luk448 pisze:3 opcja- 8 tloki na przod z tarcza od rs4 b5 jesli chcesz taniej.Jesli drozej to z tarcza od rs4 b7 dwuczesciowa,plywajaca 365 mm
do hamowania z 150 powinno wystarczyć 6-tłok?
Kusząca opcja ale na obecną chwilę czeka mnie sporo wydatków na Eskę więc szukam balansu cena - hamowanie.
Ehh no czasem bywa więcej;D
Ok sformułuję to inaczej.. pod awaryjne hamowanie z wyższych prędkości (w rozsądnych pieniądzach) ;D
W tej chwili przy częstym hamowaniu na długiej trasie zaczynają mi bić hamulce - aż trzęsie kierownicą. Jak hamuje co jakiś czas jest ok. Problem przy dynamicznej jeździe.
Może to być wina też felgi?
w B5 tak miałem na 6-tłoku, teraz w B6 też tak mam... Jak zimne i po mieście idealnie, jak się mocno zgrzeją to czym cieplejsze tym bardziej wibrują/biją...
Panowie, pytanie moje jest takie.. Zaciski z tego (poniżej) warto kupić jako kompletne - tarcze z Merca 350mm, klocki itp za ponad 3 tys?
Czy czekać na coś z forum? https://www.olx.pl/oferta/zaciski-bremb ... fsLoN.html
w B5 tak miałem na 6-tłoku, teraz w B6 też tak mam... Jak zimne i po mieście idealnie, jak się mocno zgrzeją to czym cieplejsze tym bardziej wibrują/biją...
U mnie taki sam zestaw (6-tłok + tarcze rottinger 345mm).
Zimne całkiem w porządku ale po kilku ostrzejszych hamowaniach biją już mocno.
To samo mam z tarczami Rottinger.
Zero rantu.
A napierdakaja od samego początku.
Dałem do przetoczenia.
Ponoć miały delikatne bicie.
Jak się rozgrzany to napierdalalo jak pojebane.
Teraz jest spokuj.
Póki co😁
Na pewno już ich nie kupię