maglownica

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Dawcio05
Posty: 194
Rejestracja: 2017-09-26, 08:03
Lokalizacja: NDM
Płeć:
Kontakt:

maglownica

Post autor: Dawcio05 »

Witam.
Założyłem ostatnio pompę wspomagania od 3.0TDI ( 130bar gdzie seria ma 120) po dłuższym odpowietrzeniu pompa przestała wyć i po krótkiej jeździe próbnej wywaliło płyn przy końcówce od strony kierowcy. Pytanie co najprawdopodobniej mogło paść ? jakiś uszczelniacz ? czy da się jakoś go wymienić bez wyciągania magla czy jednak trzeba go wykręcać i lepiej już zregenerować całą przekładnie?

ktoś wyjmował już maglownice , dużo roboty ? ciężko odkręcić ?
imhotet
Posty: 391
Rejestracja: 2016-04-15, 21:49
Lokalizacja: Strzegom
Płeć:
Kontakt:

Post autor: imhotet »

magiel do regeneracji
Dawcio05
Posty: 194
Rejestracja: 2017-09-26, 08:03
Lokalizacja: NDM
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Dawcio05 »

imhotet, bardzo możliwe że maglownica była już zmęczona życiem i od wyższego ciśnienia ją rozsadziło? Czy może ja coś odjebałem... tylko nie bardzo wiem co mógłbym zepsuć nalewając stopniowo płynu do zbiorniczka i kręcąc kierownicą w celu odpowietrzenia.
imhotet
Posty: 391
Rejestracja: 2016-04-15, 21:49
Lokalizacja: Strzegom
Płeć:
Kontakt:

Post autor: imhotet »

nie wydaje mi sie ze mogłeś cos zepsuć aczkolwiek nie mam doktoratu z tego ;)

ale bez wyjmowania go na pewno nie naprawisz.. ; (
ODPOWIEDZ