S4 B5 BiT 500+
Dyferencjal jest taki sam. W napędzie na 4 koła musi być taki sam jak przedni, inaczej coś by się zmielilo ale pochodzenie dyferencjalu powoduje że jest mniej zmęczony. 2.4 było bardzo słabym silnikiem więc tylny dyferencjal okazał się bezluzowy.
Mega jestem ciekaw co te turbiny potrafią.. Miałem zaczekać do wiosny żeby to wystroic do końca bo na zimę to co mam mi wystarczy ale jednak korci.. Tylko strasznie dużo czasu poświęciłem temu samochodowi ostatnio i przydało by się odpocząć.
Jestem ciekaw czy da się poprawić trochę to wstawanie sprężarki opozniajac zapłon i dokładając paliwa bo jak widać na wykresie zachowuje się dziwnie między 3500 a 4500 obr/min
Mega jestem ciekaw co te turbiny potrafią.. Miałem zaczekać do wiosny żeby to wystroic do końca bo na zimę to co mam mi wystarczy ale jednak korci.. Tylko strasznie dużo czasu poświęciłem temu samochodowi ostatnio i przydało by się odpocząć.
Jestem ciekaw czy da się poprawić trochę to wstawanie sprężarki opozniajac zapłon i dokładając paliwa bo jak widać na wykresie zachowuje się dziwnie między 3500 a 4500 obr/min
Również myślę, że takie turba to dobry wybór. W swoim 4.2 też zamieniłem teraz 2 x K04 na 2 x GARRETT z M5 F10. Jestem jeszcze przed strojeniem, ale myślę że powinno być ciekawie.volski1 pisze:Wybór turbin dla mnie MEGA, fajnie zobaczyć coś świeższego niż dwudziestoletnie K04.
A co potrafią i jak będą wstawać to pewnie pokażą dopiero po finalnym zestrojeniu (optymalizacji osprzętu).
Kibicuję.
b4 quattro 4.2 V8 BiTurbo
-
- Posty: 1000
- Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
- Lokalizacja: Cze-wa
- Płeć:
- Kontakt:
Ooookuba411vm pisze:Również myślę, że takie turba to dobry wybór. W swoim 4.2 też zamieniłem teraz 2 x K04 na 2 x GARRETT z M5 F10. Jestem jeszcze przed strojeniem, ale myślę że powinno być ciekawie.volski1 pisze:Wybór turbin dla mnie MEGA, fajnie zobaczyć coś świeższego niż dwudziestoletnie K04.
A co potrafią i jak będą wstawać to pewnie pokażą dopiero po finalnym zestrojeniu (optymalizacji osprzętu).
Kibicuję.

[ D O B R Z A Ń S K I ]
idzie,u mnie sa deko krotsze,gratki projektu,chcialem te turbinki do rs6c5 wsadzic,widze ze trzeba tylko kogos ogarnietego zeby je powiesic a nie ze sie nie da.Sensei pisze:700KM to się nie spodziewałem 😁 to przemyśle zakucie motoru. Głowice z wolnossaka leżą na półce i czekają już.
Myślicie że na tą moc wystarczą kute korby? Idzie kupić gdzieś odprezajace?
Chcę to auto mieć dalej jako daily, a stroker już wiąże się z kutymi tlokami co oznacza palenie oleju itd. Jednak to zawsze będzie kombi do wozenia psa w bagażniku, więc szatana z niego nie zrobię 😝
Kupiłem w tym tygodniu nowe DV properfekt (słyszałem że oryginalne powyżej 1.5 bara nie robią) a miałem BOV tej firmy w poprzednim aucie i byłem zadowolony.
Plan jest w styczniu się do Digituna umówić i zrobić to strojenie jak należy. Wiem że on jest w stanie wyciągnąć z tego setupu co się da.
Mi się wydaje że jednak ludzi wciąż będzie przerażać spawanie muszli turbosprężarki 😁 chociaż fabryka robi tak regularnie obecnie.
[ Dodano: 2020-02-01, 23:06 ]
Witam po przerwie, w tym czasie wrzuciłem cewki od fsi (silnik zaczął mi chodzić nierówno, myślałem że to cewka a jednak problem był z przepływomierzem).
Zaworki DV aluminiowe properfekt i pojechałem do digituna na strojenie.
Krzysiek powiedział mi że silnik niestety w średniej formie i nie przyjmuje już zapłonu tak jakby chciał.
Ustawił bezpieczne 480KM i powiedział żebym przejrzał silnik i go odprężył to jeszcze 100KM dorzuci.

Kupiłem w tym tygodniu nowe DV properfekt (słyszałem że oryginalne powyżej 1.5 bara nie robią) a miałem BOV tej firmy w poprzednim aucie i byłem zadowolony.
Plan jest w styczniu się do Digituna umówić i zrobić to strojenie jak należy. Wiem że on jest w stanie wyciągnąć z tego setupu co się da.
Mi się wydaje że jednak ludzi wciąż będzie przerażać spawanie muszli turbosprężarki 😁 chociaż fabryka robi tak regularnie obecnie.
[ Dodano: 2020-02-01, 23:06 ]
Witam po przerwie, w tym czasie wrzuciłem cewki od fsi (silnik zaczął mi chodzić nierówno, myślałem że to cewka a jednak problem był z przepływomierzem).
Zaworki DV aluminiowe properfekt i pojechałem do digituna na strojenie.
Krzysiek powiedział mi że silnik niestety w średniej formie i nie przyjmuje już zapłonu tak jakby chciał.
Ustawił bezpieczne 480KM i powiedział żebym przejrzał silnik i go odprężył to jeszcze 100KM dorzuci.

a to nei jest kwestia pasowania?Sensei pisze: a stroker już wiąże się z kutymi tlokami co oznacza palenie oleju itd.
Czy kucizna wychodzi 'out of the box' z luźnym spasowaniem? Zdziwiłbym się trochę, bo przecież każdy silnik będzie inaczej zużyty/obrobiony i pierścienie pewnie będą wymagały ustawienia przerwy.
-
- Posty: 135
- Rejestracja: 2013-03-11, 10:05
- Lokalizacja: a-chów/b-b
- Płeć:
- Kontakt: