audi a6 c5 2.7 BT spadek mocy duze spalanie i gasniecie.
audi a6 c5 2.7 BT spadek mocy duze spalanie i gasniecie.
Witam mam problem z moja audica a6 c5 2.7BT AJK od jakiegos czasu auto nie przyspiesza i pali 20 litrow benzyny na 100km przy bardzo spokojnej jezdzie.
Auto jezdzilo na LPG ale ostatnio zostalo to odlaczone zeby sprawdzic czy to samo bedzie sie dzialo na samej benzynie.
Po przyspieszeniu np na 1 do 30-40 km i gwaltownym hamowaniu w aucie spadaja obroty do 200-300 a czasem nawet potrafi zgasnac
i pali sie czujnik cisnienia oleju. Cisnienie sprawdzalem manometrem i jest czujnik zostal wymieniony na nowy i dalej to samo.
po podlaczeniu pod kompa pojawia sie blad.
17965 Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji
16514 Sonda lambda obwód (strona 1 czujnik 1)
17535 Mieszanka za bogata strona 1 - regulacja długoterminowa
17537 Mieszanka za bogata strona 2 - regulacja długoterminowa
17546 Mieszanka za bogata strona 2 - regulacja długoterminowa - wolne obroty
18010 Napięcie zasilania sterownika silnika 30 za niskie
Dodam ze silnik byl tuningowany przez ABT w tym tygodniu planuje podmienic ecu na zwykle.
Ma ktos jeszcze jakies pomysly co moze mu dolegac moge wrzucic logi ale konkretnie z ktorych grup.
Czy sa to turbiny do roboty?? przeplywka? czy moze jeszcze cos innego.
Auto jezdzilo na LPG ale ostatnio zostalo to odlaczone zeby sprawdzic czy to samo bedzie sie dzialo na samej benzynie.
Po przyspieszeniu np na 1 do 30-40 km i gwaltownym hamowaniu w aucie spadaja obroty do 200-300 a czasem nawet potrafi zgasnac
i pali sie czujnik cisnienia oleju. Cisnienie sprawdzalem manometrem i jest czujnik zostal wymieniony na nowy i dalej to samo.
po podlaczeniu pod kompa pojawia sie blad.
17965 Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji
16514 Sonda lambda obwód (strona 1 czujnik 1)
17535 Mieszanka za bogata strona 1 - regulacja długoterminowa
17537 Mieszanka za bogata strona 2 - regulacja długoterminowa
17546 Mieszanka za bogata strona 2 - regulacja długoterminowa - wolne obroty
18010 Napięcie zasilania sterownika silnika 30 za niskie
Dodam ze silnik byl tuningowany przez ABT w tym tygodniu planuje podmienic ecu na zwykle.
Ma ktos jeszcze jakies pomysly co moze mu dolegac moge wrzucic logi ale konkretnie z ktorych grup.
Czy sa to turbiny do roboty?? przeplywka? czy moze jeszcze cos innego.
-
- Posty: 341
- Rejestracja: 2018-01-30, 16:48
- Lokalizacja: Olsztyn
- Płeć:
- Kontakt:
-
- Posty: 341
- Rejestracja: 2018-01-30, 16:48
- Lokalizacja: Olsztyn
- Płeć:
- Kontakt:
Te logi chyba były robione po kasowaniu błędów.
Z jakiejś przyczyny źle działają oba napinacze rozrządu.
033 robiłeś na w pełni rozgrzanym płynie chłodniczym? Na początku mieszanka jest za bogata, a potem przechodzi w zbyt ubogą.
Turbo nie pompuje tyle ile by chciało bo zawór DV nie otwiera się tak jak powinien.
Z jakiejś przyczyny źle działają oba napinacze rozrządu.
033 robiłeś na w pełni rozgrzanym płynie chłodniczym? Na początku mieszanka jest za bogata, a potem przechodzi w zbyt ubogą.
Turbo nie pompuje tyle ile by chciało bo zawór DV nie otwiera się tak jak powinien.
Sprawdź połączenie kolektor-regulator ciśnienia paliwa, szczególnie jeżeli tam masz wpięte podciśnienie do reduktora LPG. Po logach obstawiam, że masz tam nieszczelność, której załatanie nie rozwiąże wszystkich problemów, ale będziesz o krok do przodu.
Przeładowanie to w 99% przypadków rozerwany trójnik przepustnicy, nawet jeżeli początkowo właściciel/oglądający twierdzi inaczej
Przeładowanie to w 99% przypadków rozerwany trójnik przepustnicy, nawet jeżeli początkowo właściciel/oglądający twierdzi inaczej

