4.2V8 BBK Brak mocy przy starcie

4.2 / 3.0 / 2.9

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Mechanikkosmita
Posty: 19
Rejestracja: 2020-01-17, 22:19
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Mechanikkosmita »

Drodzy forumowicze, konto jest moje prywatne i jedyne jakie posiadam na tym forum.
Fakt rzadko bywam tutaj ale założyłem je ze względu na chęć czerpania wiedzy o przeróbkach i modowaniu aut, gdy mogę pomóc pomogę ;-)

Częściej bywam na forum aut powszechnych i bardziej popularnych dla klasy średniej
Ostatnio zmieniony 2020-01-20, 21:37 przez Mechanikkosmita, łącznie zmieniany 2 razy.
rzeczy niemożliwe robię od ręki, na cuda trzeba chwilę poczekać
prnit
Posty: 195
Rejestracja: 2013-11-08, 16:24
Lokalizacja: Wawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: prnit »

fajny temat :lol: a ja napisze bo miałem i B5 i B6 i mi jakoś BBK krzywdy nie zrobił, nie wiem ile miał koni ale fajnie to auto się zbierało, przy odpaleniu był delikatny grzechot na ułamek sekundy, wszyscy krzyczeli że się silnik zaraz skończy a ja w związku z tym założyłem mu podtlenek i to ten nie ten LPG tylko ten drugi, prawdziwy...i co? i nic :-D jezdziłem z podtlenkiem rok, strzelałem na początek koło 50KM, a na końcu ponad 100 także auto miało pod 400KM i zyło, nic mu nie było :-D :-D sprzedałem go gościowi i wiem że dalej nim śmigał bez problemów..także co do tego bbk...Panowie bez przesady...
S8 D4
lukaszBBK
Posty: 27
Rejestracja: 2020-01-14, 17:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: lukaszBBK »

Prnit nie wiem czy dobrze robisz zachwalajac bbk bo zaraz napiszą że mam 4 konta :lol: mechanikkosmita jeszcze raz dzięki za diagnozę
prnit
Posty: 195
Rejestracja: 2013-11-08, 16:24
Lokalizacja: Wawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: prnit »

Ja go nie zachwalam ale sądzę że niepotrzebnie idzie na ten silnik tyle zjeb, no ma ten silnik problemy głównie z nietrzymaniem mocy np. nigdy nie miał tych 344KM, do tego najczęściej piszą o tym silniku osoby które nigdy takim s4b6 nie jechały tylko patrzą na cyferki i ooo. 5,5 do 100 lipa, dupa, nie jedzie...akurat to auto nie jedzie mocą tylko momentem który ma zajebisty od samego dołu, nie jest to mistrz prostej ale bardzo dobrze wspominam jazdę tym autem a miałem już aut z 40 w tym z 12 różnych audi i akurat tą S4 wspominam bardzo dobrze..o dziwo lepiej niż...B5 którą miałem później..co z tego że 2,7 jest lepszym silnikiem jeśli te B5 to w środku w porównaniu do B6 wyglądają jak średniowiecze, podobnie jest z prowadzeniem..mi się B6 jezdziło o wiele lepiej niż B5..silnik BBK ma problemy bo te cholerne napinacze padają i inne cuda ale nie odstaje on jakoś awaryjnością od innych konstrukcji z tych lat..proszę też nie pisać że 2,7 jest taki świetny i bezobsługowy bo to bzdura. Ogólnie nic nie zachwalam ale pisze jakie mam doświadczenia i do dziś uważam takie B6 za bardzo fajne auto.
S8 D4
przemek530d
Posty: 135
Rejestracja: 2013-03-11, 10:05
Lokalizacja: a-chów/b-b
Płeć:
Kontakt:

Post autor: przemek530d »

prnit pisze:fajny temat :lol: a ja napisze bo miałem i B5 i B6 i mi jakoś BBK krzywdy nie zrobił, nie wiem ile miał koni ale fajnie to auto się zbierało, przy odpaleniu był delikatny grzechot na ułamek sekundy, wszyscy krzyczeli że się silnik zaraz skończy a ja w związku z tym założyłem mu podtlenek i to ten nie ten LPG tylko ten drugi, prawdziwy...i co? i nic :-D jezdziłem z podtlenkiem rok, strzelałem na początek koło 50KM, a na końcu ponad 100 także auto miało pod 400KM i zyło, nic mu nie było :-D :-D sprzedałem go gościowi i wiem że dalej nim śmigał bez problemów..także co do tego bbk...Panowie bez przesady...
ok, a teraz napisz kiedy to było, ile lat wówczas miało te bbk
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

prnit, b5 wygladaja jak średniowiecze w srodku? Zobacz na jakosc użytych materiałów w b5 a tych z b6. Chociaz przyciski od klimy. Powycierane, zuzyte, wyglądają jak kupsko. Co do bbk to bylo, jest i będzie hujowym silnikiem i otworze szampana kiedy padnie juz ta ostatnia kurva 😁😁😁😁
Awatar użytkownika
pawelosinski83
Posty: 642
Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pawelosinski83 »

