S4 B5 - dupowóz w elpedżi
W tym sezonie będę przygotowywał auto pod większą moc w przyszłym :) Niedługo kończę robić sprzęgło, które powinno obrobić ze 600Nm na miękko, FMIC powinien być w przyszłym tygodniu i kompletuję po mału zawieszkę :) Pewnie za kilka dni powrzucam parę fotek ;) W tym sezonie jeszcze pozbieram graty typu wtryski, pompa, ogarnę doloty i wtedy już tylko turbo... :)
Uwaga, jestem mistrzem robienia zdjęć taboretem, więc jakość jest jaka jest.
Spy foto:

Takie tam - z wymiany termostatu. A przy okazji cały rozrząd, chociaż to troche głupio brzmi ;)

Narazie sobie porozkręcałem przód i zrobiłem przerwe ;) Tak na wstępie widze, że chyba jeszcze uszczelnaicz wałka w głowicy od strony pasażera ma dość.
edycja 23 04 2018, pamiętniczka ciąg dalszy:
Rozrząd oczywiscie złożony. Po paru obrotach blokada normalnie wchodzila, ale na vagu był rozjazd -3 +6. Ciekawe, czy łancuchy w głowie mają dość, czy może po odpaleniu cos sie minimalnie przesuneło.
Wymiana uszczelniacza wałka rozwiązała problem dziwnych zapachów dobiegających spod maski. Silnik zrobił się dość suchy, nie znaczy terenu olejem.
Jeszcze z takich dziwnych tematów to została mi chyba tylko cieknąca elektryczna pompka cieczy. Przynajmniej na pierwszy rzut oka ona jest sprawcą moczenia skrzyni plynem chlodniczym.
Dalej auto dostało mini serwis olejowy. Jako, że jestem fanem specola ;) to do silnika wpadł 10w50 z archoilem 9100. Do tylnego dyfra wpadł LM GL-4+ 75W-90.
W skrzyni jest ponoć swieży, bo emtees robił synchro :D
Po zimie skończyły się tez klocki z tylu. ESP strasznie je zjada :P Założyłem ATE i zrobiłem regen zacisków, bo po rozgrzaniu zaczynały trzymać. O ile przy jeżdzeniu ~10km nie robiło to jakichś problemow, to przy dłuzszych wypadach było niezbyt fajnie. Przyokazji wpadł płyn hamulcowy motul dot5.1.
We wspomaganiu wymieniłem syntetyczny ori płyn (czyli febi?) na total lhm polecany w innym temacie. Generalnie bez jakiejs wielkiej poprawy. Także do listy życzeń dopisuję pompe wspomy z a6 c6
CDN ;)
edycja 06.05.2018:
Drogi pamiętniczku, kupiłem i zamontowałem kilka kilogramów ciszy:


Przyokazji ogarnąłem przepierdy na starych spawach.
Jeszcze do przerobienia zostaje łączenie DP z resztą wydechu...
Stay tuned.
edycja 20.07.2018:
Takie tam, z upalania z fordami:

https://www.youtube.com/watch?v=rluHF7xDV9E
Spy foto:
Takie tam - z wymiany termostatu. A przy okazji cały rozrząd, chociaż to troche głupio brzmi ;)
Narazie sobie porozkręcałem przód i zrobiłem przerwe ;) Tak na wstępie widze, że chyba jeszcze uszczelnaicz wałka w głowicy od strony pasażera ma dość.
edycja 23 04 2018, pamiętniczka ciąg dalszy:
Rozrząd oczywiscie złożony. Po paru obrotach blokada normalnie wchodzila, ale na vagu był rozjazd -3 +6. Ciekawe, czy łancuchy w głowie mają dość, czy może po odpaleniu cos sie minimalnie przesuneło.
Wymiana uszczelniacza wałka rozwiązała problem dziwnych zapachów dobiegających spod maski. Silnik zrobił się dość suchy, nie znaczy terenu olejem.
Jeszcze z takich dziwnych tematów to została mi chyba tylko cieknąca elektryczna pompka cieczy. Przynajmniej na pierwszy rzut oka ona jest sprawcą moczenia skrzyni plynem chlodniczym.
Dalej auto dostało mini serwis olejowy. Jako, że jestem fanem specola ;) to do silnika wpadł 10w50 z archoilem 9100. Do tylnego dyfra wpadł LM GL-4+ 75W-90.
W skrzyni jest ponoć swieży, bo emtees robił synchro :D
Po zimie skończyły się tez klocki z tylu. ESP strasznie je zjada :P Założyłem ATE i zrobiłem regen zacisków, bo po rozgrzaniu zaczynały trzymać. O ile przy jeżdzeniu ~10km nie robiło to jakichś problemow, to przy dłuzszych wypadach było niezbyt fajnie. Przyokazji wpadł płyn hamulcowy motul dot5.1.
We wspomaganiu wymieniłem syntetyczny ori płyn (czyli febi?) na total lhm polecany w innym temacie. Generalnie bez jakiejs wielkiej poprawy. Także do listy życzeń dopisuję pompe wspomy z a6 c6

