no tak jak Ci pisałem za duży rozstrzał, aczkolwiek u mnie było przed rorzrządem i bez żadnych polmanych slizgów itp -2 i -6 a pózniej -3 i -7 max.
po robocie bylo 0,0 0,1 i max 0,2 w grupie 093.
to sie okaze jak bedzie jechac po zlozeniu. wariatory jak pawel pisze to najlepiej wychodzi na logach co sie dzieje.
tam patrzysz na 91 i 92 i masz wartosc zadana i jaka aktualnie osiaga. pojezdzic zlogowac. tam ma dązyc do ideału i tyle.
4.2 BBK pytań parę :) Nie dla fanów 2,7
- schockvvave
- Posty: 108
- Rejestracja: 2017-03-27, 11:17
- Lokalizacja: Tbg/Mielec
- Płeć:
- Kontakt:
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
jak tam chcesz... u mnie 3 razy był silnik wyjmowany i skończyło sie na -3 -4 na nowych wariatorach (używki beż śaldów zużycia), nowych łańcuchach i nowych napinaczach i ślizgach. Przy takim ustawieniu blokady wchodziły na miejsce po kilku obrotach silnika i rozrządu. Przy 0 i -6 moim zdaniem nie wejdą... i najgorsze, że 1 strona mocno ucieka... Może dogadaj się, że warunkowo odbierasz + rabacik, ale jak coś będzie nie halo to poprawiają...
faktycznie u mnie ucieka jedna strona.... no nie wiem co zrobić troche chujowa sytuacja :)pawelosinski83 pisze:jak tam chcesz... u mnie 3 razy był silnik wyjmowany i skończyło sie na -3 -4 na nowych wariatorach (używki beż śaldów zużycia), nowych łańcuchach i nowych napinaczach i ślizgach. Przy takim ustawieniu blokady wchodziły na miejsce po kilku obrotach silnika i rozrządu. Przy 0 i -6 moim zdaniem nie wejdą... i najgorsze, że 1 strona mocno ucieka... Może dogadaj się, że warunkowo odbierasz + rabacik, ale jak coś będzie nie halo to poprawiają...