Ja nie wiem co wy chcecie od tego BBK, zajebisty silnik, tęsknię za nim bardzo :-(








:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

pawelosinski83, to rob swapa i uturbiaj😁😁😁😁
prnit
Posty: 195
Rejestracja: 2013-11-08, 16:24
Lokalizacja: Wawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: prnit »

przemek530d pisze:
prnit pisze:fajny temat :lol: a ja napisze bo miałem i B5 i B6 i mi jakoś BBK krzywdy nie zrobił, nie wiem ile miał koni ale fajnie to auto się zbierało, przy odpaleniu był delikatny grzechot na ułamek sekundy, wszyscy krzyczeli że się silnik zaraz skończy a ja w związku z tym założyłem mu podtlenek i to ten nie ten LPG tylko ten drugi, prawdziwy...i co? i nic :-D jezdziłem z podtlenkiem rok, strzelałem na początek koło 50KM, a na końcu ponad 100 także auto miało pod 400KM i zyło, nic mu nie było :-D :-D sprzedałem go gościowi i wiem że dalej nim śmigał bez problemów..także co do tego bbk...Panowie bez przesady...
ok, a teraz napisz kiedy to było, ile lat wówczas miało te bbk
no kilka lat temu to było ale jak kupowałem auto to miało zrobione ze 130 tysi, nie było nowe.

[ Dodano: 2020-01-21, 10:46 ]
luk448 pisze:prnit, b5 wygladaja jak średniowiecze w srodku? Zobacz na jakosc użytych materiałów w b5 a tych z b6. Chociaz przyciski od klimy. Powycierane, zuzyte, wyglądają jak kupsko. Co do bbk to bylo, jest i będzie hujowym silnikiem i otworze szampana kiedy padnie juz ta ostatnia kurva 😁😁😁😁
Srodek B6 przy B5 wygląda o 10 lat młodziej..a przyciski to się wymienia na nowe, można kupić na allegro za 100zł, tam jest problem z tą gównianą gumą..to samo jest w passatach i innych VW ale można to niedrogo poprawić.
S8 D4
Masta_J
Posty: 686
Rejestracja: 2014-02-08, 12:49
Lokalizacja: śląsk
Kontakt:

Post autor: Masta_J »

Ale fajny temat i jak forum odżyło 8-)
Masta_J

`S3 8P CS Stage4
RS6 BCY
`S6 AQJ
`S6 AAN
Awatar użytkownika
emilzizi
Posty: 253
Rejestracja: 2012-05-13, 15:51
Lokalizacja: Wlkp
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emilzizi »

Masta_J, właśnie miałem pisać że BBK się pojawiło i od razu wszyscy aktywni😁😁😁

Tak samo był kiedyś ciekawy temat odnośnie porównania 1.9tdi do 2.7bit
Marcin85
Posty: 162
Rejestracja: 2015-01-11, 21:13
Lokalizacja: LBN
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Marcin85 »

Wezcie ten temat wyjebcie po co to komu...
Marcin
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

prnit, wiem ze wyglada młodziej ale te materialy z których sa przyciski to jakaś pomyłka. Wyglądają masakrycznie. Noo wystarczy jeden temat i od razu ilu aktywnych 😁😁😁😁😂😂😂😂
lukaszBBK
Posty: 27
Rejestracja: 2020-01-14, 17:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: lukaszBBK »

luk448 pisze:prnit, b5 wygladaja jak średniowiecze w srodku? Zobacz na jakosc użytych materiałów w b5 a tych z b6. Chociaz przyciski od klimy. Powycierane, zuzyte, wyglądają jak kupsko. Co do bbk to bylo, jest i będzie hujowym silnikiem i otworze szampana kiedy padnie juz ta ostatnia kurva 😁😁😁😁

to powiem CI jak miałbym jeździć dla przycisku to wolałbym nie jezdzić.. każdy zachwala swoje, s4b5 to stary samochód i tyle, w środku siedzisz jak w Wartburgu
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

lukaszBBK, haha w Wartburgu .No to dziwnym tym s4 b5 jezdzies.Mowiac na temat przyciskow mam na mysli ze w nowszym aucie zastosowali gorsze jakosciowo materialy .Sam wyglad wnetrza napewno bedzie nowszy-to zrozumiale w koncu to nowsze auto.Oczywiscie ze s4 b5 to stare auto -miewa 20 lat i wiecej ale to auto z dusza,z tym czyms za ktorym ludzie ogladaja sie na ulicy.S4 b6 nie posiada tego czegos,buda a4 b6 jest taka nijaka ,nie powala niczym,nie przykuwa uwagi.
No a jeszcze jak ma ta kurve BBK pod maska to juz w ogole ch.uj w dupe :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ODPOWIEDZ