2.7T logi do oceny
No to biorę się za szukanie nowego napinacza. Zastanawiam się czy wymieniać sam napinaczy czy od razu z łańcuchem ? Dodam że jak na razie żadnych niepokojących dźwięków nie słychać
Edit.
Szukałem wczoraj po necie i ceny naprawdę z kosmosu. Dziś dzwoniłem do 2 sklepów z częściami u mnie w mieście i powiedzieli mi 630zl i niby oryginal
Edit.
Szukałem wczoraj po necie i ceny naprawdę z kosmosu. Dziś dzwoniłem do 2 sklepów z częściami u mnie w mieście i powiedzieli mi 630zl i niby oryginal
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
Faktycznie okazało się że ten napinacz ma tylko wybite numery oryginału ale to noname. Z czegoś sensownego udało mi się najtaniej znaleźć vaico w Niemczech za 220euro. Zastanawiam się jeszcze czy nie kupić używki i ja zregenerowac. Co o tym myślicie czy to ma sens ? Co najczęściej pada w tych napinaczach ?
napinacz
Nie cuduj bo się tylko problemów możesz spodziewać po czymś takim, ori i nic innego. U siebie zmieniałem również na ori. Jak chcesz mam jakoś taniej bo zapłaciłem w granicach 300 euro za napinacz i łańcuszek.
-
- Posty: 341
- Rejestracja: 2018-01-30, 16:48
- Lokalizacja: Olsztyn
- Płeć:
- Kontakt:
No cena bardzo dobra, jak masz takie dojście to chwal się. Nawet dolicz sobie ze 100 zł za fatygę, żebyś z chęcią zamawiał dla ludzi ;)
Ostatnio zmieniony 2018-08-10, 17:09 przez WojtasTaba, łącznie zmieniany 1 raz.
W tej cenie za Ori z łańcuchem to chyba bym się też skusil
Edit. Udało mi się znaleźć autloga za 780zl i chyba on poleci na montaż.
Jestem w trakcie wymiany napinacza. Mam zrzucony rozrząd i zastanawiam sie czy korzystając z okazji nie podmienić również napinacza na stronie pasażera na ten od kierowcy bo on chyba lepiej wypadał w logach ? Co o tym myślicie, czy za dużo kombinuje ?
[ Dodano: 2018-08-29, 23:02 ]
Mam problem. Jestem po wymianie napinacza. Po stronie kierowcy tam gdzie był zły napinacz został wymieniony napinacz wraz z łańcuchem a w głowicy pasażera sam łańcuch. Wywala mi błąd 17755 - Camshaft Position Sensor 2 (G163) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correl.
P1347 - 35-00 - -
Rozrząd poskładany według instrukcji z Elsy(ustawienie wałków, łańcuchów), góra i dół złożona na blokadach. Wrzucam logi grupy 90 i 93.Pierwszy log zrobiony podczas normalnej jazdy a drugi tak jak się robi dynamiczne. W grupie 93 ostatnia kolumna cały czas wartość ok. -24 niezależnie od obrotów i obciążenia. Co dokładnie jest mierzone w poszczególnych kolumnach grup 90 i 93 ? Co może być przyczyną takiej wartości w ostatniej kolumnie gr 93 ? Jakieś pomysły ?
logi 90+93
Edit. Udało mi się znaleźć autloga za 780zl i chyba on poleci na montaż.
Jestem w trakcie wymiany napinacza. Mam zrzucony rozrząd i zastanawiam sie czy korzystając z okazji nie podmienić również napinacza na stronie pasażera na ten od kierowcy bo on chyba lepiej wypadał w logach ? Co o tym myślicie, czy za dużo kombinuje ?
[ Dodano: 2018-08-29, 23:02 ]
Mam problem. Jestem po wymianie napinacza. Po stronie kierowcy tam gdzie był zły napinacz został wymieniony napinacz wraz z łańcuchem a w głowicy pasażera sam łańcuch. Wywala mi błąd 17755 - Camshaft Position Sensor 2 (G163) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correl.
P1347 - 35-00 - -
Rozrząd poskładany według instrukcji z Elsy(ustawienie wałków, łańcuchów), góra i dół złożona na blokadach. Wrzucam logi grupy 90 i 93.Pierwszy log zrobiony podczas normalnej jazdy a drugi tak jak się robi dynamiczne. W grupie 93 ostatnia kolumna cały czas wartość ok. -24 niezależnie od obrotów i obciążenia. Co dokładnie jest mierzone w poszczególnych kolumnach grup 90 i 93 ? Co może być przyczyną takiej wartości w ostatniej kolumnie gr 93 ? Jakieś pomysły ?
logi 90+93
-
- Posty: 341
- Rejestracja: 2018-01-30, 16:48
- Lokalizacja: Olsztyn
- Płeć:
- Kontakt:
Zdjeliśmy dekiel od strony kierowcy. Wałek ssący był przestawiony o 1 zabek. Po ponownym montazu rozrzadu Wartości w grupie 93 na wolnych obrotach były -6/-7 bank 1 oraz 8/9 bank 2. Zrzuciliśmy rozrzad ponownie i jeszcze raz ustawiliśmy go na blokady. Na 1 głowicy zmieniło się na -5/-6 a na grugiej bez zmian. Po przejażdce na wolmnych obrotach jest -4 oraz 10. Dynaminczych jeszcze nie zrobiłem. Zastanawiam sie gdzie dalej szukac przyczyny. Strony kierowcy nie ma szans juz inaczej ustawic bo regulować o mniej niż jedno ogniwo łańcucha sie nie da. Druga strona nie była ponownie ruszana a mimo wszystko zmieniły sie rowniez na niej wartości.
