Zmiana seryjnego SMIC w C5 2.7T

4.2 V8 T / 5.0 V10 / 5.2 V10 / 4.0 V8 T

Moderatorzy: buba, Mod-Team

pamel
Posty: 4
Rejestracja: 2019-06-15, 00:23
Lokalizacja: Katowice
Płeć:
Kontakt:

Zmiana seryjnego SMIC w C5 2.7T

Post autor: pamel »

Witam Panowie,
Zastanawiam sie nad wymiana seryjnych intercoolerow na cos wydajniejszego, w tej chwili auto jest po programie MTM na 315km ( 98 oktanow ), nie zalezy mi na - poki co - wiekszej mocy, nie chcialbym jednak, aby bylo ponizej 300km i byla ta moc utrzymywana nawet przy 30stopniach C.
Przede wszystkim nie chcialbym ingerowac w konstrukcje zderzaka, i likwidowac wentylator klimy, takze FMIC, raczej odpada (poprawcie mnie, jesli sie myle).

Na poczatku myslalem o chinskich SMIC ze strony SID'a, ale wiekszosc ludzi w internecie je odradza i poleca intercoolery Wagner'a i tu powiedzmy, ze jesli naprawde sa tak dobre, bylbym w stanie wylozyc te 4tys zl, szukalem dalej i znalazlem jakies testy intercoolerow, gdzie Wagner'y wypadly bardzo przecietnie w porownaniu do innych produktow, moze ktos spojrzec na te stronke? moze zle odczytuje wykres?
Pozdrawiam

http://www.myaudis4.com/intercooler-faceoff/
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

Wagnera są już 2-giej generacji
czyli większe i nowszy rdzeń
Obrazek
pamel
Posty: 4
Rejestracja: 2019-06-15, 00:23
Lokalizacja: Katowice
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pamel »

SID pisze:Wagnera są już 2-giej generacji
czyli większe i nowszy rdzeń
Czy one pasuja do A6 C5 p&p, czy trzeba np wywalac halogeny?
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

pamel pisze:
SID pisze:Wagnera są już 2-giej generacji
czyli większe i nowszy rdzeń
Czy one pasuja do A6 C5 p&p, czy trzeba np wywalac halogeny?
sa p&p, halogeny zostają, spryski też
Obrazek
ODPOWIEDZ