Regeneracja intercooler'ów

4.2 V8 T / 5.0 V10 / 5.2 V10 / 4.0 V8 T

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
pioootr
Posty: 58
Rejestracja: 2018-05-05, 19:52
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Regeneracja intercooler'ów

Post autor: pioootr »

Cześć, zastanawiam się nad regeneracją intercoolerów w moim RS6 C5.

Czy możecie polecić jakąś firmę, która wspawa nowe rdzenie? Przy tej okazji można by zastosować trochę grubszy rdzeń (jak np w Wagnerze) - znacie kogoś, kto się podejmie ?

(po co płacić niemieckiemu rzemieślnikowi, skoro można polskiemu)
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

tylko skąd dostaniesz dobry rdzeń o takich wymiarach ?
U Wagnera od niedawna można kupić same IC bez kierownic powietrza i kratek,
Cena już przystępna link do produktu Wagner Tuning
Obrazek
Awatar użytkownika
pioootr
Posty: 58
Rejestracja: 2018-05-05, 19:52
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pioootr »

SID pisze:tylko skąd dostaniesz dobry rdzeń o takich wymiarach ?
To jest właśnie pytanie na które szukam odpowiedzi.
Awatar użytkownika
emay
Posty: 1407
Rejestracja: 2014-08-22, 10:06
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emay »

Do rs6 c5 masz dedykowane wagnera po co sie bawić.
Awatar użytkownika
pioootr
Posty: 58
Rejestracja: 2018-05-05, 19:52
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pioootr »

Bo może da radę zrobić tak samo dobre w PL , ale oczywiście nic na siłę, nie chcę wyważać otwartych drzwi.

Jeśli macie jakieś namiary na firmy regenerujące chłodnice to dajcie znać.
Ostatnio zmieniony 2019-02-10, 22:20 przez pioootr, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
emay
Posty: 1407
Rejestracja: 2014-08-22, 10:06
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emay »

Szukaj spawacza i dostęp do CORE może ktoś Ci to zrobi taniej i lepiej. To się nie nazywa regeneracja tylko wymieniasz swoje stare zaśniedziałe i montujesz coś o lepszej wydajności.
Awatar użytkownika
pioootr
Posty: 58
Rejestracja: 2018-05-05, 19:52
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pioootr »

A czy macie porównanie intercoolerów Wagnera i KWE ?
Rdzenie praktycznie takie same.
kubawd
Posty: 34
Rejestracja: 2016-01-21, 17:13
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kubawd »

Zadzwoń tu: http://www.motogas.pl i poproś o Pana Marka do telefonu. Sam ma RS6 i kilka ich serwisuje, z rok temu mówił coś o większych intercoolerach za 2500(przy zwrocie swoich). Jak się czegoś dowiesz to daj tu info :)
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

nie rozumiem ludzi, tam gdzie można dokonać największych przyrostów mocy, niezawodności, mniejszego spalania i lepszej pracy silnia to kombinują aby zaoszczędzić
Obrazek
WojtasTaba
Posty: 341
Rejestracja: 2018-01-30, 16:48
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć:
Kontakt:

Post autor: WojtasTaba »

bawią się
Awatar użytkownika
pioootr
Posty: 58
Rejestracja: 2018-05-05, 19:52
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pioootr »

Nie zależy mi aby zaoszczędzić parę groszy, po prostu pytam Was o opinie, bo chcę zrobić to dobrze.

SID twierdzi, że nie warto robić IC samemu skoro jest dostępny gotowy, dobrej jakości produkt - OK, cenna uwaga.

Czy ktoś z Was ma porównanie KWE do Wagnera?
Dziękuję.
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

zadzwoń do firmy która naprawia klimatyzacje. większość dorabia rdzenie wiec jak podasz wymiary to coś dobiorą
prnit
Posty: 195
Rejestracja: 2013-11-08, 16:24
Lokalizacja: Wawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: prnit »

ciekawy temat, daj znać jak coś się uda, sorry ale wpisy kup intercoolery za 4 czy 5 czy 6 tysia no ok ale chyba po to jest forum żeby szukać innych rozwiązań a nie zawsze tych najdroższych o których każdy przecież wie.
S8 D4
Awatar użytkownika
Immo
Posty: 308
Rejestracja: 2014-01-01, 18:09
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Immo »

Bo chyba lepiej kupić gotowe rozwiązanie, zaprojektowane przez specjalistów, sprawdzone i przetestowane w setkach aut, z gwarancją? Ja przynajmniej bym tak zrobił :-)

Można też próbować wymyślić koło na nowo i samemu coś wystrugać, ale czy niższa cena jest jedynym kryterium jakie bierzesz pod uwagę? Trochę dużo znaków zapytania się pojawi:
- czy to będzie działać? może
- czy będzie pasować p&p? może
- czy będzie wydajniejsze niż wagnery czy kwe? może tak, może nie, ale raczej nie o ile rdzeń nie będzie 2x większy, bo pan Kaziu spawacz raczej nie zaprojektuje wlotów i wylotów w jakimś Flow Simulatorze ;-)
- czy się nie wysra po kilkuset km? może nie, a może tak

Cytując klasyka - jakość pamięta się o wiele dłużej niż niską cenę ;-)
WojtasTaba
Posty: 341
Rejestracja: 2018-01-30, 16:48
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć:
Kontakt:

Post autor: WojtasTaba »

Może od razu core z miedźki?! :D

Ktoś wie może dlaczego obecnie się tego nie stosuje, jak to miało miejsce kiedyś choćby w polonezie? Pomijam koszty produkcji na korzyść aluminium... ;)
ODPOWIEDZ