Egt i lambda

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

mam tego całe wiaderko :-)
Obrazek
Awatar użytkownika
skalarx
Posty: 746
Rejestracja: 2010-02-05, 12:34
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: skalarx »

Masta_J pisze:Ja czytam tam tak: Ten produkt nie występuje już w magazynie

Powiadom mnie kiedy będzie dostępny
no dokładnie :-/
mophk
Posty: 132
Rejestracja: 2016-07-08, 02:22
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mophk »

skalarx pisze:
Masta_J pisze:Ja czytam tam tak: Ten produkt nie występuje już w magazynie

Powiadom mnie kiedy będzie dostępny
no dokładnie :-/
Zamówienia tylko drogą telefoniczną 602890068 lub email sd110@go2.pl !
Awatar użytkownika
cys
Posty: 157
Rejestracja: 2013-02-13, 07:00
Lokalizacja: Gliwice
Płeć:
Kontakt:

Post autor: cys »

Płytki zamówione wczoraj, dziś już u mnie. Wystarczy doczytać do końca :-P
lukaszx680
Posty: 19
Rejestracja: 2017-10-02, 14:55
Lokalizacja: lubelskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: lukaszx680 »

Płytke udało mi się wymienić ale Sondy niestety nie, dostęp jest tragiczny. Po wymianie sondy jest odczuwalne większe doładowanie. Natomiast objawy nie ustapiły. Przez 2 pierwsze kilometry jest wszystko okej a potem znowu zaczyna sie szarpanie i przerywanie po każdym wciśnięciu gazu. Uszkodzona sonda może dawać takie objawy? Dodam ze uszkodzony EGT i SOnda były na tym samym BANKU.
Awatar użytkownika
emay
Posty: 1407
Rejestracja: 2014-08-22, 10:06
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emay »

lukaszx680 pisze:Płytke udało mi się wymienić ale Sondy niestety nie, dostęp jest tragiczny. Po wymianie sondy jest odczuwalne większe doładowanie. Natomiast objawy nie ustapiły. Przez 2 pierwsze kilometry jest wszystko okej a potem znowu zaczyna sie szarpanie i przerywanie po każdym wciśnięciu gazu. Uszkodzona sonda może dawać takie objawy? Dodam ze uszkodzony EGT i SOnda były na tym samym BANKU.
VCDS podpinałeś ?
Może też być uwalony MAF.
lukaszx680
Posty: 19
Rejestracja: 2017-10-02, 14:55
Lokalizacja: lubelskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: lukaszx680 »

Przed wymiana egt podłączałem i wyszedł błąd właśnie EGT i sondy.
Awatar użytkownika
emay
Posty: 1407
Rejestracja: 2014-08-22, 10:06
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emay »

lukaszx680 pisze:Przed wymiana egt podłączałem i wyszedł błąd właśnie EGT i sondy.
A po wymianie ?
lukaszx680
Posty: 19
Rejestracja: 2017-10-02, 14:55
Lokalizacja: lubelskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: lukaszx680 »

dzisiaj to zrobie

[ Dodano: 2018-02-08, 17:11 ]
Nie ma ktoś przepływomierza na handel? Może być używany. Jakie powinien mieć wartości na biegu jałowym?
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

Odgrzewam

Czy jeśli sondy są uszkodzone to po skasowaniu błędu, błąd podczas jazdy powinien wrócić?
U mnie problem wygląda następująco. Na zapłonie błędów zero, po odpaleniu zarówno na zimnym i ciepłym zero błędów. Przejadę się kawałek zaczyna prychać z wydechu, lekko zatrzęsie budą i przerywa. Po chwili problem ustaje i auto jedzie normalnie ale pojawia się błąd obu sond. Usuwam go i nie wraca. Wczoraj przejechałem tak ze 25km po mieście w zupełnie mieszanym stylu i błąd nie wraca dopóki nie zgaszę silnika i znowu go nie odpalę

wcześniej wracał praktycznie od razu ale postanowiłem że zajrzę do świec i zrobię z nimi porządek tzn je wykręcę, sprawdzę/wymienie i wkręcę. Po tej operacji błąd wraca już tylko po zgaszeniu i odpaleniu silnika.

Silnik jest na dotarciu, względem tego co było doszły głowice 2.4 i większe DP

Czy to oby napewno sondy?
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

a jak z programem ? zrobiony pod większe głowice ?
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

Program został jeszcze ze starych modów tzn hybrydy i 430ccm. Dopiero po dotarciu jadę na korektę
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
imhotet
Posty: 391
Rejestracja: 2016-04-15, 21:49
Lokalizacja: Strzegom
Płeć:
Kontakt:

Post autor: imhotet »

a moze byś napisał jaki bład dokładnie ? albo jakieś logi wrzucił ?
Czy wolisz ze szklanej kuli
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

proszę 016538 i 016518
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
johny1392
Posty: 24
Rejestracja: 2015-12-19, 16:16
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: johny1392 »

Aby zdiagnozować co się dzieje trzeba pierwsze zobaczyć korekty, na - za duża mieszanka naaa + za ubogo i sprawdzamy po kolei zależnie od korekt gdy jest:
- czyli bogaatoooo możliwe przyczyny, za duże ciśnienie paliwa zakazany dolot, lejący wtrysk dużo tego
+ ubogi dziura w dolocie lewe powietrze przepływka itp ird
To ze jest błąd sondy lambda to nie znaczy ze trzeba ja wymieniać tylko sprawdzić co jest nie tak wykres sondy powinien oscylować ze średnia o,45v od 0,1 do 0,9 jak jest wincy to sonda zglasza błąd ale ona dziala doborze tylko np przepplywomirze albo wtrysk się wyysypuje

Rryb masz za bogato czyli korekty ida na minus, sondy próbują to ogarnąć stad masz chwilowo dobrze bo korekta długo terminowa się zmienia i ustala nowy próg. Trza mapę zmienic. Silnik się dociera przez pierwsze 700km jeżdżąc w pełnym zakresie obrottow bez trzymania przesadnego na wysokich.
ODPOWIEDZ