S4 B5 srebrna strzała >>------->

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
16vg60
Posty: 504
Rejestracja: 2013-05-03, 19:30
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

Post autor: 16vg60 »

Ta czerwona z estoni jest kot,ma potencjał :evil:

Co do esy z tematu,masz racje niech zostaje jak najbardziej w serii i służy do codziennej jazdy,w koncu do tego zostala stworzona,osiagi ok,pakowne auto z charakterem ,jak zacznie sie grubiej modzic to tylko jako drugie auto

Niech sie sprawuje ;-)
RS4 B5 ,Brake rs6 C7,Wagner..
GOLF 4 R32 OEM
S3 8L BAM ABT IMOLA
Golf 2 RALLYE r32
alevius
Posty: 58
Rejestracja: 2018-11-25, 11:13
Lokalizacja: Podlaskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: alevius »

16vg60 pisze: Co do esy z tematu,masz racje niech zostaje jak najbardziej w serii i służy do codziennej jazdy,w koncu do tego zostala stworzona,osiagi ok,pakowne auto z charakterem ,jak zacznie sie grubiej modzic to tylko jako drugie auto

Niech sie sprawuje ;-)
Dzięki;)
Już szukam części na wymianę. W nowym roku pójdą zdjęcia.
"Człowiek nie zrozumie, póki nie kupi ;D "
WojtasTaba
Posty: 341
Rejestracja: 2018-01-30, 16:48
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć:
Kontakt:

Post autor: WojtasTaba »

alevius pisze:Potem kupię jakiś daily a ten będzie na weekend dla przyjemności. Szkoda mi nabijać kilometry. A3 robiłem 20-30kkm rocznie.
Nabijaj puki możesz i czerp z tego przyjemności ile wlezie, bo Twoje dzieci już nie będą mogły.
A za te 50 - 100 tyś km na blacie mniej życia sobie też nie ułożysz.
alevius
Posty: 58
Rejestracja: 2018-11-25, 11:13
Lokalizacja: Podlaskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: alevius »

WojtasTaba pisze:
alevius pisze:Potem kupię jakiś daily a ten będzie na weekend dla przyjemności. Szkoda mi nabijać kilometry. A3 robiłem 20-30kkm rocznie.
Nabijaj puki możesz i czerp z tego przyjemności ile wlezie, bo Twoje dzieci już nie będą mogły.
A za te 50 - 100 tyś km na blacie mniej życia sobie też nie ułożysz.
Pod kocem trzymać to bezsens ale nabijanie po 500km jadąc w jedną stronę również jest bezcelowe.
W weekend nie mogłem wytrzymać i poszedłem w bezcelową przejażdżkę. Tyle frajdy, aż szok;D

[ Dodano: 2018-12-18, 08:15 ]
Co sądzicie o zawieszeniu gwintowanym MTS technik?
Do S4 b5 będą pod koniec stycznia i w porozumieniu z kumplem rozważam je.
Macie jakieś opinie?
"Człowiek nie zrozumie, póki nie kupi ;D "
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

w golfie 3 wytrzymuje nawet do 3 lat w wersji 2.0 8v 115KM :-)
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
AdrianBit
Posty: 205
Rejestracja: 2017-04-24, 22:27
Lokalizacja: Koszalin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: AdrianBit »

kupa ten gwint
s4 b5 avant
alevius
Posty: 58
Rejestracja: 2018-11-25, 11:13
Lokalizacja: Podlaskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: alevius »

bracus pisze:w golfie 3 wytrzymuje nawet do 3 lat w wersji 2.0 8v 115KM :-)
Czyli trzeba uzbierac 3.5 tysia na cos porzadnego?
"Człowiek nie zrozumie, póki nie kupi ;D "
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

wiele osób jeździło (w tym ja) na AP i jak za 2500 to nie ma co marudzić
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
GAVI's
Posty: 128
Rejestracja: 2017-07-03, 11:53
Lokalizacja: OLSZTYN
Płeć:
Kontakt:

Post autor: GAVI's »

Poco gwint? bilstein b8 + eibach i auto idzie jak po szynach -nie podskakuje , przód nie nurkuje i zestaw jest dedykowany pod avanta i sedan
Awatar użytkownika
pawelosinski83
Posty: 642
Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pawelosinski83 »

AP spoko, ale to taki raczej komfortowy gwincik do lekkich obniżeń. Dla mnie trochę za mało sztywny był jeśli hchodzi o "bujanie". Ale za taką kasę jak kosztuje jest super i tak czy inaczej wyraźnie lepiej jak na serii.
Marcin85
Posty: 162
Rejestracja: 2015-01-11, 21:13
Lokalizacja: LBN
Płeć:
Kontakt:

s

Post autor: Marcin85 »

MTS technik to chyba najslabsze co moze byc...juz lepiej sprężyny eibach,pod kocem nie ma co trzymac,z tego co pamietam jak atom kupowal to nie byl rodzynek :)
Marcin
alevius
Posty: 58
Rejestracja: 2018-11-25, 11:13
Lokalizacja: Podlaskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: alevius »

GAVI's pisze:Poco gwint? bilstein b8 + eibach i auto idzie jak po szynach -nie podskakuje , przód nie nurkuje i zestaw jest dedykowany pod avanta i sedan
I cena nie zabija.

MTS technik to chyba najslabsze co moze byc...juz lepiej sprężyny eibach,pod kocem nie ma co trzymac,z tego co pamietam jak atom kupowal to nie byl rodzynek :)
Najważniejsze że śmiga i dużo porobione. Cześć wizualną ogarnę do wiosny i będzie malina;)
"Człowiek nie zrozumie, póki nie kupi ;D "
Awatar użytkownika
MaDmAx
Posty: 702
Rejestracja: 2014-12-31, 19:43
Lokalizacja: Siedlce
Płeć:
Kontakt:

Post autor: MaDmAx »

Mts to badziewie
WojtasTaba
Posty: 341
Rejestracja: 2018-01-30, 16:48
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć:
Kontakt:

Post autor: WojtasTaba »

Tak jak wszyscy wyżej:
- MTS niestety tylko jeśli koniecznie musi być gwint, a nie stać na coś innego.
- AP w przedziale cenowym do 3 tyś zł jest jak najbardziej zajebisty i może nawet najlepszym gwintem
- AP jest tako jakby gwintem trochę w kierunku komfortu, więc przy mocno dynamicznej jeździe potrafi przechylić autem bardziej niż na czymś konkurencyjnym. Mimo to moim zdaniem najlepszy w swojej klasie cenowej.
- Amortyzatory Bilstein (nie gwintowane) ze sprężynami Eibacha to mistrzowski komplet jeśli chodzi o cena/jakość. Jeśli ktoś nie chce stancować samochodu to uważam, że taki komplet jest lepszy od każdego gwintu z niższej pół.
Awatar użytkownika
Rafal84
Posty: 383
Rejestracja: 2012-05-18, 07:54
Lokalizacja: lubelskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Rafal84 »

Bilstein to był dobry, ale w latach 90tych...

KW V3 i Ohlins.
ODPOWIEDZ