
S4 B5 srebrna strzała >>------->
-
- Posty: 133
- Rejestracja: 2013-06-01, 17:04
- Lokalizacja: Bieruń
- Płeć:
- Kontakt:
To nie są tanie rzeczy;DMaDmAx pisze:Grube mody, nie ma lipy
Jak ktoś nie rozbiera samochodu na części i potem stoi tak 2 lata to już trzeba być złośliwym?;p
Póki co zapierdzielam codziennie z dziurą w zderzaku więc "załatanie" jej to ważna sprawa.
Nawet zacząłem parkować przodem do ściany..
"Człowiek nie zrozumie, póki nie kupi ;D "
A czyją mam mierzyć?MaDmAx pisze:Nie mierz innych swoją miarą...
Jakby ktoś szukał felg na sezon to tu jest sporo inspiracji.
https://forums.vwvortex.com/showthread. ... nce-thread!
[ Dodano: 2019-02-12, 15:33 ]
Panowie!
Przed samodzielną wymianą objechałem 2 mechaników i każdy odesłał mnie z kwitkiem lub rachunek 150zł za roboczogodzinę. Dużo niepewnej roboty ble ble ble..
Mianowicie chcę wymienić świece. Z pozoru proste, ale gość zakładający gaz przyczepił trytytkami kolektor gazowy na osłonie plastikowej osłaniającej cewki i świece (fotki)
Dziś rozkręcę od strony zbiornika - łatwiejsza strona - i zobaczę co tam słychać pod spodem.
ktoś z Was miał już tak z V6 i LPG??


[ Dodano: 2019-02-16, 17:06 ]
Dziś ogarnąłem temat zaślepki
Zaślepka jest z Audi A6 C5
W moim przypadku wyskoczyła ruchoma część spryskiwacza więc musiałem ściągać zderzak.
Do tego dochodzą alpejskie kombinacje żeby wysunąć i utrzymać spryskiwacz - trytytka działa jako uchwyt. Wyciągnąłem i podłożyłem skrobaczkę żeby się nie schował. Niestety rozstaw uchwytów zaślepki z A6 nie jest P&P. trzeba zrobić fasolkę z małego górnego uchwytu. Dolny pasuje. Dla pewności schwyciłem to trytytką.
Oryginalny już nie do dostania w ASO. Tylko używki. Zamiennik jest trochę mniejszy i trzeba nasunąć ją na pozycję, ale z tym trzeba żyć. Dziury już nie ma:D
Wygląda nienajgorzej.






[ Dodano: 2019-09-10, 09:32 ]
Lato minęło trochę pozmieniałem trochę się popsuło.
Z tych gorszych rzeczy to padło sprzęgło (docisk).
Poszło do wymiany kompletne z kevlarem. Przy okazji remont skrzyni biegów.
Trzeba było zrobić więc prędzej czy później mnie to czekało.
Z tych lepszych rzeczy to:
1. Fotele wleciały Recaro z Eski - fotel kierowcy do renowacji ale reszta jest ok. Wnętrze nabrało innego wyglądu.
Do wymiany został podłokietnik, kierownica, mieszek biegów i ręczny - pewnie w okolicach zimy.






Do wymiany poszły hamulce przód i tył
Przód 6-tłok z tarczą od Merca - oklepane ale hamuje zaje*iście w porównaniu do serii. No i oko cieczy taki zacisk.
Tył - powiększona seria na 300mm + nowe klocki i przewody w oplocie.



3. Rozrząd - dla świętego spokoju.

Już jakiś czas temu chodził za mną temat polerki lakieru - srebrny kolor jakoś nie sprawia, że szczęka opada ale usunąłem większość rys. Efekt jest ok.


Na to wosk i można jeździć;D
W ten czwartek kupuję wydech, bo już gdzieś zaczął gnić plus dźwięk nie jest powalający.
Przy dobrych wiatrach w poniedziałek będzie lepszy warkot.
Na wiosnę planuję przyatakować 400KM
Na starej stronie SIDa znalazłem takie coś
Tuning S4 - 380 - 440 KM / 520 Nm
- zmiana programu
- głowice od silnika 2,8 30V (mają większe kanały ssące jak w RS4)
- większe turbo 2 x K04 z RS4 lub RS6, inlet pipe rury
- zmiana trójnika gumowego przepustnicy
- zmiana wydechu
- wkład K&N
- Intercooler z RS4 lub duży centralny
- wtryski 6 x 440cc
- zmiana pompy paliwa na wiekszą
- map sensor
- rozwiercany kolektor ssący (lub z RS4)
- ewent. układ dolotowy z RS4 (przepustnica, rura ssąca, przepływka, obudowa filtra)
- podkładki dystansujące pod kolektor ssący
- sprzęgło od RS4
- wskaznik doładowania turbo + EGT
- zmiana DV Bypass na inne lepsze
- chłodnica oleju
- ewent. większe kolektory wydechowe
- zmiana HAMULCÓW OBOWIĄZKOWA ! ! !
Coś jeszcze może mnie zaskoczyć?
Co z skrzynia?
Sprzęgło z kevlarem ma niby przenieść 550 Nm - obecnie 470Nm.
"Człowiek nie zrozumie, póki nie kupi ;D "
po zrobieniu stejdzu nr X powiem tyle: sprzedaj auto i kup gotowy, nadłubany wóz. Od razu odezwą się antagoniści, ze to "z uja opcja", bo kupujesz kota w worku, ale tak będzie TANIEJ, bo nie płacisz za robociznę tunera poprzedniego ownera...
ps. ponadto uważam, że Audi S4 B5 400 hp NIE JEDZIE - spod świateł oprawi Cię jakiś rurkowiec w lizingowym Golfiku 7R o czipsie.
ps. ponadto uważam, że Audi S4 B5 400 hp NIE JEDZIE - spod świateł oprawi Cię jakiś rurkowiec w lizingowym Golfiku 7R o czipsie.
Moim zdaniem fajnym setupem jest:
-wyjąć, uszczelnić i ogarnąć silnik
-porobić pierdoły typu poduszki pod silnikiem, dobre świece, nowe EGT, DV, wkładkę filtra itd
-porządny wydech z DP a + nowe kolektory to już lux
-coolery boczne chinole od Sida
-wtryski 525
-pompa dw200 (pasuje i w miarę cicha)
-chłodnica oleju
-no i kwestia budżetu czy robić hybrydy k03 (różna żywotność) czy wkładać k04
-bez problemu sprzęgło rs4 + kevlar
Przy takim setupie masz bardzo fajne daily +-400KM, które będzie w miarę szybko wstawać
Ja miałem 420KM na k04 i mega fajnie go wspominam, wiadomo że teraz jest w miarę grubo, ale wstawanie koło 4tys czasami męczy przy normalnej jeździe...
-wyjąć, uszczelnić i ogarnąć silnik
-porobić pierdoły typu poduszki pod silnikiem, dobre świece, nowe EGT, DV, wkładkę filtra itd
-porządny wydech z DP a + nowe kolektory to już lux

-coolery boczne chinole od Sida
-wtryski 525
-pompa dw200 (pasuje i w miarę cicha)
-chłodnica oleju
-no i kwestia budżetu czy robić hybrydy k03 (różna żywotność) czy wkładać k04
-bez problemu sprzęgło rs4 + kevlar
Przy takim setupie masz bardzo fajne daily +-400KM, które będzie w miarę szybko wstawać

Ja miałem 420KM na k04 i mega fajnie go wspominam, wiadomo że teraz jest w miarę grubo, ale wstawanie koło 4tys czasami męczy przy normalnej jeździe...