
Krótka historia:
Msc po kupnie wpadł program, GekonGarage wycisnął z eSki 325/476
Było już całkiem przyjemnie ale po jakimś czasie oczywiście zaczęło brakować mocy, grubsze mody były przewidziane na zimę a trzeba było sobie jakos radzić przez te pare miesięcy jeszcze, szybka akcja i wpadł zestaw Nitro (+-80KM), wiem,wiem że NX to zło ale dawało rade.
Przyszła zima wiec trzeba było zrealizować plan

Specyfikacja silnika :
Pojemność 2.7 ori
Wyważony cały układ korbowo tłokowy
Wal skręcony na ARP + gridle plate
Korby custom
Tłoki RS4+ male mody
Sprzęgło dwu tarcz A5 2x spiek
Głowice porting + kilka modów ( ori zawory )
Walki rozrządu custom pod moje wzniosy
Kolektory wydechowe custom by gekon
Kolektor ssący custom na trąbkach 53mm
Przepustnica 92mm
Turbo precision 6266
Wydech 3 cale na dwóch tłumikach
Wtryski 850
Większa listwa paliwowa
Regulator paliwa zew
Ic na rdzeniu 4 calowym :)
Auto jeździ na paliwie 98 :)
Hamulce przód 346 6-tłok tył 312 z rs4
Zawias geko wersja torowa.
Na szybko wyszło 750NM i 685KM, po zimie boost leci w gore i finalne strojenie


