Nowy nabytek RS6 C5, kilka pytań do znawców.

4.2 V8 T / 5.0 V10 / 5.2 V10 / 4.0 V8 T

Moderatorzy: buba, Mod-Team

k4mil3k
Posty: 154
Rejestracja: 2015-03-29, 15:52
Lokalizacja: Kołobrzeg
Płeć:
Kontakt:

Post autor: k4mil3k »

Środkowa pozycja talerza odpowiada wysokości talerza z amora od DRC więc raczej nie ma opcji w takiej konfiguracji o niego obcierać.
Z tego co mi wiadomo ludzie też zakładali to jeszcze z innymi sprężynami - obniżającymi, albo toczyli w amorach dodatkowe frezy na talerze - więc przy wszelkich innych kombinacjach trzeba to dobrze sprawdzić.

Ja mam OEM sprężyny od DRC z oryginalnymi gumowymi podkładkami, talerzyki ustawione na środkowej pozycji w odniesieniu do oryginalnego DRC i nie zauważyłem żadnego takiego problemu.
Pozdrawiam.
bołdyn
Posty: 30
Rejestracja: 2018-06-05, 13:47
Lokalizacja: Lębork
Płeć:
Kontakt:

Post autor: bołdyn »

To Ok w takim razie też pójdę w to rozwiązanie. Sporo tego jeździ i nawet w Anglii są firmy, które całkiem oficjalnie sprzedają zestawy tych amortyzatorów jako dedykowane do rs6.
Autem jeżdżę od święta więc nie widzę sensu w ładowanie 8tys pln w inny firmowy gwint, który podobnie jak amortyzatory koni nie jest fabrycznym rozwiązaniem.

Oczywiście ten gwint za parę tysięcy daje duże możliwości, ale ja tych parametrów nigdy nie wykorzystam.
k4mil3k
Posty: 154
Rejestracja: 2015-03-29, 15:52
Lokalizacja: Kołobrzeg
Płeć:
Kontakt:

Post autor: k4mil3k »

Dokładnie, ja też z chęcią założył bym B16 i kręcił fajną glebę :) Póki co KONI jest bardzo przystępnym rozwiązaniem które się sprawdza i jak będę srał "polskimi królami" to wtedy się skuszę :) Póki co mam inne potrzeby.
Pozdrawiam.
ODPOWIEDZ