Rs6 c5 problem boost/konwerter

4.2 V8 T / 5.0 V10 / 5.2 V10 / 4.0 V8 T

Moderatorzy: buba, Mod-Team

marcin8585
Posty: 199
Rejestracja: 2016-01-17, 11:59
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Kontakt:

Rs6 c5 problem boost/konwerter

Post autor: marcin8585 »

Tak jak w temacie auto mocno przeładowuje i daje 2 błędy:

17963 - charge Pressuer Maximum Limit Exceeded

i jednoczesnie:

17125 - Torque Converter Clutch: Stuck OFF / no power being transfeered po przejechaniu

100km wywala ten sam numer bledu ale inny opis

17125 - Torque Converter Clutch Circut Performance or Stuck Off

czuć jakby się wślizgiwał, a czasem jak zapnie to idzie jak dziki, czy jest to ewidentna wina konwertera, skrzynia była poza autem kilka tygodni i konwerter był sprawdzany na stole ale może coś po takim czasie się zapiekło?? cały czas był zalany olejem i trzymany w suchym miejscu na regale zapakowany i szyjka zabezpieczona zeby się nic nie dostało

n75 sprawdzone, WG działają, nieszczelności w układzie nie ma po podłączeniu n75 bezpośrednio w kolektor i zablokowaniu środkowego wyjścia problem boosta znika, chyba ze właśnie poszarpie autem jak by jechało po tarce i redukuje do 0.3, jedno egt było uwalone ale lutowanie kabelka pomogło i nic się nie zmieniło po tym ( poza spadkiem spalania )

pytanie brzmi czy szukać czegoś jeszcze co powoduje te problemy i co ewentualnie sprawdzić czy jest to ewidentna wina konwertera i wymiana załatwi sprawę??
lllbAZ
Posty: 112
Rejestracja: 2016-11-14, 20:00
Lokalizacja: silesia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: lllbAZ »

U mnie błąd konwertera skończył się niestety wyciąganiem skrzyni i wymianą sprzęgła. Nie chce być złym prorokiem.
ą, ć, ę, ł, ó, ź, ż - znam je. ;)
ODPOWIEDZ