2.7 BT 550+
2.7 BT 550+
Witam, nabylem a6 c5 2.7bt za 5tys jakos dawce. Chce wykonac generalke i wstawic potem go do a5 sportback. A wiec od od początku. Odrazu mowie ze to nie bedzie rzeźba, projekt bedzie rozwojowy. Na poczatek planuje okolo 550KM. Glowice od 2.8 do regeneracji, czy one pasuja plug and play ? Sprawa turbin - zastanawiam sie nad kupnem od rs6 i odrazu zchybrydowaniu ich, ale wiem ze seryjne k03 na wirnikach od k04 podobno wytrzymują pod 600KM i to oferuje bodajże TC perfornamce za 2500 od sztuki.. jestem tylko.ciekaw przy jakim doladowaniu i jaka jest potem trgo żywotność.. Kolejne pytanie.. Zakuwac czy nie zakuwac.. koszt korbowodow i tlokow okolo 6tys, do przeżycia a bedzie to na przyszłość.. Generalnie to ma chodzic aw nie pierdzielic sie co chwile. Pytanie najwazniejsze.. Gerenralny remont silnika.. Co musze zrobic zeby bylo tip top ? I mniejwei wiecej jaki kszt rzeprowadzenia poszczegolnych zabiegów I prosze nie wyskakujcie mi z haslami typu, worek pieniedzy.. :) Prosze o konkrety.
Aha... nie no to tak to nie dziala...kaosiem pisze:Jesli jest jakis mechanik tutaj ktory robil te silniki, chcialbym zeby mi wyszczególnił co pasuje zrobic w silniku
Powiem co z grubsza
Glowy
Turba
Sprzeglo
Wtryski
Pompa
Porzadny icek
Dolot
Zakucie
Wydech z kolektorami
To podstawa a cala reszta juz podczas prac ktora zabierze polowe jeszcze budrzetu z tego co wyzej
Potem strojenie
Nie mowiac o OGARNIETYM mechaniku ktory nie zrobi na odpierdol 😉 powodzenia
Ja u siebie mam k03 z wirnikami od k04 bodajże rs6 (z tego co mi wiadomo) i wyszło równe 400... 600 to na singlu...rs4wagon pisze:jakby w s4 to moze,ale w a5?da sie to ozenic z elektryka?Papol pisze:600 km kolo 50 tys minimum
k03 z wirnikami k04 i pod 600km??Qrwa to nawet wrozbita Maciej by tego lepiej nie przepowiedzial
ehh.. prosze nie spamować.. dla uściślenia.. pracuje i mieszkam za granicą a w polsce chce złożyć sobie zabawke.. nie interesują mnie kwoty ani racjonalność tego projektu.. czy ktoś z forum robił 500+ na tym silniku ? (niestety my polacy taką mamy mentalność, żeby wtrącić swoje 3 grosze i dociąć drugiemu zamiast pomóc)
Hej wszystko jest do zrobienia obecnie mam 700+ z 2.7 na 98 paliwie.
Co do kosztow to podstawa uscicilic co dokladnie sie chce wtedy mozna cos dokladniej powiedziec.
Nie trzeba kuc motoru na 550KM. Mialem 600 na seryjnym dole i problemow nie bylo.
Wszystko tez zalezy czy auto na ulice czy bardziej na wscigi ma byc:)
Co do kosztow to podstawa uscicilic co dokladnie sie chce wtedy mozna cos dokladniej powiedziec.
Nie trzeba kuc motoru na 550KM. Mialem 600 na seryjnym dole i problemow nie bylo.
Wszystko tez zalezy czy auto na ulice czy bardziej na wscigi ma byc:)
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
dzieki za wskazówki :) z silnikiem juz mniej więcej wiem na czym stoje i co jest do zrobienia, zostaje większy problem co do swapowania do a5 juz 3 osoby mi potwierdziły w tym nosb ze nie da się tego silnika podłączyć w a5.. co ciekawe widziałem swap na youtube tego silnika do audi a4 b8 (nie b7) gdzie auto jest młodsze i wszystko hulało.
buahahaha.....dyskusje z dupy....Uwierz mi ze modyfikacje twojego silnika to pikuś w porównaniu swapu w platformie budy A5projekt jak najbardziej do zrobienia
Nosb ogarnie swapa i jest blisko
[ Dodano: 2018-06-27, 23:09 ]
co ciekawe widziałem swap na youtube tego silnika do audi a4 b8 (nie b7) gdzie auto jest młodsze i wszystko hulało.
pokaż palcem, bo z całym szacunkiem, ale wydaje mi się, że pan pierdolisz głupoty :)
[ Dodano: 2018-06-27, 23:17 ]
no chyba że ten
o ten film mi chodziło. nie zauważyłem że tam jest tylko facelift od b8 a nie swap hahah nie było tematu. Sid czy posiadasz kontakt telefoniczny do nosba? Bo nie moge znalesc na profilu. Podjechac na.dzien dzisiejszy to delikatny problem bo puki co nie ma mnie w kraju. A gdzie nosb wogole funkcjonuje jakie to miasto ? Ostatecznie silnik zostanie wsadzony do a3 8p
Ostatnio zmieniony 2018-06-28, 09:17 przez kaosiem, łącznie zmieniany 2 razy.

