Audi a6 allroad 2.7 biturbo grzeje sie
Audi a6 allroad 2.7 biturbo grzeje sie
Problem polega na tym że auto przegrzewa się. Podczas jazdy temp oleju skacze do 120 stopni a oleju do 105. Wszystko to jak jade powyzej 3tys. Jak jade wolniej to temp to pomiedzy 100-120 oleju i 96-98 wody. Termostat wymieniony, pompka obiegowa działa, ale wentylatory sie nie załączają. Moduł wentyltorów jak i czujnik na dolnym wężu chłodnicy wymienione i wentylatory również się nie załączają. Masła pod korkiem oleju i wody nie ma. Czy to jest objaw zatkania gdzies obiegu czy może być jakaś inna przyczyna?
			
			
									
						
										
						Zapomniałem dodać że jeżdże na podłączonym cały czas podczas jazdy wentylatorze obok wisko. Próbowałem na tym mniejszym z przodu ale na nim łapało wieksze temperatury. Bez tego wentylatora jedno wyprzedzenie i wskazówka poza 90 stopni. A na marginesie dzisiaj sprawdzam olej na bagnecie i myslałem że skoro osiąga on 120 stopni to będzie jakiś czarny a tu zaskoczenie bo jest brązowy. Czy mogły pozatykać się kanały w głowicy? Możliwe to , czy bardziej prawdopodobna chłodnica oleju przytkana, chłodnica lub któraś nagrzewnica
			
			
									
						
										
						Może płukanka pomoże ??
Coolant Flush
Ja jakoś w następnym tygodniu może zrobię bo też mi sie lekko grzeje.
Śruba
A tak przy okazji dodatkowa pompa włącza się tylko po zgaszeniu silnika, aby "wystudzić"?? Gdzieś coś mi się tak obiło o uszy
			
			
									
						
										
						Coolant Flush
Ja jakoś w następnym tygodniu może zrobię bo też mi sie lekko grzeje.
Śruba
A tak przy okazji dodatkowa pompa włącza się tylko po zgaszeniu silnika, aby "wystudzić"?? Gdzieś coś mi się tak obiło o uszy
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
A łopaty we wiatraku są czy poodpadały? Visco małe 138 czy duże 160?
Ojca allroad też się grzał mimo nowego visco i wiatraka, allroad ma jakieś inne, duże i drogie... Wsadziliśmy nowe małe jak w S4 i dalej zonk... teraz jest elektryczny spal i po problemie.
BTW... w mojej byłej S4B5 też tak było ,ze się na mieście w upały grzała i też dopiero po wsadzeniu elektryka był spokój.
			
			
									
						
										
						Ojca allroad też się grzał mimo nowego visco i wiatraka, allroad ma jakieś inne, duże i drogie... Wsadziliśmy nowe małe jak w S4 i dalej zonk... teraz jest elektryczny spal i po problemie.
BTW... w mojej byłej S4B5 też tak było ,ze się na mieście w upały grzała i też dopiero po wsadzeniu elektryka był spokój.
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
Elektryk sterowany z modułu, działa zawsze z klimą albo po osiągnięciu pierwszego stopnia temperatury jesli klima jest wyłączona.
Co do obiegu to on jest zaprojektowany jako "awaryjny", włącza się do piero jak płyn ma coś pod 120 stopni, czyli prawie nigdy... Trzeba wymienić czujnik na "zimniejszy" (rura między głowicami z tyłu) i wtedy po każdej jeżdzie i zgaszeniu będzie chodził.
			
			
									
						
										
						Co do obiegu to on jest zaprojektowany jako "awaryjny", włącza się do piero jak płyn ma coś pod 120 stopni, czyli prawie nigdy... Trzeba wymienić czujnik na "zimniejszy" (rura między głowicami z tyłu) i wtedy po każdej jeżdzie i zgaszeniu będzie chodził.