-
- Posty: 341
- Rejestracja: 2018-01-30, 16:48
- Lokalizacja: Olsztyn
- Płeć:
- Kontakt:
Koła na wałkach były popuszczone ściągaczem. Napinacz napięty 15nm
[ Dodano: 2018-11-14, 17:29 ]
Cały czas nie mogę dojść do ładu z samochodem. Auto pojechało na poprawki do bardzo dużego serwisu zajmującego się typowo audi. Rozebrali wszystko od początku i stwierdzili że problem leży po stronie nieoryginalnego napinacza Autloga. Wstawili oryginał, wymienili jeszcze napinacz paska rozrządu i złożyli wszystko do kupy. Stwierdzili że rozrząd złożony idealnie a mimo to wartości na kanale 93 -4 głowica pasażera i +8 głowica kierowcy a na ciepłym -2/+6 i nie da się tego lepiej ustawić. Dodatkowo auto gubiło zapłony i stwierdzili że świece nadają się do śmieci co mnie zdziwiło bo przejechały 4-5kkm. Wymienili komplet na PFRQ6. Niestety nie miałem czasu wtedy podpiąć go pod vaga bo musiałem ruszać w trasę. Zrobiłem to po przejechaniu ok 3kkm. Auto cały czas ma wypadania zapłonów szczególnie na 5 i 6 cylindrze na głowicy kierowcy. Świece na tej głowicy wyglądają beznadziejnie mimo że są prawie nowe. Zamieniłem miejscami pomiędzy głowicami wszystkie świece, cewki, moduły zapłonowe oraz czujniki halla. Na stronie pasażera nadal 0 a na głowicy kierowcy wypadania sie trochę zmniejszyły ale nadal są. Zauważyłem żę wartości na 93 kanale są różne w zależności w jakiej pozycji dokręcam czujniki halla i w skrajnym położeniu czujnika wartości na rozgrzanym silniku 0/+3~4 a w pozycji powiedzmy neutralnej, tak jak układa sie czujnik na ciepłym +1/+5. Czy nadal szukać przyczyn w złym ustawieniu rozrządu ? Ewentualnie czy może ktoś polecić jakiegoś naprawdę ogarniętego mechanika najlepiej z Małopolski który doprowadzi to auto do ładu.
[ Dodano: 2019-02-04, 14:24 ]
Ponawiam pytanie, szukam jakiegoś speca co mi ogarnie to auto. 3 osoba rozłożyła ręce, rozrząd nadal rozjechany i wypadania zapłonów
[ Dodano: 2018-11-14, 17:29 ]
Cały czas nie mogę dojść do ładu z samochodem. Auto pojechało na poprawki do bardzo dużego serwisu zajmującego się typowo audi. Rozebrali wszystko od początku i stwierdzili że problem leży po stronie nieoryginalnego napinacza Autloga. Wstawili oryginał, wymienili jeszcze napinacz paska rozrządu i złożyli wszystko do kupy. Stwierdzili że rozrząd złożony idealnie a mimo to wartości na kanale 93 -4 głowica pasażera i +8 głowica kierowcy a na ciepłym -2/+6 i nie da się tego lepiej ustawić. Dodatkowo auto gubiło zapłony i stwierdzili że świece nadają się do śmieci co mnie zdziwiło bo przejechały 4-5kkm. Wymienili komplet na PFRQ6. Niestety nie miałem czasu wtedy podpiąć go pod vaga bo musiałem ruszać w trasę. Zrobiłem to po przejechaniu ok 3kkm. Auto cały czas ma wypadania zapłonów szczególnie na 5 i 6 cylindrze na głowicy kierowcy. Świece na tej głowicy wyglądają beznadziejnie mimo że są prawie nowe. Zamieniłem miejscami pomiędzy głowicami wszystkie świece, cewki, moduły zapłonowe oraz czujniki halla. Na stronie pasażera nadal 0 a na głowicy kierowcy wypadania sie trochę zmniejszyły ale nadal są. Zauważyłem żę wartości na 93 kanale są różne w zależności w jakiej pozycji dokręcam czujniki halla i w skrajnym położeniu czujnika wartości na rozgrzanym silniku 0/+3~4 a w pozycji powiedzmy neutralnej, tak jak układa sie czujnik na ciepłym +1/+5. Czy nadal szukać przyczyn w złym ustawieniu rozrządu ? Ewentualnie czy może ktoś polecić jakiegoś naprawdę ogarniętego mechanika najlepiej z Małopolski który doprowadzi to auto do ładu.
[ Dodano: 2019-02-04, 14:24 ]
Ponawiam pytanie, szukam jakiegoś speca co mi ogarnie to auto. 3 osoba rozłożyła ręce, rozrząd nadal rozjechany i wypadania zapłonów