Witam. Mam problem z zapaleniem, auto zapali po chwili zaczyna nierówno pracować trwa to jakieś 15s i wraca spowrotem do równej pracy. Dodam iż sądy, świece, cewki i moduły są nowe , czasami zdarzy się tak że musze to na dwa razy zapalić ponieważ za 1 razem nie chce złapać. Dzieje się tak po dłuższym postoju. I na ciepłym silniku też potrafi zapalić na 500obr.
Siema, u mnie był problem ze szczelności przewodu paliwowego od pompy i objawy były podobne. Sprawdź ciśnienie paliwa. Może to to. Ale trzeba się liczyć, że objawy mogą być takie same, a przyczyną zupełnie inna.
Przeplywke mozesz odpiac. Bardziej mi to wyglada na cisnienie paliwa. Sprawdz manometrem. Dobra ciepłota swiec zaplonowych? Spróbuj kilka razy włączając zapłon bez krecenia żeby pompka troche dobiła. Dodatkowo albo vcds albo zdejmij wtyczke z czujnika temp cieczy chłodzącej bo to tez różnie...
czasem na ciepłym też tak mam że odpali mi na 500obr i tak chodzi jak mu dam gazu to się zadusi i łapie od razu około 800. nie wiem od czego mu się tak dzieje :/
Ale ja mam LPG i tuner u którego stroiłem ostatnio auto powiedział że to może coś od LPG bo po strojeniu jak latałem na Pb to palił elegancko .
moga byc uszkodzone membrany w parowniku, najlatwiej to sprawdzic zdejmujac wezyk podcisnieniowy z parownika (Gdziestam idzie w kolektor) i ew odpiac zasilanie gazu listwy wtryskowej, odpalic woz na benie zgasic i zostawic na noc, jak zapali GIT to jest przyczyna
atom1, po niecałym roku użytkowania już by parowniki siadły ? I u mnie ten problem występuje tylko na ciepłym silniku i to też nie zawsze , na zimnym pali idealnie.
Mam wyjęte dysze z wtryskiwaczy wiec może go jakoś zalewa?
Przepływka nic nie daje , moje auto nie ma gazu , dodam że wszystkie czujniki cieczy są nowe z aso , jeszcze pokombinuje z paliwem może tam coś ale pompa też jest zmieniona na Dw200. Już mi sie pomysły konczą a błedów brak.
Seba pisze:Przepływka nic nie daje , moje auto nie ma gazu , dodam że wszystkie czujniki cieczy są nowe z aso , jeszcze pokombinuje z paliwem może tam coś ale pompa też jest zmieniona na Dw200. Już mi sie pomysły konczą a błedów brak.
sprawdz czy nie masz jakichs dziwnych korekt chwilowych paliwa. może to głupie, ale może być ze słabe masz cisnienie paliwa.. u mnie po zamontowaniu boscha 040 i 044 raz sie pompa rozwarstwila a drugi raz strzelił wąż - może sprawdz bak?
Odgrzebuje temat dalej ten sam problem , ale okazuje się że po odpięciu przepływki auto pali za każdym razem elegancko , wiec wymieniłem na nowa po podpięciu problem znowu wrócił . bez przepływki jest wszystko ok ale z przepływka lipa , może komuś coś jeszcze przyjdzie do głowy
Ostatnio zmieniony 2018-11-06, 15:28 przez Seba, łącznie zmieniany 1 raz.
robiłem próbe szczelnosci i było wszystko ok i dodam że raz pali dobrze i nic sie nie dzieje a raz zapali tak ze nagle zacznie spadac podciśnienie turbiny zaczynaja byc słyszalne i zaczyna silnik nie równo pracowac przez ok 15-20 s po tym czasie zaczyna wraca do równej pracy