kupie mocne zawory dv
kupie mocne zawory dv
posiadam audi s4 z turbinami k04 i potrzebuje do nich odpowiednie dv.
cztery kółka
- intertuning
- Posty: 8
- Rejestracja: 2010-02-08, 21:51
- Lokalizacja: SC
- Płeć:
- Kontakt:
- intertuning
- Posty: 8
- Rejestracja: 2010-02-08, 21:51
- Lokalizacja: SC
- Płeć:
- Kontakt:
jak coś co zapobiega powrotowi doładowanego powietrza na łopatki turbosprezarki może zaszkodzić turbosprezarce? DV zwiększa żywotność turbospreżarek, a nie wykańcza je.
P.S. czy jak wiem czy te oryginalne z S4 są takie dobre? Widziałem już kilka pogietych tłoczków. Pod względem konstrukcyjnym to samo jest w Punto GT. Co metalowy zawór to metalowy.
P.S. czy jak wiem czy te oryginalne z S4 są takie dobre? Widziałem już kilka pogietych tłoczków. Pod względem konstrukcyjnym to samo jest w Punto GT. Co metalowy zawór to metalowy.
Kod: Zaznacz cały
a co ze stwierdzeniem że dv to "cichy zabójca turbiny"?No jak ktoś ma auto z przebiegiem 100 - 200 tys km i nigdy nie były zmieniany DVki no to co się dziwić..... Wymieniasz taki na nowy i na bank przez kolejne X tys. km masz spokój.P.S. czy jak wiem czy te oryginalne z S4 są takie dobre? Widziałem już kilka pogietych tłoczków
Dlatego są regulowane DV jak ATP i jeśli ktoś chce serie to ma spreżyne miękką jak w serii, jak ktoś zwiększa moc to sobie dokręca i utwardza... Seryjne DV z S4 po prostu przy wyższej mocy nie trzymają ciśnienia, dlatego tłoczki się wyginają i blokują, co jest bardziej niebezpieczne dla turbo (tyczy się to używanych zaworów z przebiegiem 200K i tych prosto z ASO). Przy zwiekszonej mocy + słaba spreżyna= dupa, bo zawór zaczyna upuszczać jeszcze przed max ustalonym doładowaniem i nie ma to kompletnie sensu.
głupoty opowiadasz.... Do DV dochodzi przewód podciśnieniowy do którego przy otwarciu przepustnicy dochodzi ciśnienie takie same które działa z drugiej strony na tłoczek....więc jakim cudem na szczelność DV, ma tutaj znaczenie twardość sprężyny ? - żadne !!!! zakładając, że przez przewód podciśnieniowy/ciśnieniowy wchodzi 1,5 bar i na tłoczek działa taki sam boost 1,5 bar t,o chyćby skały srały to sie zawór samoczynnie nie otworzy.
Dokładnie tak! Jesli sie nie myle pozwole sobie dodac, ze problem zaczyna się wtedy gdy pęknie membrana i podcisnienie już nie podnosi tloczka i wtedy taka DV moze być "cichym zabójcą" bo problem jest gdy DV się nie otwieraaw69 pisze:głupoty opowiadasz.... Do DV dochodzi przewód podciśnieniowy do którego przy otwarciu przepustnicy dochodzi ciśnienie takie same które działa z drugiej strony na tłoczek....więc jakim cudem na szczelność DV, ma tutaj znaczenie twardość sprężyny ? - żadne !!!! zakładając, że przez przewód podciśnieniowy/ciśnieniowy wchodzi 1,5 bar i na tłoczek działa taki sam boost 1,5 bar t,o chyćby skały srały to sie zawór samoczynnie nie otworzy.
Jak mówisz, że nie ma takiej możliwości, to zapraszam do lektury na Evo Forum i doinformowanie się, dlaczego zmieniają fabryczne plastikowe DV na metalowe z EVO RS'a, dlaczego w Evo X zastosowano już metalowy zawór i przede wszystkim porównaj sobie średnicę przewodu doprowadzającego podciśnienie z flanszą montażową zaworu do orurowania.
polecam też opis: http://sklep.4turbo.pl/product-pol-82345717-Zawor-DV-34-mm-EVO-7-8-9-10-Turbosmart.html
polecam też opis: http://sklep.4turbo.pl/product-pol-82345717-Zawor-DV-34-mm-EVO-7-8-9-10-Turbosmart.html
w S4 tez ludzie zmieniają na metalowe.....tylko nikt nie zastanowił dogłębnie czemu to ma służyć i w jakim celu ? Bo wychodzi że to totalny bezsens. W EVO nie siedzę ale zapewne tam historia wygląda podobnie :) A opis na 4turbo tego zaworu jest taki sam bez sensu jak ty podałeś :) i Jeszcze za to gówno po 760 zł płacić ? :) ostro !!! z ASO mam za tą kase 5 seryjnych DVek boscha !
Właśnie tak rodzą się mity !!!
Właśnie tak rodzą się mity !!!

