W Sierpniu zeszłego roku kupiłem Eskę od kolegi z Gorzowa wlkp.
Eska sprowadzona ze Szwajcarii z ciekawą historią gdyż brało udział w pościgu policyjnym i do auta strzelano po czym skończyło na barierkach więc błotnik prawy i zderzak musiały być w Polsce lakerowane a na parkingu policyjnym spędziła 2lata. Na desce rozdzielczej znajduje się ślad po kuli który jest przykryty zaślepką którą widać na zdjęciach

Esa przyjechała do Polski z programem na 300KM (o którym właściciel nie wiedział) zrobionym wydechem oraz posiada regulowane gwintowane zawieszenie niestety ciężko ustalić co to za marka ale Bolo powiedział że jest spoko

Kilka Fotek które zachęciły mnie do obejrzenia auta osobiście w Warszawie gdzie koleżka obecnie przebywa na codzień.






Po kupnie umówiłem sie z Marcinem z MSS Performance na zrobienie pakietu 500+ i tak po dwóch tygodniach auto pojechało do Łomży na drobne Performensy. Powiedział że ma znajomego do któego Esa pojedzie na rewizje i przygotowanie pod zwiększanie mocy. I tak poznałem Bola

Po kilku sugestiach ostatecznie rozpoczęło się budowanie nowego silnika z kutymi korbami oraz tłokami. Zostały zrobione hamulce, zresztą aktualna specyfikacja będzie podana poniżej.
Obecny Setup:
-Blok z wałem 2.7
-Korby Techno5
-Tłoki Wossner 82mm
-Głowice 2.8 N/A
-Kolektor ssący z osprzętem RS4
-Wtryski Bosch 630
-Pompa Paliwa Walbro 450lph
-Przepustnica RS4
-Przejście na Fajkocewki z TFSI
-Turbiny K04 RS4 ----->> aktualnie szukam K04 RS6 w ostateczności Garret gt28rs
-IC centralny FMIC, wszystkie rury wyspawane
-kolektory spawane a'la Wagner(przez Bizona?)
-DP 2x275" reszta 3" z dwoma tłumikami przelotowymi firmy mar-tec
-strojone pb100
-sprzęgło sachs performance
-skrzynia Seria S4
Wynik bliżej nieznany ale wg. Marcina okolice 500KM
https://www.youtube.com/watch?v=pl_nzXtdW2s
https://www.youtube.com/watch?v=9fYtK-Xp9sA
Podsumowując, silnik złożony przez Bola
Całą robotę spawalniczą tj. doloty oraz cały wydech jak również przejście na TFSI, wymianę pompy, wtrysków na większe, strojeniem zajął się Marcin z MSS PERFORMANCE
Stay Tuned
Stg 2



-Blok z wałem 2.7 -------> nowy blok + wał 3.0
-Korby Techno5 ---------> firma ta sama tylko pod 3.0
-Tłoki Wossner 82mm także prakuje tego 0,5mm do pełnych 3L
-Głowice 2.8 N/A --------> głowice dalej z 2.8 z mixem wałków RS4 oraz N/A (niestety nie wiem które gdzie)
-Kolektor ssący z osprzętem RS4
-Wtryski Bosch 630
-Pompa Paliwa Walbro 450lph
-Przepustnica RS4
-Przejście na Fajkocewki z TFSI
-Turbiny K04 RS4 seria ----->> K04 RS6 hybrydy
-IC centralny FMIC, wszystkie rury wyspawane
-kolektory spawane a'la Wagner(przez Bizona?)
-DP 2x275" reszta 3" z dwoma tłumikami przelotowymi firmy mar-tec
-strojone pb100
-sprzęgło sachs Performance
-Skrzynia seria S4
Zostało dokonane kilka poprawek w elektryce oraz przywrócone do życia nie działające czujniki
Silnik Składany Przez Bolo
Strojenie i Elektryka MSS Performance

Musze przyznać wstawanie tych turbin robi piorunujące wrażenie. full boost jest nieco powyżej 3.5krpm.