
Brembo 6-tłok - zwykłe klocki, czy ds2500?
-
- Posty: 341
- Rejestracja: 2018-01-30, 16:48
- Lokalizacja: Olsztyn
- Płeć:
- Kontakt:
-
- Posty: 341
- Rejestracja: 2018-01-30, 16:48
- Lokalizacja: Olsztyn
- Płeć:
- Kontakt:
Zrób sobie prezent.
Przejdź się do InterCarsu i poproś o FCP1625H. Po znajomości 830 zł. Zasłoń oczy i przypadkiem przybliż kartę do czytnika. Równie przypadkiem wpisz pin.
Po dotarciu klocków i szybkim sprawdzeniu możliwości przekonasz się, że coś co uznałeś za najgłupszy zakup okaże się najlepszym jaki kiedykolwiek zrobiłeś dla swojego samochodu.
Przejdź się do InterCarsu i poproś o FCP1625H. Po znajomości 830 zł. Zasłoń oczy i przypadkiem przybliż kartę do czytnika. Równie przypadkiem wpisz pin.
Po dotarciu klocków i szybkim sprawdzeniu możliwości przekonasz się, że coś co uznałeś za najgłupszy zakup okaże się najlepszym jaki kiedykolwiek zrobiłeś dla swojego samochodu.
Bo ja wiem czy ten DS2500 aż taki 'wyczynowy', dla mnie dosyć uniwersalny, uzywałem w Cuprze w miescie jako daily, jadac krajowkami na tor, potem upalałem na torze i potem wracałem krajowkami i znowu służyły jako daily. Wszystko na tej samej mieszance przod i tył.
Ogólnie zawsze szybciej gotowałem płyn niż klocek zaczynał kopcić (raz w życiu udało mi się zjarać DS2500 po awaryjnym hamowaniu 180-0 na gonitwach bo musialem czekac na czerwonym zamiast jechac dalej schlodzic hebel
Teraz w S4B5 mam DS2500 P/T przy Brembo 18Z tarcza nacinana 345mm, tył wiercony 300mm z S4B6 i w końcu to krówsko jakotako hamuje (nasze auta ważą chyba +1700kg z kierownikiem). Chociaż na autostradzie mam odczucie że cos mocniejszego czasem by się przydało.
W tej cenie fajny klocek, potwierdzam poprzedników, na zimnym ok ale po dogrzaniu daje najwięcej. Po ułożeniu raczej nie piszczały, pylą fhui. Moje 3gr
Ogólnie zawsze szybciej gotowałem płyn niż klocek zaczynał kopcić (raz w życiu udało mi się zjarać DS2500 po awaryjnym hamowaniu 180-0 na gonitwach bo musialem czekac na czerwonym zamiast jechac dalej schlodzic hebel

Teraz w S4B5 mam DS2500 P/T przy Brembo 18Z tarcza nacinana 345mm, tył wiercony 300mm z S4B6 i w końcu to krówsko jakotako hamuje (nasze auta ważą chyba +1700kg z kierownikiem). Chociaż na autostradzie mam odczucie że cos mocniejszego czasem by się przydało.
W tej cenie fajny klocek, potwierdzam poprzedników, na zimnym ok ale po dogrzaniu daje najwięcej. Po ułożeniu raczej nie piszczały, pylą fhui. Moje 3gr

Też u siebie w ex miałem Ferrodo, klocki jak najbardziej spoko, pamiętaj o dobrym płynie hamulcowym, u mnie już od wielu lat leje Motula RBF 600 i jest git
https://sidmotorsport.pl/pl/h/163-plyn- ... bf600.html

Jest S6 C6 5.2 V10 
Było S4 B5 MTM Stage 2+

Było S4 B5 MTM Stage 2+