-
- Posty: 341
- Rejestracja: 2018-01-30, 16:48
- Lokalizacja: Olsztyn
- Płeć:
- Kontakt:
-
- Posty: 341
- Rejestracja: 2018-01-30, 16:48
- Lokalizacja: Olsztyn
- Płeć:
- Kontakt:
dzisiaj podmienilem dv na inne i niestety to nie dalo zadnego efektu z tym ze nie mam pewnosci ze te dv sa dobre sprawdzilem je tylko recznie wciskajac membrane i sprawdzajac czy zassa palca ( nie mam pompki cisnieniowej wiec tylko to mi chyba zostalo) moje spostrzezenie tez jest takie stare membranki byly wyrobione na tyle ze membrany nie stawialy zadnego oporu a w nowych stawialy ale palca nie zassaly. moge to jakos spradzic jeszcze inaczej??
Jutro sprawdze ten dolot i trojnik
Jutro sprawdze ten dolot i trojnik
no i znalazlem rozwiazanie jednego problemu. czyli przymulenia i gasniecia. otuz byl to rozerwany trojnik od przepustnicy. Samochod zaczal odrazu lepiej jechac i momentalnie sie zbierac.
Zostal tylko problem ze spalaniem przy spokojnej jezdzie robie 100 km za 100 zl.
zmienilem ecu na standardowe
uszczelnilem podcisnienie
teraz czeka mnie wymiana sond czy cos jeszcze moge zrobic zeby je ograniczyc?>
Zostal tylko problem ze spalaniem przy spokojnej jezdzie robie 100 km za 100 zl.
zmienilem ecu na standardowe
uszczelnilem podcisnienie
teraz czeka mnie wymiana sond czy cos jeszcze moge zrobic zeby je ograniczyc?>
zbig_wwl pisze:Przeładowanie to w 99% przypadków rozerwany trójnik przepustnicy, nawet jeżeli początkowo właściciel/oglądający twierdzi inaczej
99.1%erionom pisze:no i znalazlem rozwiazanie jednego problemu. czyli przymulenia i gasniecia. otuz byl to rozerwany trojnik od przepustnicy

odważne stwierdzenie w przypadku 2.7BiTerionom pisze:uszczelnilem podcisnienie

Z logów wynika, że bardzo przylewa beną na wolnych i pisałem Ci, które podciśnienie masz sprawdzić w szczególności, ale skoro wolisz wyciągać sondy


no I tak jak mowiles naprawiajac trójnik nie rozwiązalem wszystkich problemów.. pozostalo duże spalanie z którym walczę I non stop przegrywam. sprawdziłem to podciśnienie o którym mowiles I jest ok. wężyk cały bez pęknięć ani dziur.
wymieniłem sondy na nowe I też nic to nie pomogło jedyne co zauważyłem to to że są cale białe co swiadczy o ubogiej mieszance A dalej pali jak smok 25l gazu przy spokojnej jeździe.
może macie jakieś pomysły co to jeszcze może byc??
wymieniłem sondy na nowe I też nic to nie pomogło jedyne co zauważyłem to to że są cale białe co swiadczy o ubogiej mieszance A dalej pali jak smok 25l gazu przy spokojnej jeździe.
może macie jakieś pomysły co to jeszcze może byc??