Bład 18084

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Bład 18084

Post autor: RRyb »

Szukałem szukałem i ch*ja znalazłem
jak w temacie

Błąd 18084
Lampka ostrzegawcza EPC (k132) - uszkodzenie elektryczne

Oczywiście to nie jedyny błąd bo wpadł też
17964 czujnik doładowania turbosprężarki - granica regulacji nieosiągnięta

Po skasowaniu błędów silnik zamiast ładować 1.2 ładuje 0.9 i nic więcej
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
olekorson
Posty: 31
Rejestracja: 2016-08-30, 10:10
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: olekorson »

Błąd 17964 miałem jak mój n75 był brudny przez co miał problemy z działaniem, rozegrałem i wyczyściłem poprawiło się ale nie na długo coś już było nieszczelne i działał jak chciał. Wiec go wymieniłem i po kłopocie, ale warto sprawdzić wszystkie zaworki jednokierunkowe bo tez maja spory wpływ na podciśnienia.
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

N75 nówka sztuka. Ma może 4kkm
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

2.7 w budzie b6?? Komp 551C albo 551D z s4??
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
Awatar użytkownika
mylek
Posty: 227
Rejestracja: 2014-11-12, 16:37
Lokalizacja: Kłaj
Kontakt:

Post autor: mylek »

Pierwsze to potrzebujesz rezystor/przekaznik w obwód lamki do ECU. Popatrz na schemat w Elsie, z głowy nie pamiętam.

Drugie to obstawiam dziurę. Dmuchnij w dolot i zobacz co się stanie.
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

Dziękuję za odpowiedzi.

Mylek elektryka to nie moja najlepsza strona więc będę Cię prosił, żebyś mi powiedział coś więcej. Ale powiedz czy to jakiś poważny problem?

Kurpiu, tak AGB w B6
komp 551C z B5

Leciałem ogniem na 4 biegu, już prawie koniec obrotów i nagle pum i ch*j nie jedzie. Zegar pokazywał 0.3 później kasowanie i 0.9
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Tak jak napisalem Mylek potrzebuje rezysto wpina sie go w jeden pin ecu i do plusa.
I raczej dziura w dolocie.
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

Dziś będę szukał nieszczelności
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

Sadze ze przyczyna moze byc niedokrecona obejma na wezyku od podcisnienia tuz przy zielonym zaworku.Jak sie myle to mnie poprawcie :mrgreen:
:mrgreen:
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

Normalnie jakbyś mi wczoraj patrzył na ręce :mrgreen: . Skąd wiedziałeś? :shock:
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
Awatar użytkownika
mylek
Posty: 227
Rejestracja: 2014-11-12, 16:37
Lokalizacja: Kłaj
Kontakt:

Post autor: mylek »

Jeśli chodzi o EPC to 48 pin ECU na plus po stacyjce przez rezystor 220om 1W.
ODPOWIEDZ