Tak jak w temacie auto mocno przeładowuje i daje 2 błędy:
17963 - charge Pressuer Maximum Limit Exceeded
i jednoczesnie:
17125 - Torque Converter Clutch: Stuck OFF / no power being transfeered po przejechaniu
100km wywala ten sam numer bledu ale inny opis
17125 - Torque Converter Clutch Circut Performance or Stuck Off
czuć jakby się wślizgiwał, a czasem jak zapnie to idzie jak dziki, czy jest to ewidentna wina konwertera, skrzynia była poza autem kilka tygodni i konwerter był sprawdzany na stole ale może coś po takim czasie się zapiekło?? cały czas był zalany olejem i trzymany w suchym miejscu na regale zapakowany i szyjka zabezpieczona zeby się nic nie dostało
n75 sprawdzone, WG działają, nieszczelności w układzie nie ma po podłączeniu n75 bezpośrednio w kolektor i zablokowaniu środkowego wyjścia problem boosta znika, chyba ze właśnie poszarpie autem jak by jechało po tarce i redukuje do 0.3, jedno egt było uwalone ale lutowanie kabelka pomogło i nic się nie zmieniło po tym ( poza spadkiem spalania )
pytanie brzmi czy szukać czegoś jeszcze co powoduje te problemy i co ewentualnie sprawdzić czy jest to ewidentna wina konwertera i wymiana załatwi sprawę??
Rs6 c5 problem boost/konwerter
-
marcin8585
- Posty: 199
- Rejestracja: 2016-01-17, 11:59
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Kontakt: