098 Camshaft & Intake Manifold Control
myślałem że kanał 93 odpowiada za zmianę egr-ów, ale już sam nie wiem
gdy odłączam sterowanie podciśnienia od egrów parametry znikają
pawelosinski83 jakie jeszcze zrobić badanie dla potwierdzenia teorii? ...
kanaly 91 i 92 to ustawienie wariatorów rozrządu, wartości zadane i rzeczywiste
kanał 93 synchronizacja rozrzadu lewa i prawa srona względem wału
umiesz w angielski trochę?? "Camshaft & Intake Manifold Control" jak nie to sobie przetłumacz...
jak zmiana egr-ów co to ma do rzeczy...
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 2020-02-29, 17:22
- Lokalizacja: Opole
- Płeć:
- Kontakt:
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
Bo wtedy otwiera się klapa w kolektorze, przez co skraca się jego długość, co owocuje wyczuwalnym skokowym wzrostem "ciągu" (widać to ładnie na wykresach mocy i momentu).MichałKawęski pisze:pawelosinski83, nie podważam Twojego zdania być może i tak jest, tylko nie rozumiem czemu samochód dostaje mocy powyżej 4500obrotów?
plus taki, że Ci to działa


"EGRy" zostaw w spokoju, nie mają NIC do rzeczy, tak w ogóle w tym aucie nie ma EGRów, są tylko zawory do SAI, to trochę co innego... możesz odłączyć je wpizdu, ale koniecznie zaślep wężyki. Chyba, że odłączasz co innego i mślisz, ze to EGRy...
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 2020-02-29, 17:22
- Lokalizacja: Opole
- Płeć:
- Kontakt:
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 2020-02-29, 17:22
- Lokalizacja: Opole
- Płeć:
- Kontakt: