S4 B5 3.0 RS6+
-
- Posty: 341
- Rejestracja: 2018-01-30, 16:48
- Lokalizacja: Olsztyn
- Płeć:
- Kontakt:
Ostatnio zmieniony 2020-01-09, 18:12 przez emilzizi, łącznie zmieniany 1 raz.
Na pewno pomogą.Miniol pisze:U Ciebie to myślę że Ultraleggery już te 0,2 mogą urwać w stosunku do tych kloców na których jeździsz 😉
Zakładam Superleggera
Jeszcze lżejsze.
Obecnie moje tomason ważą około 15-16kg
Sama felga.
Superleggera prawie połowę z tego.
Teraz odcinka jest przesunięta u łapie 200 ba 4 biegu.
Tak ze powinno być ciekawie jak zmienię felgi😉
Zdażyło sie 10 zrobićMiniol pisze:Kamila chyba na YT widziałem filmik jak 10tki na zawodach klepie![]()
![]()
Setup wystrojony jest na pb100 .
-Na Etanol nie będe przechodzić za dużo zabawy myślę (nowy zbiornik? czy tylko wymiana przewodów?)
-WMI prędzej, mniej roboty a efekt ten sam (zabawa zapłonem głównie)
-Wałki? już popytałem o zasadę działania przy turbo, odetka górę trochę pogorszy dół także tak czy siak poprawi wynik. Więc dlaczego nie (chodzi mi tylko, że sens jest zawsze, nie tylko przy planie 1000+ ;) ). Ale przy WMI i wałkach już zbliżam się do końca możliwości S'kowego bloku (700km). Więc jak już to tylko WMI myślę.
Tak czy siak podczas tego pomiaru na dragy nie miała 550km jak vcds podaje, bo to technicznie nie możliwe. Bolo mówi że zdrowe 600km robi 100-200 8s. Tu wyszło niskie 7. Co wskazywało by na 600+ na spokojnie. Emil przy 630km w A6 robi 7.4.
Muszę wymienić N'kę, sprawdzić czy trzyma ładnie doładowanie (zadane 1.5b) i przejechać się jeszcze raz. Może już w trakcie 2,3 pomiaru przeładowywało i dlatego taki wynik![]()
Nie wiem, sprawdzę będę wrzucać wyniki. Jak turbiny będą ładnie śmigać, to na wiosnę WMI i podniesienie dołądowania do 1.7b
Stay Tuned![]()
A pomyśleć że zawoziłem auto do Łomży na wydech program i pare innych pierdół![]()

Do etanolu musialbyś ciut wieksze wtryski zalozyc, reszta bez zmian, pompa moze starczy jak nie to drugą dolozyc i spokój
Miedzy etanolem/e85 a samym dotryskiem wmi jest chyba spora roznica w mozliwosciach patrząc po autach znajomych. Ale najlepiej jakby sie wypowiedzial ktos co miał to i to, ja wmi nie zakladalem u siebie. Od razu w etanol poszliśmy
Oczywiście najpierw BOLO u siebie stestował, że to fajna zabawa 😁 a u mnie juz poszlismy na grubo 100% etanol, auto alkoholik 😁
To Przewodów paliwowych nie trzeba zmieniać? Myślałem że to podstawa 🤔
Ethanol jako paliwo pozwala na zabawę z zapłonem bo jest odporniejszy na spalanie stukowe
Czysty Ethanol ma 108oktanow
LPG ma chyba 90-120 (Wikipedia) średnio powyżej 100
Methanol w WMI schładza mieszankę przez co też możesz zwiększyć moc bo zwiększa się jej odporność na stuk paliwa z którego korzystasz.
Wiec efekt ten sam teoretycznie. Bo zmiany na kompie będą takie same. Tak przynajmniej to rozumiem. No chyba że w przypadku wmi nie idzie się tak ostro z zaplonem bo zmienna jest paliwo jakie lejesz do baku.
Ethanol jako paliwo pozwala na zabawę z zapłonem bo jest odporniejszy na spalanie stukowe
Czysty Ethanol ma 108oktanow
LPG ma chyba 90-120 (Wikipedia) średnio powyżej 100
Methanol w WMI schładza mieszankę przez co też możesz zwiększyć moc bo zwiększa się jej odporność na stuk paliwa z którego korzystasz.
Wiec efekt ten sam teoretycznie. Bo zmiany na kompie będą takie same. Tak przynajmniej to rozumiem. No chyba że w przypadku wmi nie idzie się tak ostro z zaplonem bo zmienna jest paliwo jakie lejesz do baku.
z WMI jest jeden duzy problem... te kolektory dolotowe wcale nie sa przystosowane do WMI wiec jak wtryskujesz przed przepustnice, a nie 6cioma rurkami w kanały kolektora to konczysz efektem ze masz nierówny AFR na cylindrach - jest masa testów na necie - np engine masters
tak na prawde to jest poprawna instalacja WMI :
https://redlinespeedworx.com/Files/Imag ... t_jets.jpg
tyle ze ja bym to dał wyżej...
tak na prawde to jest poprawna instalacja WMI :
https://redlinespeedworx.com/Files/Imag ... t_jets.jpg
tyle ze ja bym to dał wyżej...
No wlaśnie tak jak piszesz, z WMI nie da się tak ostro pobawić jak na czystym e85 lub e100Miniol pisze:To Przewodów paliwowych nie trzeba zmieniać? Myślałem że to podstawa 🤔
Ethanol jako paliwo pozwala na zabawę z zapłonem bo jest odporniejszy na spalanie stukowe
Czysty Ethanol ma 108oktanow
LPG ma chyba 90-120 (Wikipedia) średnio powyżej 100
Methanol w WMI schładza mieszankę przez co też możesz zwiększyć moc bo zwiększa się jej odporność na stuk paliwa z którego korzystasz.
Wiec efekt ten sam teoretycznie. Bo zmiany na kompie będą takie same. Tak przynajmniej to rozumiem. No chyba że w przypadku wmi nie idzie się tak ostro z zaplonem bo zmienna jest paliwo jakie lejesz do baku.

A przewody są seryjne
Na czystym etanolu jedynie jest ciężej odpalić auto w zimie
-
- Posty: 341
- Rejestracja: 2018-01-30, 16:48
- Lokalizacja: Olsztyn
- Płeć:
- Kontakt:
Przepnij bieg z gazem w podlodze (kopnij tylko sprzęgło) "szybkość czasu"emilzizi pisze:Miniol, pierwszy mój pomiar 😉
[url=https://i.postimg.cc/dDb3w6gq/13348.jpg]Obrazek[/url]
