kupie mocne zawory dv

Moderatorzy: buba, Mod-Team

JohnyBI
Posty: 122
Rejestracja: 2010-02-01, 22:25
Tytuł użytkownika: A6-duży komforcik
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: JohnyBI »

Co za kolo?
JohnyBI
turbo4you
Posty: 19
Rejestracja: 2011-04-02, 10:56
Lokalizacja: B-c
Płeć:
Kontakt:

Post autor: turbo4you »

buba pisze:034 145 710A RS4
N jest chyba z S3 (?)

jak juz jesteśmy w temacie DV to zapytam mądrzejsze głowy. Czy jest różnica w zaworach BOSCH które są obecnie sprzedawane w ASO? Na sryliard procent różnią się cena (S4 240zł za sztukę a zwykłe 1.8T 110zł)

a jak z wytrzymałością bo podobno nie ma różnicy :?:

Jasne, że jest to to samo tylko x2..
kosiniak

Post autor: kosiniak »

buba pisze:034 145 710A RS4
N jest chyba z S3 (?)

jak juz jesteśmy w temacie DV to zapytam mądrzejsze głowy. Czy jest różnica w zaworach BOSCH które są obecnie sprzedawane w ASO? Na sryliard procent różnią się cena (S4 240zł za sztukę a zwykłe 1.8T 110zł)

a jak z wytrzymałością bo podobno nie ma różnicy :?:
bierz te z 1,8T :)
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

kosi wiem tylko skoro temat DV jest tutaj tak mocno zagłębiany to chciałem się dowiedzieć czy może faktycznie są jakieś różnice oprócz ceny.
Awatar użytkownika
Z0_RS2
Posty: 164
Rejestracja: 2011-01-24, 17:48
Lokalizacja: Sz-n
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Z0_RS2 »

turbo4you pisze:podając jakieś linki po raz kolejny radzę czytać ze zrozumieniem...


"Z powodu małego marginesu bezpiecznego ciśnienia, czyli takiego, przy którym DV zachowuje szczelność (z reguły wynosi 0.2 Bar ponad maksymalne ciśnienie w kolektorze dolotowym ustawionym przez producenta samochodu), nie jest zalecane nadmierne zwiększanie maksymalnego poziomu ciśnienia doładowania poprzez chip tuningu"


"W momencie, gdy np. poprzez dokonanie chip tuningu, zwiększymy ciśnienie w układzie dolotowym o 0.4 Bar, z 0.6 do 1 Bar, a DV przez producenta posiadał margines bezpieczeństwa 0,2 Bar, czyli był w stanie pracować efektywnie do ciśnienia 0.8 Bar, to w efekcie DV zacznie działać jak zawór bezpieczeństwa. Każde przekroczenie poziomu ciśnienia powyżej 0.8 Bar będzie powodowało uchylanie się DV, w momencie, gdy DV będzie próbował ograniczyć dalszy wzrost ciśnienia, to w tym samym czasie turbosprężarka będzie starał się zniwelować braki w ustalonym ciśnieniu doładowania, i będzie starała się pompować więcej powietrza by zniwelować straty w kolektorze dolotowym, co za sobą pociąga wzrost wartości prędkości obrotowej wirnika turbosprężarki a w dalszej części doprowadzi do uszkodzenie łożysk wałka turbosprężarki (nastąpi tzw. przekręcenie turbiny)."


Dalej uważacie, że fabryczny DV działa poprawnie przy większym ciśnieniu, czy może jednak w trybie bezpieczeństwa, o czym nawet nie wiecie, skoro macie założone recyrkulacje?
I tu masz rację.
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

a własnie że niema racji....nieda sie tych bzdur już czytać.
Obrazek
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Obrazek

Obrazek
arek
Posty: 163
Rejestracja: 2011-03-07, 21:42
Lokalizacja: Świdnica
Płeć:
Kontakt:

dv

Post autor: arek »

Witam panowie zaczełem ten temat i doszłem do wniosku po przeczytaniu wszystkich postów kupuje ori w ASO z rs4.Dzięki za wasze sugestje.
cztery kółka
Awatar użytkownika
Gracjan
Posty: 433
Rejestracja: 2010-07-26, 15:38
Lokalizacja: Śląsk
Płeć:
Kontakt:

Re: dv

Post autor: Gracjan »

arek pisze:Witam panowie zaczełem ten temat i doszłem do wniosku po przeczytaniu wszystkich postów kupuje ori w ASO z rs4.Dzięki za wasze sugestje.
Zrobiłbym tak samo :mrgreen:
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Re: dv

Post autor: buba »

Gracjan pisze:
arek pisze:Witam panowie zaczełem ten temat i doszłem do wniosku po przeczytaniu wszystkich postów kupuje ori w ASO z rs4.Dzięki za wasze sugestje.
Zrobiłbym tak samo :mrgreen:
a ja nie :-P
Zablokowany