CDN ;)
edycja 06.05.2018:
Drogi pamiętniczku, kupiłem i zamontowałem kilka kilogramów ciszy:


Przyokazji ogarnąłem przepierdy na starych spawach.
Jeszcze do przerobienia zostaje łączenie DP z resztą wydechu...

edycja 20.07.2018:
Takie tam, z upalania z fordami:

https://www.youtube.com/watch?v=rluHF7xDV9E
-
- Posty: 341
- Rejestracja: 2018-01-30, 16:48
- Lokalizacja: Olsztyn
- Płeć:
- Kontakt:
-
- Posty: 341
- Rejestracja: 2018-01-30, 16:48
- Lokalizacja: Olsztyn
- Płeć:
- Kontakt:
napęd przy starcie wygrał! :D
Wydaje mi sie, ze te pierwsze pare metrów wygrało z brakiem trakcji mocnego fwd i fartem tego nei nadrobił ;) A niewiele brakowalo ;)
Ja jeździłem z widownią (w pewnym momencie w sumie 4 osoby na aucie), bo po skasowaniu błędów (a więc i adaptacji) auto subiektywnie przestało iść.
Czasy przejazdów, na końcu suma 3 najlepszych
Wydaje mi sie, ze te pierwsze pare metrów wygrało z brakiem trakcji mocnego fwd i fartem tego nei nadrobił ;) A niewiele brakowalo ;)
Ja jeździłem z widownią (w pewnym momencie w sumie 4 osoby na aucie), bo po skasowaniu błędów (a więc i adaptacji) auto subiektywnie przestało iść.
Czasy przejazdów, na końcu suma 3 najlepszych
Kod: Zaznacz cały
S4 00:14,19 00:13,58 00:13,33 00:13,69 00:13,55 00:40,46
Fiesta mk3 2.0 turbo 230km: 00:13,56 00:13,49 00:13,63 00:13,49 00:14,52 00:40,54
Fiesta mk7 st 213km 00:13,98 00:14,02 00:13,92 00:13,76 00:13,80 00:41,48
Fiesta mk7 st 213km(inny kierowca) 00:14,67 00:14,34 00:14,39 00:14,32 00:14,23 00:42,94
Corolla TS-Sport 192km 00:14,65 00:14,46 00:14,32 00:14,52 00:14,89 00:43,30
Mondeo mk3 V6 204KM 00:15,24 00:15,00 00:15,07 00:45,31
Fiesta mk3 2.0 136km 00:15,10 00:15,55 00:15,31 00:15,19 00:15,21 00:45,50
Fiesta mk6 ST 150KM 00:16,11 00:15,57 00:15,38 00:15,28 00:15,33 00:45,99
Mondeo mk2 st 205km 00:16,20 00:16,30 -
-
- Posty: 341
- Rejestracja: 2018-01-30, 16:48
- Lokalizacja: Olsztyn
- Płeć:
- Kontakt:
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 2016-03-10, 15:06
- Lokalizacja: Toruń
- Płeć:
- Kontakt:
-
- Posty: 1000
- Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
- Lokalizacja: Cze-wa
- Płeć:
- Kontakt: