Moderatorzy: buba , Mod-Team
Pabler
Posty: 73 Rejestracja: 2015-06-28, 12:53
Lokalizacja: Dąbrowa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Pabler » 2018-06-28, 06:07
Ty tak naprawde ? Weś oglądnij ten filmik jeszcze raz i jeszcze raz i jeszcze raz...... Podpowiem Ci tam silnik ani licznik nie byłswapowany, teraz zadaj sobie pytanie jak nie te części to co innego ?
buba
Posty: 4155 Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: buba » 2018-06-28, 09:28
Papol
Posty: 1817 Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Papol » 2018-06-28, 10:15
No to po modach
rwtnt
Posty: 291 Rejestracja: 2012-01-12, 22:20
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: rwtnt » 2018-06-28, 10:22
Kolejny dobry pomysł v6 2.7 bit na płycie podwoziowej golfa :) tam ledwo jest miejsce na vr6.
vegetagt
Posty: 216 Rejestracja: 2017-07-17, 21:40
Lokalizacja: NO
Kontakt:
Post
autor: vegetagt » 2018-06-28, 10:55
rwtnt , niby v10 ktoś upchał w golfie4
Masta_J
Posty: 686 Rejestracja: 2014-02-08, 12:49
Lokalizacja: śląsk
Kontakt:
Post
autor: Masta_J » 2018-06-28, 11:36
Super wąteczek, gratulacje
Masta_J
`S3 8P CS Stage4
RS6 BCY
`S6 AQJ
`S6 AAN
tasior87
Posty: 243 Rejestracja: 2015-04-09, 21:22
Lokalizacja: Jarosław
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: tasior87 » 2018-06-28, 12:05
vegetagt pisze: rwtnt , niby v10 ktoś upchał w golfie4
W golfie to za dużo powiedziane.
CZYSTA FURA JEŹDZI SZYBCIEJ!!!
TRAKTUJ LEWY JAK KIBEL. MUSISZ? WCHODZISZ, ROBISZ, WRACASZ .
kaosiem
Posty: 7 Rejestracja: 2017-07-27, 23:38
Lokalizacja: Rze
Kontakt:
Post
autor: kaosiem » 2018-06-28, 17:56
Nie rozumiem z czym wy macie problem.. xd sa projekty 2.7 bit w starszej budzie a3 wiec i do 8p sie zmiesci :) a4 b7 odpada.. paskudna buda :)
Masta_J
Posty: 686 Rejestracja: 2014-02-08, 12:49
Lokalizacja: śląsk
Kontakt:
Post
autor: Masta_J » 2018-06-28, 19:31
A3 8P to sobie 3,2 uturbione zrób na 600+ na DSG.
Masta_J
`S3 8P CS Stage4
RS6 BCY
`S6 AQJ
`S6 AAN
emay
Posty: 1407 Rejestracja: 2014-08-22, 10:06
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: emay » 2018-06-28, 20:23
A6 C6.
rs4wagon
Posty: 254 Rejestracja: 2013-09-05, 10:03
Lokalizacja: tbu
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: rs4wagon » 2018-06-28, 21:28
emay pisze: A6 C6.
oooo wlasnie,i takie juz byly w sumie
mylek
Posty: 227 Rejestracja: 2014-11-12, 16:37
Lokalizacja: Kłaj
Kontakt:
Post
autor: mylek » 2018-06-28, 21:51
Taaa, 2.7t do A3. Pasuje PnP
Do tej budy to masz VR6.
aw69
Posty: 1494 Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: aw69 » 2018-06-28, 22:25
Sid czy posiadasz kontakt telefoniczny do nosba? Bo nie moge znalesc na profilu. Podjechac na.dzien dzisiejszy to delikatny problem bo puki co nie ma mnie w kraju. A gdzie nosb wogole funkcjonuje jakie to miasto ? Ostatecznie silnik zostanie wsadzony do a3 8p
Nawet nie dzwoń do niego i pizdy mu nie zawracaj w sprawie twojej wyimaginowanej wizji 2,7 w budzie B8 :D .....dobrze ci radze
kaosiem
Posty: 7 Rejestracja: 2017-07-27, 23:38
Lokalizacja: Rze
Kontakt:
Post
autor: kaosiem » 2018-06-28, 23:47
AW69 jak bys przeczytał ostatnich kilka wpisów to byś widział ze odpuściłem temat. A jesli chodzi o bude :) to faktycznie taniej i mniej komplikacji jest uturbić r32 niz instalować tam piec 2.7bit
WojtasTaba
Posty: 341 Rejestracja: 2018-01-30, 16:48
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: WojtasTaba » 2018-06-29, 00:46
Uturbione 3.2 w a3 to mega fajne połączenie. Mając taką możliwość nawet bym nie rozważał, żeby do a3 pchać coś innego.